Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Heey meiden,

Fijn te lezen dat er hier ook een paar zijn die minder last van hun menstruatie hebben sinds het stoppen van de pil. Weet ik tenminste dat het niet iets geks is van mij;)

Kel het zou wel super zijn als je verder kan de kraam in. Denk er maar rustig over na en dan komt het zeker allemaal wel goed:)

masami wow die wor steeds duidelijker hoor mooi hoor. Al een beetje aan het idee gewend?

Wendy spannend voor je dus hoop dat je niet ongi wor;)

Jes fijn dat je iets minder misselijk ben. Straks maar een dutje doen als Noa ook slaapt.

bibi duim voor je dat het deze ronde raak mag zijn.

mama15 raar dat je je ei niet gevonden heb. Misschien is die wel geweest maar net gemist met testen. Hoop dat het zaadonderzoek niet meer nodig is en je gewoon zwanger bent:)

Hier is me mannetje alweer aan het wachten totdat we weer aan de slag kunnen:p

2. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    masami gefeliciteerd meid!!!

rest ik weet het echt allemaal niet meer
    ben hier ontzettend ontzettend ziek geweest de afgelopen week. ben in minder dan een week bijna 5 kilo kwijt geraakt. uiteindelijk vrijdag ha gebeld en die heeft meteen recept naar apotheek voor mij gestuurt. wat een verademing. kan weer wat eten en drinken en houdt het nog binnen ook. grootste nadeel is ik ben ontzettend suf van de medicijnen. staat ook in de bijsluiter dat je absoluut niet mag autorijden. nou ben gewoon beetje stoned hehe.
    maar ik klaag niet 100x beter dan het alternatief.

3. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Meid wat fijn dat de medicijnen hun werk doen. Zo ziek zijn is niet niks. Nu lekker rustig aan doen:)

4. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    eertje zou wel fijn zijn ..ik moet zeggen ik ben sinds gister helemaal niet lekker veel misselijk en overgeven maar er heerst momenteel ook alles god wat is een wachtbankje altijd weerlastig je gaat meteen denken zou ik zwanger zijn haha ...

zou wel fijn zijn ik zit ondertussen al 7e maand pff duurt allemaal zolang al weet ik dat sommige zelfs langer duren . fingers cross

ikk wat fijn dat je medicatie werken

ik ga even opruimen...

5. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Ikkedus, man man man wat heb jij een pech, de vorige keer bij Hannah ook al en nu weer... Fijn dat je nu medicatie hebt gekregen.

Jes, haha ja dat zou prachtig zijn. Het is inderdaad fijn te zien als je man/vriend geniet van zijn werk ipv met een lang gezicht thuis komen. Hij moet deze week maar van 5.45 tot 19.30 werken. Was eigenlijk goed pissig, had met mijn zusje geregeld dat ik met haar de griepprik ging halen. Vervolgens ging hij niet naar Duitsland want hoefde niet meer! Dus ik tegen mijn zusje gezegd dat het voor mij dan handiger was om thuis te eten en vanuit daar met mijn man er heen te gaan. Maar nu is hij zo laat thuis dat ik alsnog alleen moet gaan. Is niet erg maar gewoon dat zijn baas maar even beslist dat hij eerder met beginnen en langer door moet werken, zonder te vragen of hij kan... Ook als hij zo'n week weg moet komt die beste man er de zaterdag van te voren mee!

Kraamopleiding, deze wil ik dan echt pas in september gaan doen, want anders ga ik het ben ik bang inderdaad niet trekken.

Mijn menstruatie is nog niet doorgebroken. Maar zo te voelen komt die vanavond of morgen wel opdagen. Heb zo'n krampen...

6. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    bibi snap wat je bedoel dan en al probeer je er rustig onder te blijven dat lukt gewoon niet.

kel jeetje dan moet je mannetje lange dagen werken zeg. En dan ook nog zonder overleg met hem zeg. Hoop voor je dat je snel ongesteld ben dan kunnen jullie weer verder.

7. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Eertje dat klopt helemaal ...ik heb gelukkig flinke
    Afleiding gezocht..mijn huis goed schoonmaken
    Dus alles van de kant en alle ramen doen heerlijk karwei
    Niet dus ik ben al twee dagen bezig haha...

We willen binnenkort ook gaan verven in de huiskamer
    Gelukkig kan ik niet wachten tot dat moment als
    Het aan manlief ligt duurt dat nog tien jaar ..

8. Infantem Amor

Ja vooral dat zonder overleg. Ik plan dingen omdat we anders geen afspraken kunnen maken, omdat hij normaal al absurt lange dagen maakt. Van 6.30/7.00 tot 18.00/18.30 en als we dan nog moeten eten en hij douchen dan is het 20.00 voor we weg kunnen. Voorheen kon ik rond uurtje of 17.00 nog wel iets afspreken voor uur of 19.00 maar bij zijn nieuwe werkgever kan dat niet. Heel lastig als je vrienden met jonge kinderen hebt die op tijd in bed moeten liggen. Vind toch wel leuk om de kleine van mijn beste vriendin wakker te zien. Nu houd ze haar wel wakker maar toch.

Laat die ongi maar komen. Vandaag met mijn zusje op een lokatie gestaan zonder fatsoenlijk toilet toen dacht ik wel oh jeej dadelijk word ik ongi en moet ik op zo'n chemisch toilet. Gelukkig had ik al wel voorzorgsmaatregels getroffen... Mijn zusje is haar afstudeer project aan het maken, dus ik heb vandaag geholpen en we zijn veel verder gekomen als verwacht, morgen en donderdag nog mee helpen na mijn werk, is maar 5 min rijden vanuit mijn werk. Dus da kleed ik mij zelf op het werk snel even om, of ja short uit, alvast een oud t-shirt er onder en dan na het werk een oud vest er overheen. Is in het oude nadlab in Eindhoven, waar de verf van de muren bladerd en het super vochtig is, dus zal dit weekend wel goed ziek zijn, fijn als die kleine er is en ik moet officieel zaterdag werken, dus hoop dat ik dan niet koortsiger word dan nu. Gloei helemaal en moet vanavond mijn griepprik nog later zetten!

Tot van de week meiden. Heb nog altijd geen laptop, dus kan vanaf nu alleen weer mee lezen en verder niks...

9. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    bibi haha ik kan ook nog zat bedenken om te kunnen doen maar het komt er niet van;)

kel zou daar ook niet blij van worden dan hoor. En dan denk je dat je de planning rond heb gooi zijn baas het weer helemaal om. Gezellig met je zusje bezig geweest dus. En niet ziek worden he. Dat jij je prik vanavond al krijg ik heb er nog niks over gehoord.

10. Infantem Amor

Ja ik krijg hem vanavond al ;)
    Maar ben bang te laat hahahaha

Ja zal van de week als ik kan krijg een fotootje uploaden... Letters op de muur gezet door middel van een mal om trekken. Vervolgens afgeplakt en over de tape geschilder, niet netjes gewoon lekker speels... En daarna de tape er weer af. Dus nu heb je een wild zwart vlak met in het wit de letters... Een van de twee muren is al zo verklaar, zou donderdag pas zo ver moeten zijn. Kan vanaf 22oktober pas foto's op fb zetten ivm dat dan de opening pas is... Vind leuk creabea met mijn sis bezig te zijn. Of ja 4 jaar jongere zusje ;)

11. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Klinkt erg leuk ben erg benieuwd hoe de foto's eruit zien:) Hier ook sinds het weekend erg verkouden dus ook beetje laat voor de spuit;)

12. Infantem Amor

Aaah yeah Koen zijn laptop start nog ff, gelukkig...

Snel 2 fotootjes van mijn zussies project...
    Zit nu onder de zwarte verf!!! :$

Bijgevoegde bestanden:

13. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ziet er gaaf uit en dit heeft ze nodig voor der opleiding?

14. Infantem Amor

Ja is haar meesterproef, dus zeg maar haar eind examen ;)
    Gelukkig is het op Strijp S is niet zo ver van mijn werk, dus kan morgen en overmorgen nog mee helpen. Vind wel hel leuk om te doen. Maar omdat het een oud lab is (waar de ramen in gegooid zijn en de gaten in de muren zitten) is het er als de zo'n schijnt erg warm en zonder zon steenkoud. Dus ga morgen toch wel een vest aan doen...

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Kel, wat leuk zeg en idd een vest is geen luxe momenteel.
    Zeg maar tegen je zus dat ze trots mag zijn op haar zelf :)

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ziet er gaaf uit kel! wat voor opleiding doet je zusje dan?

ikkedus: fijn dat je medicijnen aanslaan!

pff ben de rest kwijt, sorry dames, ben zo belabberd de laatste dagen, er dringt niet veel tot mij door op het moment sorry...
    hier nog steeds vaak misselijk, vooral als ik iets aan het doen ben, als ik rustig op de bank lig gaat het wel, dus ben momenteel een saaie mama voor noa hihi. eigenlijk hoop ik dat het van een griepje komt, want gisteren kwam ik terug van de boodschappen en had ik ook lichte koorts, of het is een combinatie, kan ook nog natuurlijk. volgende week woensdag mag noa een extra dagje naar mijn sz, dan kan ik ff bijtanken, ff lekker slapen die dag haha, zit er een beetje doorheen op het moment... sorry voor mijn geklaag meiden:)

17. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Nou dames, hoef niet te testen, de rode duvels zijn er al :( Op naar ronde 10

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    he wendy balen meid! dikke knuffel!:(

19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Balen wendy. *knuf voor jou*

20. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    hallo dames even vraag heb net test gedaan van kv 2 voor 5
    normaal blijft die echt wel wit maar zie nu een super licht streepje ml trouwens ook maar is echt licht
    heb geprobeerd op foto te krijgen maar dan zie je echt niks met t oog zie je deze wel maar wel maar heel lichtjes
    verder heb ik nog steeds behoorlijk last van m n borsten zwaar gevoel op de maag last van wat zuur branden en kan moeilijk de grote boodschap doen terwijl ik daar smorgens normaal nooit moeite mee had

Deel Deze Pagina