Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Yes, wat super goed!! Van harte gefeliciteerd meid! Woehoe! Ik hoop dat ik die over 2 dagen ook heb ;)

Liefs!

2. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    masami meid wat geweldig ik zie het streepje echt staan. Gefeliciteerd geniet er van.

Eef had het voorbij zien komen op facebook fijn dat je het nu met iedereen kan delen.

Jes bah hoop voor je dat het niet vaker gaat voorkomen.

kel balen van je laptop hopen dat de centjes snel binnen zijn en je een nieuwe laptop kan kopen.

Hier inderdaad jammer dat ik ongi ben geworden. Maar ben wel blij met een iets kortere cyclus. Het was natuurlijk ook pas de 2e ronde dus gaan nu vol goede moed naar de 3e ronde:)

3. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Mar, gefeliciteerd, helemaal super...

Ja heb vandaag de belastingdienst gebeld en zij zeggen dat het er eind deze week op moet staan. Voel me zo onthand nu. Erg is dat eigenlijk. Kan niks geen rekeningen betalen helemaal niks...

Kwam ik vandaag op mijn werk, gastouder adres, begint de jongste te huilen, blijkt der vader al een maand een nieuwe vriendin te hebben. Hun ouders zijn twee weken voor de zomer vakantie uit elkaar gegaan en de scheiding is nog niet volledig rond. Hun moesten maar wennen aan die vriendin en afgelopen weekend is hij naar een feest gegaan en de kinderen kregen haar als oppas. Ze hebben op eens twe stiefzusje die even oud zijn als de oudste, echt heel zielig voor de kinderen. Mijn oppaskindjes zijn nu twaalf en tweeling van elf. Bijna dertien en twaalf. Dus die tweeling stiefzusjes hangen beetje tussen hun in qua leeftijd...

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @mar: jaaaa meid gefeliciteerd!! wat een geweldig nieuws!:D Ik kan heel goed begrijpen dat je overdonderd bent! lekker ervan genieten meid! Krijg je nu eerder een echo omdat je met iui bezig was?

@eertje: ja nu heb je een nette cyclus gehad!

@kel: jeetje meid wat erg voor die kindjes. ook stom van die vader dat hij maar vind dat ze dat maar ff moeten accepteren:( en hopelijk heb je dan deze week de centen binnen en kun je snel een andere kopen.

hier is de misselijkheid in de loop van de dag wel weg getrokken, maar is nog licht aanwezig. merk dat ik af en toe even iets kleins moet eten om het weg te laten gaan. mijn zus is bij haar oudste 7 maanden heel erg ziek geweest en zei dat ik iets te eten naast mijn bed moest leggen en voordat ik uit bed stap even iets moet eten, dus dat ga ik morgen maar eens proberen dan.

5. Infantem Amor

Jes, dat is inderdaad de beste tip, wat eten voor je het bed verlaat!
    En ja heel stom, maar hij zegt ook tegen zijn dochter, dat als ze ipv vwo havo gaat doen hij niet trots op haar kan zijn, terwijl zij zelf veel liever havo doet dat ze zeker weet het te halen en dat is ook genoeg voor alle opleidingen die ze eventueel hier na wil doen, heeft ze al uit gezocht. Dus vind het ook erg stom en naar dat hij zo doet.

Moet zeggen nu wel stukje rustiger te zijn zonder te veel ZP. Heb de beslissing genomen om niet meer te solliciteren en binnen de organisatie een niv lager te gaan werken, met cursussen zodat ik mag wat ik nu ook mag, ogen druppelen, medicatie etc...
    Merkte dat ik me als een pingpong bal vol emotie voelde en dat moet er eerst uit zijn. Koen word waarschijnlijk in de winter maanden weer thuis gehouden met te weinig werk, dus hij gaat in die tijd een Thuisstudie doen, met die studie kan hij tuinarchitect worden en voor zich zelf beginnen. Dit zou ideaal zijn, kan zijn dat ik dan voorlopig tot er kinderen zijn dit blijf doen en dan zijn administratie en zijn klanten werving etc ga doen, vind ik ook echt super... Dus ik hoop dat het allemaal gaat lopen. Ga dan zelf het logo van het bedrijf maken, ben dol op tekenen en soms vraag ik me wel eens af of ik niet heel de zorg uit moet stappen en daarin verder moet gaan. Vandaar ook dat ik zeker tot september tot rust wil komen, omdat ik net een pingpong bal ben nu en wil geen over haasten beslisingen nemen.

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Jes ik krijg 29 oktober een echo, ben dan 6.2 weken. Dus wel vroeg idd.
    Maar afwachten :)

Lieverds ga morgen op de rest reageren, maar wil dit eerst een plekje geven.
    Heb MvM al gecontacteerd :)

7. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Wat goed zeg! Ga je nog een digitale test doen? En hier uiteraard posten?! :D

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Donderdag de digitale, ik moest van het zh donderdag ook nog een keer testen, dus dan de digi.

9. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Mar!!! Wat lees ik nou!
    Wat een super fantastisch nieuws! Gefeliciteerd!

Meiden ik hoop voor jullie dat jullie binnenkort ook een knallende test hebben!
    Duim hard voor jullie allemaal!!!

10. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jes fijn dat het iets minder is geworden met de misselijkheid. En klopt voor het opstaan even iets eten.

Mar hopen op een mooie test dan donderdag.

Kel jeetje wat een zak van een vader dan zeg. Zo snel al een vriendin oke maar zo tegen je kids zeggen dat ze haar maar moeten accepteren en alleen bij haar achter laten kan echt niet. Fijn dat je nu iets meer rust heb gevonden.

Meiden weten jullie dit? Toen ik de pil nog slikte en me bloeding kreeg had ik de 1e paar dagen echt krampen. Nu ik gestopt ben met de pil en ongesteld ben heb ik helemaal geen krampen meer. Het is dat er bloed is anders merkte ik niet dat ik ongesteld ben. Kan dit kwaad? Je leest weleens dat de krampen nodig zijn om het schoon van binnen te maken.

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @eertje: dat zou ik echt niet durven zeggen meid

@kel: groot gelijk dat je het wat rustiger aan gaat doen, je moet jezelf niet voorbij lopen he meid! En hopelijk gaat dat lukken met je man, zou mooi zijn. Hier heeft vl ook een eigen bedrijfje, hij verhuurt licht en geluid. Ik doe altijd zijn btw aangifte, maar wel alleen die van de kwartalen, niet die van het hele jaar, want daar heb ik geen verstand van haha

@mar: oh dat is wel fijn al eerder een echo, hoef je niet zo lang te wachten. Ik moet nu nog een weekje wachten, pfff wat gaat die tijd langzaam zeg!

12. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Spannend! Ik ben ontzettend benieuwd!! :D

13. Infantem Amor

Jes, ja zou super zijn als hij zijn eigen bedrijfje kan starten... Dan doet hij ook echt iets wat hij leuk vind... Merk nu zelf hoe belangrijk dat is. Vind de zorg wel leuk, maar heb echt geen zin meer om oude billen te wassen zeg maar... Ben nu aan het oriënteren of ik in september kan starten bij een kraamzorg organisatie, deze geven een aantal scholen weer waar je dan les kan gaan volgen, maar de meeste daarvan kennen geen kraam opleiding apart, dus zou ik verzorgende IG moeten gaan doen binnen de kraam :$ Dus moet ik toch even na vragen. Anders ga ik graag naar Tilburg, want Eindhoven ben ik wel zo op afgeknapt!! Als ik bij mijn eigen werkgever de kraam kan gaan doen, dan ga ik wel naar Eindhoven, want kan dan niet anders... Eigenlijk zou binnen mijn eigen organisatie de kraam het beste zijn, want dan blijf ik mijn vaste contract behouden net als nu ;) Ze kunnen mij nu verder eigenlijk niks maken want heb gewoon een vast contract een niveau lager dan mijn opleiding :p Ach ik heb ruim de tijd om er over na te denken ;) En dat zal ik dan ook doen...

Eertje, het is bekend dat na het stoppen van je pil de "pijn" en bloedingen minder worden. Is niet bij iedereen zo, meeste houden toch wel veel buikkrampen. Maar hoor wel heel veel vrouwen zeggen dat zij minder bloedverlies hebben als van te voren. Ik was altijd ruim 7 dagen ongi en nu ongeveer 4 dagen dus scheelt wel weer... Zou me er niet druk om maken hoor ;)

14. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Kel dat wou ik vroeger altijd de kraam in, fantastisch leek me dat (nog steeds wel) maar door omstandigheden een andere richting gedaan en nu ben ik thuisblijf moeder.

Ik heb ook minder bloedingen eertje hoort erbij en dat is wel fijn want ook ik had 7/8 dagen bloed en nu 4/5

@flieentje hoe gaat het nu met jou meid?

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Vanochtend nog een test gedaan, de laatste van kruidvat die ik nog had nou nu is het wel duidelijk. Deze knalt gelukkig.

16. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Gaat goed hor mar, krijg wat meer energie.
    Streepje is heeeeeeel goed zichtbaar!!!!

Wendy ga je vandaag testen of wacht je nog even?

Toen ik stopte met de pil had ik onwijs veel last van krampen minstens 2 dagen was zo heftig dat pcm en advil alles niet hielp!

17. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Masami, wow! Mooie test!

Flientje, ik wacht nog even. Eerst kijken of ik morgen ongi word en dan denk ik donderdag of vrijdag testen. Mits ik nog niet ongi ben.

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    spannend wendy!

mar die is echt wel duidelijk hoor! al een beetje van de schrik bekomen?

kel: ja dat zou echt mooi zijn als hij van zijn hobby zijn beroep zou kunnen maken, dat is bij mijn vriend wel het geval, het is echt zijn passie, zo mooi dan om te zien hoe hij geniet van zijn werk!

hier vanmorgen nog iets misselijk geweest en nu af en toe nog een beetje, maar gelukkig niet hoeven overgeven. ben ook ontzettend moe, zou de hele dag wel kunnen slapen, maar ja met een peuter in huis gaat dat niet hihi, maar als ik nog zou werken zou het ook niet kunnen.

19. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    mar het is wel duidelijk dat je zwanger bent ...ik zeg geniet er van en een dikke GEFELICITEERD !!!

ik ben benieuwd of ik over paar weekjes ook een knaltest heb zou wel welkom zijn moet ik zeggen !!!

ik ben sinds paar dagen niet zo lekker beetje overgeven en zo bah

20. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    masami die is echt duidelijk genoeg een dikke vette PROFICIAT je hebt er lang genoeg op gewacht
    ik was ook aan de kraam opleiding begonnen maar deze was erg pittig en omdat ik op een verkeerd moment ben begonnen met deze opleiding ben ik ermee gestopt
    hier al sinds 1 oktober m n ei aan het proberen te spotten maar nog steeds niks of ik heb deze ervoor gehad of misschien wel geen ei dit keer maar dat laatste lijkt me wel erg sterk heb iedere maand mijn ei netjes rond dag 16 gespot
    aan m n borsten te voelen zou die al geweest zijn want ohhhh wat doen die zeer lijkt wel of dat iedere maand erger word
    ik hoop ook dat als ml z n zaad volgende maand niet goed is we ook door gestuurd worden en een traject in kunnen
    maar volgens uroloog hoeven we ons daar geen zorgen over te maken wou ons de vorige keer al doorsturen maar toen hadden we nog zoiets misschien wat vroeg en volgens uroloog kon het zaad ook nog verbeteren vandaar in november weer een nieuw zaadonderzoek
    pfffff nou weet ik ook niet of ik eerder of later ongi word en van waar af ik moet gaan tellen

Deel Deze Pagina