Ja, is echt schandalig dat andere mensen zo aan je spullen kunnen komen :S vorige week nog een jas van een vriend van ons gestolen. Toen heb ik de camerabeelden bekeken, staat t gewoon duidelijk op! Bewust gestolen! En zn maatje stond op zn gemakje alle jaszakken leeg te halen, zo triest.. Maar hier gaat het verder prima, volgende week woensdag NOD. Probeer er niet. Zoveel mee bezig te zijn, vandaar dat ik hier ook niet zo vaak meer ben Vanavond errst verjaardag van mn stiefzoon vieren, die is donderdag alweer 8 geworden! Gaat hard! Hoe gaat het verder met jou? Liefs
Mama15 ben benieuwd hoe dit verder afloopt Jes erg he wat een lef moet je dan hebben Wendy gefeliciteerd met je stiefzoon Hier denk door naar de volgende ronde gisteravond rood met afwegen nu alleen bruine zooi we gaan het zien
@wendy: gefeliciteerd met je stiefzoon! met mij gaat het wel goed hoor, hoewel ik nu wel af en toen misselijk ben, maar als ik dan iets lichts eet gaat het wel weer en ben heel erg moe. @eertje: ah dat zou balen zijn, maar kan ook nog een innesteling zijn he? voor degene die mij niet op fb hebben: ik kreeg vanmorgen telefoontje dat mijn portemonnee is terug gevonden alles zat er nog in, behalve het geld en het armbandje van noa.wat ze met dat armbandje moeten weet ik niet, want is met een naamplaatje met haar naam en geboortedatum erop, maar ja. pinpassen zijn al nieuwe voor onderweg, dus daar heb ik niks meer aan, maar ben wel heel blij dat mijn rijbewijs en noa dr id-kaart er nog in zaten! ook mijn ringetje van mijn geboorte zat er nog in, die was in een hoekje gekropen, dus die hadden ze niet gezien. hij lag in een kleedhokje bij de c&a, ben echt heel blij nu!
Dankjewel! Wat fijn dat je je portemonnee weer terug hebt! en dat je je ringetje terug hebt, heel fijn
@mama: meid heb je nog een test gedaan? @wendy en mar: voor jullie komt het testen ook al dichtbij, spannend meiden!
nee heb niet meer getest heb ook geen meer in huis wel nog proberen m n ei te spotten maar nog steeds niks dan geen streepje en dan lichtjes heb de cb met smiley maar als je deze eruit klikt zie je een streepje normaal als ik ei heb is het streepje donkerder dan controlle streep maar nu schommelt deze tussen niks of lichtjes alle andere maanden zag je duidelijk het streepje met de dag donkerder worden en ei is altijd rond dag 16 er en nu nog steeds niks deze maand ook niet zo actief geweest met klussen als andere maanden dus ben benieuwd november is in ieder geval afgesproken ml zijn zaad weer te controleren benieuwd of er verbetering is na al onze veranderingen zoals stoppen roken beide ml laat z n biertje staan we sporten beide allerlei vitaminen beide en gezonder eten we zullen zien hoop dat alles niet voor niks is geweest
Ow dan eb ik je denk verkeerd begrepen, ik dacht dat je die test afgelopen week had gedaan, maar ze nu ook je banner. Ben benieuwd dan of dat allemaal eholpen heeft, ik hoop het wel voor jullie!
Nou hier echt door naar de volgende ronde ben vanmorgen echt ongi geworden. Helaas maar gaan vrolijk door naar ronde 3
ja heb van de week getest maar puur omdat ik streng op dieet zit en veel en zwaar sport om zeker te weten dat ik niet zwanger ben want heb last van veel moeheid en last van borsten maar goed het zal zoals voorgaande mnd wel niks zijn want zie het zwaar in om natuurlijk zwanger te worden voorheen stoppen met pil en meteen zwanger bij alle 4 en nu al 8 mnd bezig
Jammer eertje, maar wel een kortere cyclus, ook wel prettig. Hier kan ik de dagen wel vooruit kijken, maar de pregnyl is er iig uit dus mocht ik me van de week niet kunnen bedwingen eerder te testen is de streep wel van een zwangerschap. * duim*
Hi meiden Alles goed met iedereen? Gister hebben we het officieel aan iedereen bekend gemaakt, allemaal leuke reacties gehad! Ik moest zo veel terug lezen dat ik er momenteel eventjes gestopt ben met lezen.... Leuk weekend gehad? Xx
Hee meiden, Mijn laptoppie zorgt er gewoon voor dat ik van ZP af moet blijven. Of ja ik kan mee lezen, dus jullie zullen mij wel eens online zien, maar kan via mijn tel niet reageren. Mijn laptop laad niet meer op, dus ben ALLES er op kwijt!! Nu zit ik op mijn man zijn laptop, maare die deed het vanmiddag ook niet, nu na hem open te hebben gehad doet hij het weer... Zodra het belasting geld binnen is kan ik een nieuwe kopen Verder heb ik nog geen menstruatie, wel erg misselijk, pijnlijke borsten, dus ben benieuwd wanneer het komt...
@eertje: balen dat je toch ongi bent geworden, nu vol goede moed naar ronde 3! @mar: oh spannend meid, denk je dat je het vol kunt houden tot nod? @flieentje: ik zag ik al op fb dat je het had verteld, ik kan niet wachten tot ik het mag zeggen haha. @kel: he meid wat vervelend dat je laptop stuk is. Hoe lang duurt dat dan voordat de ongi doorbreekt met die medicijnen? nou ik heb net voor het eerst kennis gemaakt met de wc, bah, ben nu nog steeds misselijk. Ik hoop dat er gewoon een griepje aankomt en dat het daardoor komt. Nog een weekje wachten en dan krijg ik mijn intake met echo, ben zooo benieuwd! als de echo goed is, gaan we het vertellen, wil het echt van de daken schreeuwen!
Meiden ik ben helemaal overdonderd, afgelopen donderdag/ vrijdag en zaterdag getest om te kijken of de pregnyl eruit is en werd steeds lichter en zaterdag, ja was hij wit en nu heb ik een positest. Ik kan het niet geloven na al die tijd. Binnen een minuut stonde streep er en mooi roze en even dik. Mooier gekleurd dan met de pregnyl. Pfff zodra ze op de laptop staan plaats ik hem hier, is nog aan het uploaden. @jes, nee dus
Krijg hem niet heel scherp op de foto, maar doe mijn best In het echt is hij een stuk duidelijker, maak zo wel een nieuwe
wat goed zeg ik ga je feliciteren ...nu hopelijk ik ook over paar weken een knallende test dat zou erg fijn zijn....!!!