Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    spannend meid ben je misschien zwanger van 2 ling ?

2. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    wendy gezellig zit ook op het wachtbankje:)

bibi meid het heeft ook even tijd nodig om dit een plekje te geven.

jes haha een totaal andere zwangerschap dus. Misschien deze keer wel een jongetje;) En vandaag een echo leuk even naar jullie uk spieken.

kel heel begrijpelijk hoor doe wat voor jou goed voelt. Hoe is het eigenlijk met je eitje?

catje welkom spannend op het wachtbankje

mama15 fijn dat klisma zijn werk deed en je niet zo heel veel last meer van je buik heb. Maar nu misselijk zijn bah lijkt me erg vervelend.

IK zit lekker op het wachtbankje en bedenk natuurlijk weer vanalles:p Ga me proberen in te houden en wil pas 6 nov gaan testen als me dat lukt;)

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hey meiden hoe is het hier? mama fijn dat de klysma geholpen heeft! ik heb er ook heel veel last van, veel meer dan bij noa.

nou de echo hier was helemaal goed:D de termijn klopt precies, ben dus 24 mei uitgerekend, een dag voor mijn verjaardag haha. de placenta ligt aan de achterkant en we hebben het hartje horen kloppen, zooo schattig!!
    met 20 weken krijgen wij een extra uitgebreide echo ivm erfelijke aandoeningen en ze willen een genetisch onderzoek doen, om uit te sluiten dat vl en ik helemaal in orde zijn.

hier een foto van de kleine uk:D

Bekijk bijlage 283312

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hmm ik zie dat de foto erg klein is, maar ja hij is een stuk duidelijker dan de vorige keer!:D

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    spannend zeg dat word een tweeling van sterrebeeld :)

6. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    ahhh jes fijn dat je je kleintje weer heb kunnen zien
    en alles ok was

7. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Wooow dat moet mij zo mooi lijken, je kleintje te zien of alleen al te horen ;):)
    Maar ja ik moet nog ff afwachten. :p

Ik probeer me niks in mijn hoofd te halen maar echt lukken doet me dat nog niet. Ik wil met testen zoiezo wachten tot mijn NOD en het liefst nog een week langer ofzo. Maar of me dit gaat lukken :D

Hier nog steeds erg misselijk met vlagen. Vandaag zelfs boven de wc gehangen. En mijn buik voelt aslof ik een overdossis frisdrank met bubbels heb gedronken.... Heel vreemd gevoel :p
    Maar ja ik probeer er niet te veel aan te denken, want mijn lijf is een ster met mij voor de gek houden :(

8. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Wauw, mooie echo meis! Wat fijn dat alles goed was :)

9. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Girl, met mijn eitje erg slecht ben vandaag met menstruatie opwekkers (provera) begonnen....

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik heb mijn eerste echo gehad en ben 2 dagen vooruit gezet. Alles was prima zei ze. Over 2 weken terug komen voor de volgende echo :D

Ik heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen, zodra ik tijd heb (en niet te moe ben) reageer ik meer.
    Zet morgen een foto van de echo erop.

11. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Balen meid, sterkte

12. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    jesje had hem ook al op fb voorbij zien komen maar hij is erg mooi hoor. Je ziet al echt een baby erin:)

catje meid wat spannend zeg. Hopen dat je lichaam je niet voor de gek aan het houden is.

kel he nee dat meen je niet wat shit. Een te lage dosis?

masami wat fijn dat de echo goed was meid.

We hebben er een nieuw huisgenootje bij. De hamster lag vanmorgen dood in zijn kooi en tja ik wilde per direct een nieuwe hebben. Dus vanavond na het eten hebben we er maar 1 gehaald:)

13. Infantem Amor

Aah vandaar is Whoepie woonachtig bij jullie :D Minder leuk waarom, maar wel leuk dat je weer een nieuwe hebt...

En nee de dosis was zelfs hoger nu... Ze weten niet hoe het komt... Ik mocht kiezen, of nog een check donderdag of provera en dan weer clomid... Ik heb voor het laatste gekozen, scheelt mij weer 3 dagen, weet eigenlijk toch als dat hij niet gaat groeien in de korte tijd, dus is zonde van mijn tijd...

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kel: he balen meid, hopelijk ben je dan snel ongi en kun je weer snel verder.

@masami: fijn dat je echo goed was meid!

15. Infantem Amor

Moet nu 10 dagen die tabletjes slikken en dan tussen de 3 en 7 dagen wachten, dus ik houd er rekening mee dat ik nog 16 dagen zoet ben... Dan kan ik over 19 dagen starten met clomid en alles weer van voor af aan...

16. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Infantem Amor, pffffff ik lees afentoe met je mee :) maar jeetje wat je allemaal moet doen voor jou kleine wondertje. Ik hoop echt dat je binnekort mooi nieuws voor ons hebt. Sterkte met alles.

Girl1988, agossie bestjes die zomaar dood in de kooi liggen. Kan me voorstellen dat je vlug een ander wilde.

Hier vanmorgen wakker zonder misselijk gevoel. Even dacht ik ow das lekker. Tot ik op stond en daar was het gevoel weer. Ik maar wat gegeten en het leek te werken, maar we zijn nu een uurtje verder en ben weer net zo misselijk als voor het eten :D Zelfs het idee aan eten staat me tegen. Behalve voor taartjes en gebak en dat soort dingen :p terwijl ik juist een zoutekouw ben en geen zoete :p Maar de afgelopen tijd heb ik aldoor zin in zoet en in snoepen :D

17. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Jes wat een mooie echo! Wij gaan vrijdag naar vk hartje luisteren :)

Kel Jeetje meid wat een gedoe. Weer afwachten dus :(

Catje misschien een banner maken kunnen we je wat gemakkelijker volgen. Klinkt spannend meid. Is dit de eerste ronde dat je dit allemaal zo voelt? Week voor testen voelde ik ook vanalles in mijn buik. Best te omschrijven als onrust, alsof ik de hele dag heel zenuwachtig was of constant van de achtbaan ging.

18. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    ikkedus, dat is wel een mooie beschrijving :) een zenuwachtig gevoel in je buik, dat is precies wat ik voel. Dankje voor het uitleggen van mijn rare gevoel :D:p
    En een banner is wel een goed idee, eens kijken of ik daar wat van snap :p

En jij alvast veel luister plezier voor vrijdag ;)

19. Infantem Amor

Ikkedus, spannend weer :)

Catje, je mag mij wel Kel of Kelly noemen ;) Is iets korte als Infantem Amor (liefdesbaby)

20. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Aha, daar komt t dus van dat ze t over een kel of kelly hadden, ik vroeg me al af wie dat was. Want die had ik er nog niet tussen zien staan bij de mensen die hier schreven :):D

Deel Deze Pagina