Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Dames, wie heeft enig idee?!
    Ik heb sinds gisteren erg last van mn schaambeen/lies.. Het begon gisteren rechts, maar sinds vanmiddag ook links.. De pijn is eigenlijk wel constant aanwezig, ene moment wat heviger dan t andere.

Iemand enig idee wat t kan zijn? Al dan niet of wel gerelateerd met een eventuele zwangerschap.

Liefs

2. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    hey Wendy ik had daar ook last van
    ik vond het voelen als steken in de liezen en ik had daarna een positieve test dus vind wel hoopvol klinken
    ga voor je duimen meid
    hier nog steeds de hele dag beroerd voelen gister medicijnen gekregen van de ha ze helpen redelijk vandaag maar 1 X hoeven spugen tot nu toe
    door dat spugen krijg ik iedere x wel buikpijn
    ook de moeheid speelt flink parten
    gister zowat de hele dag geslapen vannacht natuurlijk moeilijk geslapen
    stond vanmorgen op en 2 uur later lag ik weer op de bank te slapen
    moet wel zeggen ml en de kids helpen en verzorgen me goed
    ben blij als de beruchte weken voorbij zijn

3. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Oke, nou ben benieuwd dan! Het voelt wel erg vervelend! Wat naar dat je je zo beroerd voelt :( Inderdaad hopen dat je er snel doorheen bent!
    Hier gaan we nog maar een weekje wachten..

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @wendy: ik had dat in het begin van de zwangerchap ook, begon bij mij ook voor nod, dus hopelijk betekent het bij jou ook iets goeds!

@mama: gelukkig maar dat de medicijnen een beetje helpen en wat lief van je man en kinderen dat ze zo goed zorgen voor jou;)

Het is wel stil hier zeg! Ik heb gisteren het vrijgezellenfeest van mijn zus gehad, was echt heel gezellig, maar ben wel moe nu. Was pas half 4 thuis.

5. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jes wat leuk zeg voor je zus ook een erg leuke datum:) en wat hebben jullie gedaan op het vrijgezellenfeest? Vandaag lekker uitrusten ervan zeker;)

wendy heb geen idee meid maar hoop voor je dat het dan te maken heeft met een zwangerschap

mama15 fijn dat de medicijnen iets doen. Nu hopen dat het steeds beter gaat ook met de vermoeidheid.

Ik weet dat ik inderdaad erg vroeg heb getest maar kon me niet meer inhouden;) Gisterochtend iets bruin op me wcpapiertje daarna niks meer. De vorige keren werd ik daarna ongesteld dus ben benieuwd.

6. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Nou, ik ben benieuwd! Oud collegaatje vertelde dat zij het ook in het begin had. Het is in ieder geval wel een heel nieuw gevoel voor mij. Heb het echt nog nooit gehad. Als ik veel loop is het erger dan als ik rustig aan doe. Maar helemaal weg is het nooit.

Liefs

7. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    girl en Wendy mijn duimen draaien nog steeds voor jullie
    Wendy echt dit was bij mij ook het eerste andere symptoom
    waneer ga je testen Wendy
    nou girl zou best eens het laatste restje kunnen zijn dat hoor je wel vaker en als jij zegt normaal daarna meteen ongi klinkt dit ook heel goed
    waneer wil jij weer testen
    jes idd een hele leuke datum en leuk dat ze dat gewonnen had
    hoe is het verder met jou
    hier merk ik dat de medicijnen het spugen tegen houden maar blijf me beroerd voelen
    de moeheid gaat sinds gister redelijk overdag ben alleen nu doodop
    vannacht ook heerlijk geslapen aan een stuk en niet wakker geworden van de honger
    hebben jullie trouwens ook zo'n vieze smaak in de mond gehad vind het echt vies krijg het ook nergens mee weg jakkieeee
    woensdag mogen wij weer naar vk hoop dat ze dan een schatting kunnen doen hoever ongeveer en hopelijk klopt er een mooi hartje
    mensen beginnen wel te vragen of we zwanger zijn aangezien ik er niet best uit zie doordat ik me zo ziek voel heb nu dan ook gezegd dat het niet geheim hoeft te blijven meer kids meteen oh jippie mogen we het da n nu ook op school vertellen
    vind knap dat ze zolang hun mond hebben gehouden

8. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Oooh, pfff.. Wordt steeds spannender ;) Ik ga vrijdag testen.. :)
    Ik zal jullie op de hoogte houden!!

Liefs

9. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wendy spannend meid het zou geweldig zijn:)

mama15 normaal als ik bruin op het papiertje heb ben ik de dag erna ongesteld. Nu nog steeds niet. Dus we gaan het zien mocht er niks komen wil ik dinsdag weer testen. En wat knap dat je kids zo lang hun mond hebben kunnen houden:)

Vandaag wel 2 keer iets rood/roze op het papiertje gehad met heel veel slijm. Dus ik vraag me echt af wat me lichaam nu aan het doen is.

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @mama: echt knap hoor van je kinderen dat ze zo lang hun mond hebben kunnen houden!

@wendy en girl: spannend meiden!

ik was gisteren echt kapot haha, had ook maar 4 uurtjes geslapen en dat terwijl ik gewoon uit kon slapen, want noa was bij haar opa. we waren eerst mijn zus thuis gaan overvallen, waar ze allemaal gekke kleren aan moest en daarna zijn we eerst gaan laserschieten, toen workshop flamenco dansen, toen een hapje eten en daarna moest mijn zus nog 5 oipdrachten doen midden in de stad haha en daarna nog ff de kroeg in geweest. was heel vermoeiend maar wel heel gezellig! ik lag ook al om 8 uur samen met vl in bed en om 9 uur sliep ik haha. we lagen eigenlijk film te kijken, maar dat hield ik echt niet meer vol. ben vandaag nog steeds wat lui ervan haha

hoe is het met de rest van de meiden? kel, bibi ikkedus?

11. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hallo meiden, ik ben momenteel zo moe, dat ik niet reageer verder. Wel lees ik zoveel mogelijk om bij te blijven. Heb ook niet echt zin/fut om op zp te zitten, dat zal vast wel weer komen.
    @wendy en girl, spannend hoor, ik hoop op goed nieuws :)

12. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jesje zo te zien een geslaagde dag geweest dus. Vandaag nog rustig aan doen. Dan heb je niet veel van de film mee gekregen maar ja als je zo moe ben dan is het ook niet gek he dat je in slaap val.

Masami neem lekker je rust meid en kom langs wanneer je wil/zin heb:)

Hier naar gister niks meer gezien dus als dat zo blijf ga ik morgen maar een testje wagen. Merk dat ik een soort van zenuwachtig gevoel in me buik heb. Terwijl ik toch echt niet zenuwachtig ben. En iets misselijk maar dat kom vast omdat ik honger heb:p

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ben benieuwd naar je testje dan morgen!

Masami: doe lekker rustig aan meid, bij mij is mijn enerie gelukkig al een heel stuk verbeterd met een paar weken terug, toen was ik ook zo moe

14. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Al ben ik wel een beetje bang voor de uitslag morgen. Toch bang voor een teleurstelling. De hele dag ook al last van me darmen die zijn druk aan het borrelen.

15. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    haj meiden
    ik ben weer even niet geweest maar ik was zo druk met mijn werk zo druk druk daar en we staan met onderbezetting dus
    schiet allemaal niet op ..hoe gaat het hier allemaal heb ik nog wat gemist en wat kletsen jullie veel zeg ...ik doe het nu even relax aan daarom ben ik hier niet veel meer wil me zelf ruyst gunnen en mijn lichaam ook

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Datis heel begrijpelijk bibi. Neem de tijd die je nodig hebt.

Girl: ik snap dat wel hoor dat je bang bent voor een teleurstelling. Welke testen heb je in huis?

Oh ik heb donderdag alweer een echo, ben weer benieuwd hoe ons kleintje er dan weer uit ziet! Morgen moeten wij naar het zh voor genetisch onderzoek, heb een hele rits vragen in moeten vullen, alleen op de helft kon ik geen antwoord geven, moest allemaal dingen over ooms en tantes weten, maar ik heb er zoveel, sommige ken ik nieteens echt en van mijn vaders kant ken ik maar 1 tante, de rest had mijn vader geen contact mee. Ben dus benieuwd wat ze daarmee gaan doen.

17. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Spannend, weer een echo! Dat lijkt me zo leuk!
    Voor de dames die dezelfde pijn hebben gevoeld als ik.. Duurde dit een aantal dagen of korter? Werd t minder? Of hoelang hadden jullie er last van?

Liefs

18. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    Wendy ik heb hier echt een tijd last van gehad
    nu heb ik dat zelfs nog af en toe vooral in bed met draaien
    of als ik te snel of verkeerd beweeg
    toen ik er net last van had werd het daarna wel erger nu is het niet meer zo erg en zo vaak als in het begin

19. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    bibi heel begrijpelijk meid neem de tijd die jij nodig heb.

Jes ik heb 15 midstream testen van zwanger en kids liggen 4 van 2v5 van kruitvat. En dan nog 1 van cb mocht het raak zijn met de weken testen genoeg dus;) Maar toch vandaag niks gezien me buik voel anders dan anders is opgeblazen en toch best bang voor morgenochtend. En bijna weer een echo ff spieken naar jullie kleintje. En morgen een genetisch onderzoek spannend zeg.

Dames ik duik me bedje in om morgenochtend er weer uit te komen om te gaan testen. Duimen jullie mee voor positief nieuws?;)

20. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    girl1988 duim duim duim duim duim duim duim

Deel Deze Pagina