Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Haha nee dat ben ik dus...

2. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    kel inderdaad nu hebben we Whoepie;) Is nog een beetje bang maar dat gaat vast wel goed komen:) Maar wat raar dan dat de dosis niks gedaan heeft. En snap wel dat je voor deze weg gekozen heb als je gevoel zegt dat die toch niet meer gaat groeien. Nu hopen dat de clomid wel weer aan slaat als je er mee begin.

catje ja het was ineens we hadden niks aan zien komen. Het beesje is 2 jaar geworden:) Maar trek in ongezonde dingen dus:p Weet je al wanneer je wil gaan testen?

ikkedus spannend vrijdag hartje luisteren. Weet Noah het al dat ze een broertje/zus krijg?

Dag 24 inmiddels en merk dat ik toch echt wel weer gevoelige (.)(.) heb. Maar dat had ik de andere rondes ook natuurlijk. Verder nog geen gekke dingen kunnen ontdekken. Ik weet nu wel zeker dat ik uiterlijk 6 nov ga testen. Me man ga 7 oktober naar Parijs voor zijn werk en komt 8 nov laat in de avond weer thuis.

3. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    hoi meiden!
    Ik kom hier ook nog even binnengewandeld ....
    Hoe gaat het met jullie?

Veel succes nog!
    x

4. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    @ kel jammer dat het eitje niet groeit zoals het moet
    dan is de keus die je maakt denk ik het beste
    dan beter ongi worden en opnieuw weer beginnen
    knap dat je het zo kan volhouden
    hier me hondsberoerd voelen en dat de hele dag
    dan heb ik liever smorgens spugen dan ben je van het gevoel af
    gister weer dokter geweest want dat naar wc gaan blijft hopeloos
    eerst weer urine moeten inleveren maar was geen blaasontsteking nu een paar dgn lactulose gebruiken en dan zou alles weer normaal moeten gaan werken
    doordat ik me zo beroerd voel krijg ik ook niks gedaan maar gelukkig dat ml een en ander dan doet
    hoop echt dat ik me vlug beter voel

5. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey girl1988,
    2 jaar das volgens mij best oud voor zo'n beesie, toch?
    Kan me tenminste herinneren dat mijne vroeger nooit ouder werden dan een paar maand :(

Ja volgens mij zou ik kunnen blijven eten als t maar om zoet gaat :D gelukkig heb ik niks in huis van dat soort dingen :p
    Mijn NOD is 6 november, maar eigenlijk wil ik pas een week na mijn NOD testen. Maar of ik dat vol houd..... ;) Wat duurt wachten toch lang he.

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    jeetje wat hebben jullie weer veel gekletst zeg!

@ikkedus: leuk het hartje luisteren:D blijft toch speciaal he?

@kel: he bah wat vervelend dat dat dan nog zo lang gaat duren, maar dan is het idd beter dat je al provera gaat slikken, dan kan je weer sneller verder.

@catje: op welke dag in je cyclus zit je nu? een banner zou idd wel handig zijn hihi

@mama: he bah wat vervelend dat je zo misselijk bent en zo last heb met naar de wc gaan, hopelijk gaat het snel beter!

@natasha: hoe is het met jou meid? al wat minder last van de misselijkheid?

7. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    jesje: mijn misselijkheid is pakken beter! oef ...
    hier en daar nog een slecht dagje, maar mag niet klagen.
    voor de rest wel moe, moe en nog eens moe

en bij u? hoe gaat het bij u?

8. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Girl1988 dochter hannah weer t wel maar of ze het echt snapt...ikdenk het niet. Zr is er wel veel mee bezig. Zegt ze ineens jongen meisje. Of geeft dr baby een kus.
    Noah is van jes :)

Natasha wat fijn dat t beter gaat

Mama15 wat naar zo beroerd

9. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    mama15 nog steeds zo beroerd meid hoop voor je dat je er heel snel vanaf ben. Herken je dit van je vorige zwangerschappen?

Catje klopt ze zeggen gemiddeld 1,5jaar dus was redelijk oud ja:) En zou het knap vinden als je zo lang kan wachten met testen;) Hier hoop ik het toch echt vol te kunnen houden tot 6 nov:p

natasha fijn te lezen dat het met de misselijkheid een stuk beter gaat:)

10. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    ben bij de meiden misselijk geweest maar eenmaal s morgens gespuugd was het goed bij m n jongste dochter heb ik 9 mnd gespuugd maar ik voelde me niet zo beroerd als nu
    bij de jongens nergens last van gehad alleen last van borsten
    merk vandaag dat ik ook moe ben pfff en heb weer met regelmaat hoofdpijn was zo blij dat ik er vanaf was
    leuk is dat he als de kids ook zo bezig zijn met mama s zwangerschap
    die hebben het vaker en eerder door dan wij denken die kunnen dat héél goed aanvoelen

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    mama ik heb sinds ik zwanger ben ook best vaak hoofdpijn, echt vervelend. ik voel me dit keer meer beroerd dan bij noa, bij noa had ik echt nergens last van, maar nu af en toe echt niet lekker, maar gelukkig niet zo erg dat ik moet overgeven, maar gewoon vaak een weeig gevoel bah.

noa snapt het nog niet hoor haha, als ik zeg mama heeft een baby in haar buik dan gaat ze haar pop halen haha:p ben wel heel benieuwd of ze straks jaloers gaat worden hihi

12. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ikkedus sorry bedoelde inderdaad hannah maar wat lief dat ze zo af en toe der baby een kusje geeft.

mama15 als je af gaat op de kwaaltjes wor het misschien weer een meisje;) Maar wat shit dat je het deze keer erger heb dan de vorige keren. Hoop maar dat het snel een stuk minder wor.

jesje wat schattig dat noa er op die manier mee bezig is. Hoe reageert ze nu als je een baby vast heb?

Zit nu lekker tv te kijken. Alleen soms last van steken in me (.)(.) het is toch soms ook wat he:p

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @girl: laatst had ik een baby van 5 maanden vast, maar het boeide haar niet veel haha, ze ging gewoon door met spelen haha. ze ging wel zelf naar hem toe om zijn mondje te poetsen en speelgoed te geven, dat was wel echt heel lief!
    hopelijk is het deze maand raak voor jullie!

ik ga vandaag met mijn zus kijken voor een trouwjurk, heb er echt zin in! ik weet nu al dat ik ga janken als ze een jurk aanheeft haha, ben echt een jankerd op het moment haha

14. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    hAJ HAJ DAMES
    ik ben er weer heb niet alles terug gelezen,ik was paar dagen even niet geweest maar meiden wat kunenn jullie lullen zeg pff hahah :)

hier het gaat weer heb het mooi plekje kunne geven gelukkig
    maar goed ik ga deze maand overslaan om zwanger te worden
    de maand er na decmeber dus ga ik het proberen !!!

gelukkig verlopig nieuwe afleiding erbij heerlijk

15. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jesje wat lief dat ze dat deed. Dan moet het vast goed komen als de baby er is:) En hoe was het jurken passen? Heeft ze een mooie uit gekozen?

bibi fijn meid dat je het een plekje heb kunnen geven:)

Hier alleen op de bank tv aan en laptop op schoot. Me man moet werken vanavond en hoelaat die thuis is geen flauw idee. We zien het vanzelf wel;)

Morgen weer een dagje werken. Kan ik ook niet te veel nadenken of het wel of niet raak is:p

Even een vraagje hebben jullie winterbanden? Ik twijfel heel erg of ik het wel of niet moet doen. Me man vind het onzin die krijg ze wel omdat die een lease auto heeft. Maar aangezien ik nu vaak moet rijden voor me werk twijfel ik toch echt wel.

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bibi: wat fijn dat je het een plekje hebt kunnen geven meid!

@girl: de jurk is schitterend geworden! ze is echt net een prinses! ik was met allebei mijn zussen, dus we stonden met zijn 3-en te huilen haha, vooral omdat mijn zus over mijn moeder begon, want ja als je ouders er niet zijn, is met dit soort dingen toch dubbel zo moeilijk.
    ik heb trouwens nog nooit winterbanden gehad, hier vind vl het ook onzin hihi. Wanneer ging jij ook alweer testen evt? spannend hoor!

pfff ik ben echt stikmoe zeg! gisteren was noa 6 uur wakker, omdat de laatste kiezen komen en toen de hele dag op pad geweest voor een jurk en vannacht heb ik 2 uur met noa beneden gezeten, omdat ze weer zo'n last had van haar kiezen en ben nu sinds half 8 weer wakker. pfff is wel een verschil, want normaal is ze altijd pas tegen 9 uur wakker en slaapt ze de hele nacht lief door. maar ja het zijn de laatste, dus dan zijn we er vanaf!

17. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    hello dames
    hier hebben we wel winterbanden en merken echt wel verschil
    toen we ze niet hadden gleden we nog wel eens door
    1x wilde ik bij de stoplichten de bocht om gleed toch mooi door het verhoogde fietspad op en toen heb ik gezegd nu komen ze eronder
    zelf loopt onze straat op en ook dat was áltijd een probleem om dan van de plaats te komen maar met winterbanden hebben we daar geen probleem meer mee
    vandaag vk gebeld
    ik blijf me beroerd voelen en ook spugen
    ben niks waard alleen maar liggen op de bank
    heb totaal geen energie om wat te doen
    normaal ben ik een goede eter nu staat alles tegen krijg ik amper wat weg
    en dan verga ik s nachts van de honger
    gelukkig krijg ik wat tegen de misselijkheid en voel ik me vlug beter baal zelf dat ik niks kan

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @mama: ja begrijpelijk dat je daar van baalt! hopelijk werken de medicijnen snel dan, zodat je je snel weer wat beter voelt!

hier druk druk druk, morgen het vrijgezellenfeest van mijn zus, ben blij dat dat achter de rug is, is echt een hoop geregel zeg haha. ook help ik haar weddingplanner met wat dingetjes en ja de bruiloft is over 5,5 week dus erg druk hiermee, maar wel leuk om te doen hoor!

19. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jesje wat fijn dat je zus een jurk gevonden heeft. Wanneer is de grote dag? En snap wel dat het extra moeilijk is op dat moment als ze over je moeder begint. Hoop voor jou en Noah dat de kiesjes snel door zijn.

mama15 wat heftig zeg hopen dat de medicijnen gaan werken en je weer wat meer mens ga voelen.

Nou dames ik had me voor genomen om pas 6 nov te gaan testen. Maar had een redelijk goed gevoel deze ronde. De laatste dagen ook af en toe een kramp en een zwaar gevoel in me onderbuik. Dus vanmorgen een testje gedaan. En helaas hartstikke negatief.

Winterbanden we zijn er over uit dat ze er toch voor me auto komen. Zijn nu aan het kijken wat slim is of 2e hands of toch maar nieuw kopen.

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @girl: ah jammer dat je test nega was, maar je zit nog voor nod dus kan nog alle kanten op!
    mijn zus gaat 12-12-2012 trouwen om 12 uur hihi. ze heeft haar droombruiloft gewonnen samen met nog 11 andere koppels uit elke provincie 1. dus ze gaan dan in elke provincie om 12 uur trouwen en daarna is er nog een feest in nijkerk waar rene froger en sbs6 enzo komt haha.

vandaag dus de vrijgezellendag, zal er dus morgen pas weer zijn, maar denk dat dat wat later op de dag zal zijn hihi

Deel Deze Pagina