goedemorgen dames nou ik had al een lekkere binnen komer vanmorgen ik sta op loop de trap naar beneden en val de helft op m n kont naar beneden iedereen in shock om me heen gaat het mama gaat het alleen nu hele erge auwtsch aan m n billen en boven benen dat zal wel goed blauw worden denk ik en schaafwond worden maar denk dat dat is gebeurt doordat ik me slap en duizelig voel morgen moet ik toch vk dan maar even door geven
Aauuww mama15! Dat doet zeer! Ik heb net een vroege test van z&k gedaan, was niets op te zien. Ps: banner klopt niet, heb mn ei later gehad. Vrijdag is Nod.. Kan 't nog? Girl, al getest? Spannend!!
@girl: al getest meid? @wendy: tuurlijk kan het nog meid, je zit nog ruim voor je nod. en dat gevoel in mijn liezen heb ik wel een paar weken gehad hoor. zo wij zijn net terug van genetisch onderzoek en wij moeten nu bloed gaan prikken om te kijken of wij een erfelijk gen bij ons dragen. ze had het erover dat als dat zo is dat ik dan een vruchtwaterpunctie kan krijgen als ik wil, maar ik wil dat niet, ga geen risico op een miskraam nemen.
mama 15 wat schrikken zeg inderdaad morgen maar even overleggen met de vk. Hoop voor je dat je er niet al te veel last van krijg. Jes nog even spannend dus als de bloeduitslag binnen is. Wendy meid het kan nog hoor me duimen draaien voor je Nou dames heb vanmorgen getest. De 1e met zwanger en kids en kwam binnen 5 minuten een heel vaag streepje. Dus hup nog 1 en dan die van 2v5 en daar ook binnen 5 minuten een vaag streepje. Je moet echt heel goed turen wil je iets zien.
girl 1988 ik had ook eerst een tuur streepje maak een foto kijken we met je mee over 2 dgn nog eens testen dan zal die zeker duidelijker zijn maar klinkt héél goed duim duim duim ze draaien nog steeds
Ow wat is dit spannend zeg. Maar als dit weer een cyclus van 30 dagen is. Is me test dan niet veel te licht?
sommige testen vroeg positief zoals ik dit x een week voor mijn nod teste ik positief bij mijn andere zwangerschappen was ik altijd late tester had ik pas na 6 wkn op z n vroegst een positieve test langste heeft 14 wkn geduurd had dus pas na 14 won zwangerschap een positieve test streepje is streepje of nou licht of donker is en je klachten klinken precies zoals het zou moeten
Dan zit er denk ik niks anders op dan nog afwachten Merk vandaag alleen dat me buik anders aan voelt en dan gevoelige (.)(.) we gaan het dan wel zien. Dit typt heel makkelijk maar is niet makkelijk om af te wachten Heb nog een digi van cb liggen maar denk dat ik daar nog maar even mee wacht.
ik weet wachten is gewoon klote ik zou nog even wachten met de cb want ik heb weer gehoord dat die wel eens meer hcg nodig heeft dan andere testen maar heb ook weer hier gelezen dat ook de cb uit slaat bij weinig hcg dus ja kan je geen advies geven zou zonde zijn als je deze gebruikt en hij niet zwanger aangeeft dan liever even wachten heb je wel meteen met je ochtend urine getest toen ik de eerste keer testte had ik alleen een wit streepje nog niet eens kleur en 2 dgn later had ik een licht streepje met kleur tuurlijk had ik een dag eerder ook getest maar met andere test en die gaf ook duidelijker aan dan de eerste test maar ze zeggen dat iedere 2 dgn je hcg verdubbelt ik blijf duimen draaien voor je
Ik heb vanmorgen met ochtend urine getest. En twijfelde ook of het een voor gedrukt streepje was. Maar volgens mij komen die niet zo snel. En als ik goed keek zag ik dat het streepje roze was. Nu even bedenken wanneer ik wil testen. Of morgenmiddag na me werk. Anders denk pas zaterdag moet namelijk donderdag/vrijdag vroeg op beide dagen werken. En of ik me man gelijk vertel over het streepje kortom nog even twijfelen dus
Ik zie op de 2v5k wel een streep girl, spannend zeg. Wendy, kan nog hoor, sommigen testen pas na nod positief en niet daarvoor.
Spannend girl! Zie toch echt strepen! Geeft me wel hoop dat jouw test eerst ook nog nega was en jouw z&k test zo licht nog.. We houden hoop
Dames wat fijn dat jullie ze ook echt zien geeft iets meer zekerheid Wendy klopt moest er vanmiddag nog aan denken hoop voor je dat je over paar dagen ook een positieve test in handen heb Wilde eerst niks tegen me man zeggen pas op het moment dat de test duidelijk positief is. Maar denk dat ik me mond echt niet kan houden dus vertel het hem maar straks gewoon
girl spannend meid ik zie ook echt wel streepjes hoor. bij de sterkte van jouw streepjes heb ik ook met cb getest en harstikke zwanger. maar das eerder mijn ongeduld geweest en ik wist het zo zeker. zou over 2 daagjes nog een keer testen, is t dan donkerder cb
Fijn je verhaal te lezen ikke. Ik wacht nog paar dagen met de digitale heb nog genoeg andere liggen Dames iedereen bedankt het begint nu langzaam door te dringen. Al hou ik nog in me achterhoofd dat het nog mis kan gaan. Had de tests op bed neer gelegd en lief naar boven gestuurd. Eerst zag die ze niet dus weer terug en toen kwam die terug wat moet ik zien dan. Maar hij durft het nog niet echt te geloven volgens mij. Omdat de streepjes nog zo licht zijn.