Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik ben verplich in ziekenhuis te bevallen
    kraamhotel of thuis is voor mijn verboden helaas..

zo ik heb net huilbui gehad omdat ik boos was op me vent
    echt erg dat heb ik nooit normaal heb ik daar vreden mee
    slaat echt nergens op hoe ik nu ben echt erg voor woorden ...

2. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Volgens mij word het tijd dat je gaat testen!
    Mocht het positief zijn dan weet je waar al die kwaaltjes en emoties vandaan komen!
    Ik denk stiekem dat het positief is als ik zo al je kwaaltjes enz lees!

3. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke

ik denk het stiekem ook wel hoor maar ik durf gewoon niet maar ik ga echt tot zaterdag wachten of misschien morgen pff wat een ellende hoezo zenuwachtig ik heb totaal geen ongi gevoel en dat heb ik normaal gesproken wel haha

4. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Nog even door bijten dan!
    Ik duim heel hard voor je!

5. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Poeh ik kan het even niet meer volgen, gaat zo snel...
    Las iets over waar bevallen en weten van het geslacht...

Ik wil liefste (als het kan) thuis bevallen en wij willen het geslacht niet weten... Heb al een aantal neutrale baby pakjes in huis voor de eerste dagen en daarna kan ik dan iets in de kleur gaan kiezen... :p

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bibi: en nog getest vandaag? of ga je het volhouden tot morgen?

ik ben bij noa ingeleid, dus dat werd zh, maar ik wil dat sowieso, ik heb dingen mee gemaakt met mijn zus, vandaar. bij ons zit het kraamhotel in het zh, dus op zich ga ik daar bevallen, als er dan iets is hoef ik alleen 1 verdieping naar beneden. oppas voor noa heb ik al geregeld hihi, mijn ooms komen haar halen als het zover is, een van hun werkt niet, is gepensioneerd, dus als het begint bel ik gelijk zodat ze tijd hebben om haar te komen halen. bij het kraamhotel hier mag je ook zelf beslissen of je gelijk komt of pas met een paar cm ontsluiting, maar ik ga denk wel op tijd erheen, aangezien mijn zus te laat naar het zh is gestuurd.

7. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik moet in het zh bevallen ivm medische indicatie, maar vind dat niet erg.
    Ik wil het geslacht wel weten vl niet dus daar moeten we het nog even goed over hebben tegen die tijd :D

@bibi, volgens mij ben jij ook zwanger gezien alle kwaaltjes en gedragingen.
    Ik vind het super knap dat je nog niet hebt getest, ik had dat nooit kunnen volhouden :)

Maandag de eerste echo, ben erg nieuwsgierig en of het er 1 of meer zijn. 1 zou praktisch beter uitkomen, want heb bijna alles nog van de jongste, dus dan hoeft er alleen nog maar een commode te komen.
    En wat klein spul.

8. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Dames : ik wil even het slechte nieuws mededelen
    dat ik gisteravond een miskraam gehad heb ,

gisteravond had ik heel heftige buikpijn,dat het niet van de ongi was
    ik gilde van de pijn dat mijn vriend de dokter gebelt heeft
    ik moest langs komen en de huisarts verklaarde dat ik een miskraam had eenmaal bij de toilet had ik ook ontzettend veel bloed verlies en stolsels ,ik heb wat voor de pijn en slapen gehad .ik moet volgende week terug komen om te kijken of alles weg is dan krijg ik een echo
    anders halen ze in het ziekenhuis alles weg .

Ik ben blij dat ik nog geen positieve test in handen had
    dus ik kan dit wel vrij los laten al weet ik nu even niet hoe ik me moet voelen ,ene kan ben ik verdrietig en ander kant weet ik het gewoon echt niet ....

misschien komt dat omdat ik vorige jaar okt had ik ook miskraam
    daar door had ik met 7,5 maand een meisje die maar 14 dagen geleefd heeft dus het is voor mijn allemaal een dubbel gevoel .

sorry voor mijn lange verhaal moest ff mijn ei kwijt gelukkig
    worden de kids vandaag opgevangen door een vriendin van mijn

9. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Bibi echt klote nieuws!
    Sterkte meis!
    Dikke kus en heel veel knuffels ❤❤❤❤❤

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bibi: jeetje meid wat een klotenieuws...heel veel sterkte meid dikke knuffel!

11. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Ach meis wil Jou en je man heel veel sterkte wensen dikke knuffel

12. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    bibi wat klote zeg
    weet niet zo goed wat te zeggen
    in ieder geval sterkte en doe rustig aan

13. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    bibi meid wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte meid en neem de tijd om het te verwerken.

14. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    even een vraag hier want weet niet of het normaal is
    ik heb nu een paar keer met naar de wc gaan slijmverlies gehad wel gewoon wit en ligt dan in de wc is dit normaal
    ik blijf ook buikpijn houden om niet goed van te worden maar geen ongi buikpijn zo n buikpijn als je slecht kan poepen maar ik poep goed (sorry voor het detail) of het is m n maag heb vandaag al ha gebeld want heb maagtabletten liggen van de ha voorgeschreven en had gevraagd of ik deze mocht hebben dit was geen probleem dus ik ga dat maar eens proberen
    maar hebben jullie ook zoveel buikpijn gehad
    ik kan het me echt niet meer heugen of ik dat bij vorige heb gehad

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Mama ik heb ook veel last van buikpijn en maagpijn hoor, toevallig sinds een uur of 4 ook weer flinke maagpijn, vervelend is dat he? En dat witte slijm had ik bij noa ook heel erg hoor, dus niet druk om maken!

Ik ben wel blij dat ik maandag weer een echo krijg hoor, wordt toch soms nog steeds een beetje onzeker, helemaal als ik dan bibi haar verhaal weer lees, dan wordt je toch weer ff met je neus op de feiten gedrukt, pfff vind het echt heel erg voor je meid....en voor je man natuurlijk ook...

16. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    ja ik heb dat ook als je hoort of leest dat het fout is gegaan
    dan word je zelf ook onzeker
    ik heb me net een paracetamoltje gepakt en is eindelijk een beetje aan het afzakken
    trouwens als je naar vk gaat moet je geloof ik toch altijd 1 X naar het zh voor echo of is dat nu niet meer
    toen ik 8 jaar geleden zwanger was was dat wel en zie toevallig bij jou jes dat jij ook zh afspraak hebt en naar vk gaat

17. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ach verdikke bibi wat een rot nieuws en dat na wat jullie al hebben meegemaakt. Veel sterkte voor jullie gewenst.

18. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Mandy ik heb die klachten ook hoor, je maag/buik doet pijn door je darmen die aan het verschuiven zijn en de steken onderin omdat je bm aan het groeien is.

Ook leuke en goede site voor jezelf maar zeker voor de papa's Welkom bij PapaWorden.nl

19. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Bibi wat klote zeg!! Sterkte lieverd!!

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @mama: ik weet niet hoe dat normaal is, weet wel dat je met 20 weken in het zh moet zijn. ik moet bij de gyn zijn maandag omdat ik eigenlijk een broer heb die met 4 maanden is overleden aan een hartafwijking en een zus die na een paar uur is overleden omdat het bloed overal uitkwam. ook is mijn nichtje bij de geboorte overleden, zij had infarcten in haar placenta gehad en heeft de laatste 2 maanden geen zuurstof en voeding meer gekregen. dit zijn voor mij ook grote redenen om in het zh te bevallen. met 20 weken krijg ik ook een hele uitgebreide echo dan gaan ze kijken naar de aders en naar het hartje. ik geloof ook dat het sinds 1 januari is dat je met 30 weken voortaan ook een standaard echo krijgt. dus ja het is leuk om maandag weer een echo te krijgen, maar toch ook best wel spannend.

zo een heel verhaal:)

bibi hoe is het met je? hoop dat het een beetje gaat en dat je niet meer zo'n buikpijn hebt.

Deel Deze Pagina