Nee hoor hihi, kan jij niet weten. Maar als ik morgen niet ongi ben ga ik denk wel testen donderdag, want vriend van me die het al 2 keer goed had bij mijn miskramen zei me dat ik zwanger ben. Maar ergens hoop ik morgen ongi te worden dan kan ik weer verder...
Kel meid nog steeds geen duidelijkheid wat ontzettend shit zeg. Al zou het geweldig zijn als die vriend het weer goed heeft deze keer. Laat je even weten hoe het afloopt? Hier begint me menstruatie weer iets minder te worden. Wel fijn nog heel even wachten en dan kunnen we weer aan de klus
ja kel dat zou idd wat zijn als die het nu ook goed heeft kan me best begrijpen dat je er moedeloos van word masami wat goed dat alles goed is met de kleine uk jes vervelend die tandjes mijn kids hadden er ook altijd zo n last van en ook altijd kontrast kapot tot bloedens toe mij hebben ze toen als tip gegeven het eiwit van een rauw ei erop te smeren hier gaat het redelijk de moeheid schommelt nu een beetje de eenentwintigste x ben ik wel moe en dan weer 2 dgn nergens last van nu nog die vieze smaak weg uit m n mond dan ben ik van alle bijwerkingen hogelijk af volgende week weer echo benieuwd wat de meting dan weer zegt
hoi dames ik heb besloten om verlopig wat minder op zw te zijn om even wat minder bezig te zijn proberen zwanger te raken , even weer tijd voor mezelf en mijn gezin te geven want onbewust neem het wel veel tijd in beslag en ik wil mijn lichaam ook even rust gunnen naar de mk ik ga binnenkort ook weer even naar lange tijd lekker opstap moet zeggen waar ik ook echt wel aan toe ben. bij mijn nieuwe baan bevalt het ook en in januari ga ik ook een opleiding starten voor de aankomende jaren waar ik mijn zelf ook op wil richten .... ik zal afentoe hier komen lezen ....hoe gaat het verder met iedereen hier ??sommige weet ik het wel die zie ik soms op facebook voorbij komen ....Liefs Bibi
Neem de tijd die jij nodig heb. En als daar een stapje terug op zp voor nodig is zeker doen. Lekker gaan genieten en dan zien we je wel weer online als jij daar aan toe ben
Hier me menstruatie zo goed als voorbij dus kunnen bijna weer aan de klus. En gaan dan weer zien wat de deze ronde ons brengt
@kel: en heb je nog getest meid? @girl: dat is mooi, kan je er weer tegenaan hihi @bibi: heel begrijpelijk, neem je tijd @mama: fijn dat de klachtjes iets minder worden hier zijn dus weer 2 kiezen door, volgens mij heeft ze nu alles eindelijk! rode billen zijn gelijk een stuk minder en slapen gaat weer goed 's nachts. ik zal de tips onthouden, mocht het nog een keer nodig zijn pfff ik weet niet wat ik heb vandaag, maar heb toch elke keer hele erge steken in mijn vagina, doet echt zeer, kan dan bijna niet lopen gewoon. ken dit niet van bij noa. ik was vandaag op controle geweest bij de vk en hartje klopte mooi, wel al 6,5 kilo aangekomen in totaal maar ja ik had dat wel verwacht, bij noa was ik ook in totaal 25 kilo aangekomen hihi. wel balen dat ik vanmorgen dat gevoel nog niet had, dan had ik het aan de vk kunnen vragen.
We gaan der zeker weer tegenaan komt helemaal goed Fijn dat de kiesjes door zijn en de nachten weer goed gaan. Vervelend die pijn als het blijft anders even de vk bellen.
Hier is ongesteldheid helemaal over ik blij maar mannetje ook weer blij. We kunnen der dus weer voor gaan
Jesje, fijn dat ze weer wat beter kan slapen nu de kiesjes er zijn en jij dus ook Ik heb getest maar was negatief... Ik begin ongi te worden, maar duurt lang... Gister 4 druppels en vandaag net wat meer, hoop dat snel goed doorbreekt... Ik ga misschien komende week verhuizen van (werk) locatie en er stond nog een fiets van mij op dit kantoor, dus ik wilde die weg hebben... Mijn fiets paste rechtop in mijn auto, dus zo doen hem rechtop gezet en goed vast gebonden... Alleen toen ik bijna thuis was viel mijn fiets toch om en kreeg ik het stuur op mijn hoofd, voel vandaag pas echt wat er allemaal geraakt is. Boven op mijn hoofd rechts voor, mijn voorhoofd rechts, mijn wenkbrauw daar doet ook pijn, mijn oogkas doet pijn en de zijkant van mijn neus. Eigenlijk ook wel te verwachten, want was blij dat er geen tegen liggers aan kwamen in die bocht, want lichtje ging paar seconde uit en zag sterretjes voor mijn ogen... Nu heb ik een dreinende hoofdpijn en veel last van mijn oog...
@kel: oh meid dat is niet zo mooi, ben je niet naar de dokter geweest ervoor? hopelijk zet je ongi snel goed door, kan je eindelijk weer verder en dan hopen op een heel mooi eitje! @girl: veel plezier haha vanaf maandag zijn noa en ik de hele week met zn 2tjes, vl moet naar frankrijk voor het bedrijf waar hij freelance werkt, weet ook niet wanneer hij precies thuis is, ligt eraan hoe snel ze daar klaar zijn. zie daar echt tegenop, hij is weleens werken dat ie pas de volgende dag thuiskomt omdat ie dan de hele nacht moet doorwerken, maar een hele week nog niet mee gemaakt hij ziet er zelf ook heel erg tegen op, hij zegt dan mis ik jullie veel te erg, wel lief van hem.
Dames, even snel een update van mijn kant.. Ik had vier dagen voor nod een vroege test gedaan, daar kwam in eerste instantie niets op te staan, maar na afleestijd wel een lichte streep. Nergens vanuit gegaan, omdat het na afleestijd was. Nou toen werd ik donderdags ongesteld, flink balen.. Maar toen ik maandags thuis kwam van het werk kreeg ik ineens de ingeving om te testen.. Dus dinsdag ochtend een test gedaab (kruidvat) en ja hoor een heeele lichte streep.. Ik heb vrijdag voor de zekerheid nog een testje gedaan, daar was niets meer op te zien. Dus ik heb waarschijnlijk een vroege miskraam gehad.. Aan de ene kant voor mij een geruststelling, want ik begon heel erg in mijn hoofd te halen dat het er iets niet goed zat waardoor het niet lukte. Nu heeft het mij in ieder geval weer een beetje hoop gegeven dat het dus wel kan.. Dus eigenlijk een geluk bij een ongeluk Hopen dat hij/zij deze maand wel blijft plakken.. Dit wou ik even kwijt! Liefs
Dus Kelly, je had dus toch gelijk met mijn pendel november. Alleen wilde het niet blijven zitten Wat vervelend!!! Ben je niet naar de dokter geweest?? Girl: Have fun!! Jesje: Dat is inderdaad niet leuk.. Mijn vriend is ook 2x een week de kost in geweest voor zijn werk.. Ik vind het niet leuk en hij ook niet. Hij probeert er altijd zoveel mogelijk onderuit te komen, maar als het echt niet anders kan moet het wel.. Succes komende week!!
Wendy en Jesje, nee die zei oh hersenschudding doe maar rustig aan... Wendy balen van je VMK maatr je weet idd wel dat het wel kan... Jesje balen zeg dat hij week weg is, weet hoe rot dat voelt Ik word gek van mijn lijf... Ben heel moe, lust geen koffie (op eens niet meer) en verder voel ik totaal niks van ongi etc... Test was negatief, maar het bloed wat ik verlies is niet zoals normaal bij een menstruatie Ik verloor 3 dagen terug 4 druppels en sindsdien bij het afvegen alleen roze... Snap er niks meer van...
Hmm dat is inderdaad wel weinig kelly, echt raar. Moet je binnenkort nog bij je arts zijn? Misschien dat ze dan een echo kunnen maken?