Wat een rotwijf kel, gelukkig heb je een vaste betrekking. Hier weinig nieuws zit nog steeds op het wb.
Ik ben echt erg, zit tranen met tuiten te janken om Barbie's baby.. Kijk heel dat programma normaal niet Ja ik hoop het zo, maar ben zo bang!! Heb gewoon alleen de CB nu nog en vind dat zonde om die te gebruiken. Morgen naar die gyn in de hoop op goed nieuws... Dan denk ik ook dat ik in september pas opnieuw begin met de opleiding...
Zo daar ben ik weer even alles bijgelezen. Vanmiddag weer gezellig paar uurtjes gewerkt. Zo gaat de tijd wel erg snel moet ik zeggen zit alweer op dag 26 Jes beterschap meid dat je maar weer snel beter bent. En je kan genieten van het eten morgen met je schoonzus. Inderdaad erg leuk om op z'n kleintje op te passen. Echt de hele tijd lachen echt super. Ikkedus meid wat balen dat je zo ziek bent. En morgen de echo spannend. Kel meid wat een pokke wijf ik het ook zeg. Denk er maar rustig over na wat je precies wil gaan doen. Maar hoop maar snel dat je ergens anders kan beginnen. En je snel van dag mens af ben. En ik zie ook echt een streepje staan maar snap je angst. Hoop morgen dat de gyn goed nieuws heeft.
Kel wat een rotstreek van school en ik zie de 2e lijn nu nog beter dus hcg gaat wel omhoog spannende dag voor ons morgen
Succes Kel, ik duim voor goed nieuws. Als ik volgende week net zo'n test krijg als vandaag dan is er geen twijfel. Ik zou even kijken of de pregnyl (hcg) al uit mijn lichaam was, maar nee hoor duidelijke streep.
Ze moest rond 14.40 volgens mij net voor ik mijn echo heb. Ben helemaal zenuwachtig door t ziek zijn in combi met pendels. Maar ik ben er echt van overtuigd dat kel zwanger is. Als het kwam door de hormonen van de behandeling hadden eerdere tests ook podia uitgeslagen maar ze had eerst nega toen licht posi en toen nog iets meer posi.
Succes kel ,fingers cross!!!! Hier word vanmorgen wakker gegild door steler Boeren harms omdat ze in onze wijk van 09 u Tot 13 u moeten werken aan de stroom pff Dus geen stroom vraag manier of zachter kan krijg je Grote bek terug pfff en opmerking of dacht dat er niemand was Grrrrrr.sorry moest het ff kwijt.hier verder flink weer aan het klussen. Hopelijk dit keer met resultaat zou wel fijn zijn.
Morgen dus Idd bellen voor medicijnen heb een tip gekregen van een vriendin. Merk dat ik aan het afvallen ben en volgens mij is dat echt uit den boze tijdens zwangerschap. Buik groeit wel goed gelukkig. Mijn eten door de dag heen, af en toe een rijstwafel. Nu eentje met pindakaas voor de vetten en zouten. Paar happen brinta voor de vezels. Avocado voor de vetten. Ijsschaafsel voor het vocht. En ga een banaan proberen hoewel ik dat heeeel vies vind. Maar t is fruit en niet te zoet. Helaas gaat dat alles in combi met een keer of 6 per dag overgeven...
@mar: nee dan is de pregnyl er nog niet uit haha, hopelijk heb je over een week ook zo'n mooie test! @bibi: wat een eikels! ik voel me vandaag gelukkig weer een stuk beter, vanavond uit eten met sz, verder rustig dagje, is veel te vies weer om iets te doen, ga maar wat poetsen in huis denk haha
Succes Kelly ben hard voor je aan het duimen voor positief nieuws! Nou bibi nou wordt je ook niet vrolijk van! ikke spannend vandaag de echo! Veel plezier geniet ervan! Niet best als je af valt, maar dat kan de eerste maanden had ik gelezen. Ik kom ook niet echt bij mijn gewicht schommelde nu tussen de 60.5 en 62.1 maar me buik groeit wel.... Klote dat je je zo beroerd voelt! Heb ik gelukkig bijna geen last meer van. mar nog een paar dagen! Wat denk je zelf? Hoop het zo voor je ❤ JESS nou het weer zit idd niet mee! Ben ook me huis aan het poetsen, moet straks ook nog werken tot 23.00 ga zo nog even een heeeeel klein tukje doen! eertje Voor jou ook een spannende maand! Over een kleine week kan je testen!
Heey dames, Wat een pokke weer he is echt niks aan. Vandaag lekker een dagje vrij dus even tijd om te internetten enzo Zit al paar dagen helemaal vast en hoe het komt heb eigenlijk geen idee heb niks raars gedaan. Kel meid me duimen draaien voor je ik hoop het zo. En je ochtend begon ook al niet al te best met je auto gelukkig kon je anwb helpen. masami hoelang duurt het altijd voor dat pregnyl uit je lichaam is? Hoop voor je dat je volgende week een duidelijke streep heb op je test. ikkedus spannend bijna je echo geniet van het moment dat jullie je uk gaan bewonderen. En even de ha bellen voor medicijnen tegen de misselijkheid. bibi jeetje zeg wat een sukkels. Hoop voor je dat dit jou maand gaat worden jesje fijn dat het vandaag beter gaat. En vanavond lekker uiteten. En succes met poetsen er is inderdaad niks aan het weer. Eef klopt als ik uitga van een cyclus van 37 dagen kan ik over een weekje testen. Erg spannend omdat ik echt helemaal niks aan me lichaam gemerkt heb
@eertje: oh voor jou komt het ook al dichterbij, ben benieuwd meid! @ikkedus: veel plezier bij de echo, ben benieuwd hoeveel het er zijn hihi. ik ga zo ff een dutje doen als noa naar bed gaat, dat heb ik de laatste tijd wel nodig hoor haha, maar goed dat ik niet werk en lekker kan slapen als ik wil. kan wel alleen als noa haar dutje doet haha. straks weer btw-aangifte van vl doen, blehh daar heb ik echt een hekel aan, vooral omdat het meestal veel geld kost haha
Dank jullie lieverds, ik hoop het zo. Eerlijk gezegd denk ik wel dat het raak zal zijn deze maand, net een laparoscopie gehad dus alles is schoon en doorgespoeld en het is nu rechtstreeks ingebracht en dan ook nog beide eileiders een eitje ipv 1 kant. Zal echt heel teleurgesteld zijn als het niet zo is, maar we gaan afwachten. @ikke, super hoor, een echo is zo mooi om mee te maken. @bibi, nou fijn dan zulke personen. @ikkedus, dieeten is uit de boze tijdens een zwangerschap omdat er dan bepaalde stoffen vrijkomen die slecht kunnen zijn voor de baby. Maar als ik jou was zou ik even de vk vragen wat hier het beste aan kunt doen. Appelstroop is ook erg goed tijdens de zwangerschap.