Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    oh jij maakt het nog spannender mar, als je zegt dat het goed voelt!

ik had bij deze zwangerschap gelijk na mijn vruchtbare periode het gevoel van, zoo dat zit goed haha, heel raar, maar het klopte dus wel haha.

volgens mij kan de dokter iets van tabletjes geven tegen de misselijkheid, dat heb ik weleens gehoord tenminste. ben echt blij dat ik daar geen last van heb, nou kan het nog komen deze zwangerschap, maar hoop van niet. ik heb me vanmorgen gewogen en sinds ik weet dat ik zwanger ben, ben ik al 2 kilo aangekomen, ik snoep ook echt veel haha. maar ja bij noa was ik in de eerste 8 weken 8 kilo aangekomen haha, toen moest ik met 8 weken al zwangerschapsbroeken aan.

2. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    dank jullie wel dames voor jullie lieve berichtjes ...eindelijk kan ik mijn bad in duiken want ik stink nu wel naar een hele ochtend geen warm water te hebben haha maar ik ga ff huis poetsen en wasmachine kan ik ook eindleijk weer aanzetten

3. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja jes idd, heb nu al 3x eerder gehad van ik ben zwanger.
    Alle drie de keren klopte het 1x curretage gehad en 2 mooie gezonde dames. Nu heb ik toch weer het gevoel dat het klopt en blijft plakken. :)

4. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Hey meiden bedankt voor jullie tips. Appelstroop zou willen dat ik het kon eten maar alle zoetigheid draait mijn maag direct van om. Dus geen zoetstoffen, fruit, etc etc

5. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Hmm rijstwafel met pindakaas. Heerlijk! Haha voordeel van zwangerschap je kan intens genieten van de meest rare dingen. En ik mag er 2x van genieten want dan komt het er weer uit haha

6. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jesje inderdaad begin het weer iets spannender te worden. Vooral omdat ik nog helemaal niks gevoeld heb dus ook geen flauw idee of ik zowiezo een ei heb gehad;) En nog lekker een dutje kunnen doen?

masami wat fijn dat je er zelf een goed gevoel bij heb laten we hopen dat het echt zo mag zijn.

bibi eindelijk weer stroom kan je weer lekker je gang gaan.

Ikkedus he bah denk dat je het liever maar 1 keer wil proeven en dat het dan binnen blijft;) Hoe was je echo?

Kel heb je al nieuws meid?

7. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Echo was goed hartje klopt en het is er eentje. Ben 2 mei uitgerekend ipv 3 mei

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    wat fijn dat de echo goed was meid! :D en een dagje eerder uitgerekend, ook altijd leuk:D

dutje was heerlijk! ik was eigenlijk benieuwd of er al nieuws was van kel, maar nog niks zie ik, jammer, ben zoo benieuwd!

9. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Goed nieuws dus, fijn dat de echo goed was :)

10. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    ikkedus wat fijn dat de echo goed was en dat het er 1 is;) Nu lekker gaan genieten.

Jesje soms kan je zo genieten he van een dutje.

IK wacht ook in spanning af op een berichtje van kel

11. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Ikke fijn dat alles goed was!

12. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Zo vandaag naar de gyn geweest. Ik moet weer aan de primolut... En dan de ECHTE clomid... Want nu had ik een B merk gekregen en daar is het hoogst waarschijnlijk mee fout gegaan... Dus gaan ze mijn menstruatie weer opwekken en dan weer verder met clomid, mag wel 150mg nu en dan weer cyclus analyse zodat ze zeker weten dat ik een eisprong krijg, moet mee testen voor als deze nieuw ronde aan slaat, maar er geen zwangerschap komt en ik weer alleen mag dat ik duidelijker zie wat ik moet zien ;)

Heb weer hoop vitamines gekregen, dus moet er nu 12 slikken en dan nu 5 dagen primolut en vanaf cd 3 t/m 7 moet ik aan de clomid... Pfff rot lichaam!!!

Testen waren dus vals positief volgens hem :(

13. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    WAAAT!!! hoe kan dat nou??? ze waren eerst nega en paar dagen later posi kan toch niet vals zijn?

14. Infantem Amor

Ja dat dacht ik ook, maar op de echo waren alleen grote blaasjes te zien... Wel veel minder dan eerst overigens...

15. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    He bah, wat vervelend! :( Ik vond de streepjes echt duidelijk! :(

16. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Kel wat ontzettend k*t nieuws zeg erg raar dat er dus een streepje kwam maar ze vals positief waren. Hopen dan maar dat je snel ongi wor door de primoluut en dat er met een hogere dosis clomid wel een zwangerschap komt. En ook zeker een plakbeeb is.

17. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Goh shit kel, ik zag toch echt een positieve test van jou.
    Hopelijk nu met deze medicatie wel een plakbeeb.

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Shit kel wat een klotenieuws...
    Hopelijk werkt deechte chlomid wel en mag je snel zwanger zijn...
    Ik dacht echt dat jij zwanger was....
    Dikke knuf voor jou!

19. Infantem Amor

Ja helaas mocht het niet zo zijn... Maar ja ga vol goede moed verder... Heb nu alleen ongelooflijke krampen...

Heb nog meer vitamines opgedragen gekregen :( Slik er nu voortaan 12 per dag. Of ja... Bruis vit C, 3x tarwekiemolie, 3x visolie (omega 3), foliumzuur, gravitamon, Ijzer, 2x Calcium+vitD+vitK

Ben erg benieuwd hoe het gaat nu... Hoop eerder ongi te worden... Slik (in overleg) de primolut ipv 10 dag 1 tablet, 5 dagen 2 tabletten... Dat scheelt mijn 9 dagen ongeveer...

20. Infantem Amor

He meiden,

Ik ga "PROBEREN" een stapje terug te doen! Heb het gevoel er veel te erg mee bezig te zijn. Moet zeggen zit ook veel op ZP de laatste tijd. Dus ga denk een maandtje heel weinig op ZP komen.

Ben het nu zo zat. Heb super lieve gyn en die wilde ook dat ik zo snel mogelijk ongi werd, dus heb ipv 10x 1 gewoon 5x 2 tabletten gekregen en dan weer aan de clomid... Maar toch zit het mij hoog, denk ook wel in combinatie met school en werk.

Vanavond een sollicitatie gesprek, maar denk dat het verstandig is even rust te pakken tot september, maar kom er snel genoeg achter ;) Heb al een aanbod gekregen om extra uren te werken in de gastouder opvang, dus dat kan ik ook nog gaan doen..

Ik hou jullie wel in de gaten, dus zal wel eens reageren, maar niet meer zo veel als nu...

xxxx

Deel Deze Pagina