Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    girl ik zou ook even wachten en met ochtend urine testen
    want overdag drink je en ga je vaker plassen waardoor je urine vaak niet zo heel sterk is
    hier vandaag naar vk geweest en echo gehad en er was een mooi kloppend hartje te zien
    over 2 weekjes mogen we weer kijken

2. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Girl, haha jammer...

Flientje, wel goed... Ik hoef geen geld terug te betalen en ik word overgezet van locatie ;) Voel me daarover erg opgelucht...

Vandaag heb ik samen met Koen heel de huiskamer aan gepakt, alles staat anders nu en nu zijn we er beide tevreden over...

3. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Fijn kel! Ben je van een stress factor af!
    Leuk! Ook wel eens nodig om te doen alles verbouwen en verplaatsen!

Girl ja echo schiet al op! Ben benieuwd naar je testen of ze duidelijker zijn!

4. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Mama15 wat fijn dat er een kloppend hartje was. En over 2 weken weer even spieken naar jullie uk:)

kel las al zoiets op fb dat jullie de kamer verbouwd hebben;)

eef ik ook anders weet ik het niet meer als ze niet donkerder worden.

Gedachte ik wor er gek van. Op dit moment heb ik weer zoiets van morgenochtend maar weer een test doen voor ik naar het werk ga. Dan weet ik tenminste hoe of wat. En misschien was het inderdaad vanmiddag gewoon niet heel slim en was me urine niet sterk genoeg.

Merk dat ik om de gekste dingen al vol schiet. En vanmorgen misselijk en nu na het avondeten weer. Al begint het nu weer weg te trekken.

5. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Net weer een test gedaan van zwanger en kids. Daar kwam volgens mij geen streepje op te staan. Dus werd zo onzeker dus de digitale van cb maar gedaan. Helaas kwam daar niet zwanger op te staan. Heb even flink zitten huilen en moet zo naar me werk. Ik zie wel hoe het de komende dag voort zet dit.

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    girl: ohhh meid wat balen...maar zolang je nog geen bloed hebt is er nog hoop meid. wel raar dat je dan een paar dagen terug op 2 verschillende testen een streepje had. misschien anders nu maar even wachten tot zaterdag?

flientje: dat snap ik wel dat je te moe bent om te reageren als je zoveel moet werken. en bijna de 20-weken echo spannend! wilden jullie nou weten wat het werd?

kel: leuk je huis veranderen, hier heb ik dat nooit kunnen doen, wij hebben zo'n grote bank dat die alleen maar op 1 plek kan staan haha, maar ja bijna verhuizen dus dan heb ik een andere inrichting hihi.

ik heb vandaag weer een echo, nu de officiele 12-weken echo hihi. ik heb 30 nov een afspraak staan voor een echo voor het geslacht, ben veel te ongeduldig om te wachten tot de 20 weken haha.:p

7. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jes inderdaad erg balen snap het ook niet dinsdag 2 testen met een vaag 2e streepje en nu niks. Ik wacht maar af en mocht ik niet ongesteld worden ga ik maar weer testen. Veel plezier met de echo weer spieken naar jullie uk.

8. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Girl meid wat balen ik snap niks meer van die tests. Heb je gisteravond veel gedronken? Ik duim voor je

Jes jij boffert! Ben vet jaloers ik mag 14 dec pas de echo, wel 20 weken dan. Hannah is 12 dec jarig en vieren we de 16 is dus een mooie week dus hoop op alleen maar mooie berichten. Gaan jullie vertellen wat het wordt?

9. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Tussen 18:00 en 23:00 uur 2 glazen met drinken op meer niet. Ik snap er zelf ook helemaal niks meer van.

Jij moet nog even wachten op de echo. Maar dat wor dan een leuke week:)

10. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    Ik snap t ook niet girl. Ik merk dat ik mijn vertrouwen in de tests een beetje kwijt ben. Naar mijn idee was het eerst altijd een streep is een streep. En nu ineens een streep is pas een streep als die over een paar dagen donkerder is en cb digi zegt dat je zwanger bent.
    T is allemaal gekmakerij lijkt wel.

Ja ik hoop op goed nieuws dan. Vind t wel eng. Wat nou als het slecht nieuws is kan ik dan nog wel hannah haar verjaardag goed vieren?

11. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Nou dames, ben ongesteld geworden vanmorgen. Op naar ronde 11 :(

Girl, wat balen..maar miss nog te vroeg..

12. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Het is inderdaad echt gek makerij die testen. Misschien is het ook nog te vroeg ochtend het is mis gegaan.of de testen klopten niet. We gaan zien hoe het afloopt. Al typ ik dit nu makkelijk het is niet makkelijk.

Lijkt me ook lastig die gedachte wat als het niet goed is. Maar even van het positieve uitgaan?

13. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Nee wat shit meid dikke knuffel. En hier inderdaad balen ja:(

14. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Balen wendy, ik hoop dat het de aankomende ronde eindelijk raak voor je is.

@girl, ziet er niet echt goed uit helaas. Ik duim voor je dat het toch nog goed blijkt te zijn. Ik heb dit ook 2 keer eerder gehad en bleek dat de innestelling niet goed was gegaan.

15. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Daar ben ik dus ook een beetje bang voor. We gaan het zijn hoe het afloopt

16. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Haa lieve meiden,

Eindelijk een dag vrij en vanaf morgen weer 6 dagen werken met veel vreselijke wisselende diensten bah!

jes leuk!!! Ik probeer me geduld te houden tot 11 december dan weten wij het geslacht! (Eindelijk)

ikke denk niet dat ik het geslacht voor me kan houden. We willen onze ouders ook mee nemen naar de 3D echo dus we gaan proberen nog niks te zeggen. Kunnen ze het zelf zien op de 3D echo!

girl wat raar dat die gister opeens niks aan gaf terwijl alle andere testen wel wat aan gaven? Hoop dat het als nog over een paar dagen een mooie test is! ❤

wen . balen!! Hopelijk is het deze maand raak!

Mar hoe gaat het met jou?

17. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Zo zit weer op de bank met me laptopje. Net me eten op nu even tijd om te internetten. Ben de dag nog redelijk goed door gekomen. Ben blij dat ik morgen van half 7 tot half 3 moet werken. Me mannetje komt over paar uur weer thuis dus dat is ook fijn.

Wor wel beetje gek van me lichaam. Merk dat vanaf eind van de middag me onderbuik opzet en was de laatste paar dagen ook. Me (.)(.) zijn ook nog gevoelig met de trap aflopen kreeg ik een steek. En begin alweer in te storten laatste dage best moe.

Wat ik me nog zat te bedenken. Zaterdag had ik bruin op papier en zondag 2 keer roze/rood op papiertje. Wat kan dit zijn? kan het van een innesteling zijn? Maar als dat zo is wanneer kan ik dan testen.

Eef ik hoop het ook al hou ik er nu echt rekening mee dat het niet zo mag zijn deze ronde. Dan kan het alleen maar meevallen:) Fijn een dagje vrij heel veel succes met je 6 werkdagen die eraan zitten te komen.

18. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    hey girl het zou kunnen dat je toen misschien innestelingsbloeding heb gehad
    dan zeggen ze toch zeker 10 dgn te wachten maar pin me daar niet op vast
    en geen rood geeft nog altijd hoop
    op welke cyclus dag zit je nu
    anders als je onzeker blijft en duidelijkheid wil even dokter bellen en om bloed test vragen vaak zien ze het daar vlug in
    ik blijf duimen er zijn niet zomaar streepjes komen te staan
    geen rood is HOOPVOL

19. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Zit nu op dag 33 me langste is 37 dagen geweest. Hoe fout ook net ging ik boven het raam dicht doen daar lag de test nog. En moest er op kijken. Er staat nu wel een heel vaag roze streepje. Ik weet moet er niks bij denken.

Misschien nog een kleine hoop dan dat het innestelingsbloed was. Maar waarom ik dinsdag dan wel 2 vage streepjes kreeg en nu niet meer geen idee.

20. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Girl ze zeggen dat je in feite altijd je langste cyclus dag moet aanhouden, van daaruit gezien zou het idd een innestelling kunnen zijn en kun je volgende week ergens testen. Neemt niet weg dat je wel rare testen hebt gehad dan.

@mezelf, hier gaat het redelijk, ben verschrikkelijk moe en heb nog steeds groeikrampen dagelijks en steken in de bovenbuik.
    Ook lijk ik ondertussen al 4/5 maand zwanger en kan het dus echt niet verbergen al zou ik het willen. De mensen reageren ook echt verbaasd als ik zeg dat ik nog maar 8 weken zwanger ben.

Deel Deze Pagina