Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    joehooee een positieve ovu test veel plezier;) En hopen dat je over 2 weken mooi nieuws heb:)

2. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wat raar zeg heb je nog wel voor de zekerheid een testje gedaan? Hoop dat je lichaam nu wel mee gaat werken meid:)

3. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Hallo Dames, ik kom weer even een tijdje bij jullie zitten.
    Ik heb geprobeerd deze maand er niet te veel mee bezig te zijn. Gewoon genieten van zoals het nu is en me voor bereiden op onze vermoedelijk (hopelijk :D ) echt lange vakantie. We gaan een week of 6 naar Noorwegen en Lapland. Das niet iets dat je doet met een kleintje :p
    Ik probeer ook mijn lijf te negeren, want die heeft mij te vaak voor de gek gehouden. Maar toch schiet er afentoe door mijn hoofd: zou het dan nu echt?
    Wel begin ik kleine dingetjes te voelen. Steekje hier, vlaagje misselijk. En alles stinkt....

Verder wacht ik braaf af en ben ik lekker bezig met van alles en nog wat.

Ik hoop voor alle meiden die nog niet zwanger zijn dat jullie heeeeeel vlug mooi nieuws hebben :)

4. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wat balen dat het nog niet raak is. Maar even de gedachte nu bij de vakantie dus. Wat klinkt dat gaaf zeg zou echt een geweldige ervaring zijn. En nee dat doe je niet zo snel met een kleintje erbij. Wanneer willen jullie daarheen?

5. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey girl1988, ja werd een beetje gek van mezelf :D beebjes was nog het enige dat door mijn hoofd ging en elk klein dingetje in mijn lijf zag ik als aanleiding. Dus inderdaad maar ff de gedachte op andere dingen zien te krijgen :p
    We willen zo'n beetje midden januari vertrekken....
    Als het goed is gaan we maandag ons reisschema, met alle hotels en overnachtingen regelen. Dus we gaan echt midden in de winter. We gaan ook wel een beetje voor de noorder lichten :)
    Dus veel en warme kleding mee :D

girl1988 ik zie jou aldoor heel lief op andere reageren :) maar hoe is t eigenlijk met jou? Of stel ik nu een vraag die je liever ff niet beantwoord :)

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kel: hopelijk doet de chlomid deze maand wel zijn werk, mijn duimen draaien voor je!

@wendy: veel plezier meid en hopelijk goed nieuws over 2 weekjes.

hier gaat het wel, mis vl echt heel erg. heb deze week heel wat huilmomentjes gehad hihi. en die hormonen helpen daar ook niet echt bij hihi. gisteren heb ik voor het eerst 2 hele vlugge plopjes gevoeld, was weer heel speciaal:D volgende week vrijdag heb ik een afspraak voor een echo voor het geslacht bij een echobureau haha, ik kan echt niet wachten tot de 20 weken en daar zeiden ze dat ze het dan al kunnen zien, dus ik ben benieuwd!

7. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    @ jes klopt wat je zegt
    was woensdag bij vk geweest en had alle kids mee en die waren natuurlijk heel nieuwsgierig dus die hebben ook de vraag gesteld waneer ze konden zien wat het werd en hun zeiden rond 14 wkn mits ze met de beentjes wijd liggen
    dus ik hoop dan ook te weten wat het word
    alleen blijft het een groot geheim voor iedereen
    gister voor het eerst geen tabl gepakt tegen de misselijkheid en het ging vandaag goed dus hoop dat dat zo blijft
    vandaag wezen bloed prikken ben ik daar ook vanaf ben er niet zo n held in
    catje wat gaaf en spannend zo n reis dan kan je denk ik en hoop ik voor je even afschakelen
    Wendy spannende 2 wkn worden het ga voor je duimen
    girl hoe is het nu bij jou flink aan de klus
    indien ik iemand ben vergeten sorry

8. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Girl, ik heb maandag een test gedaan die was negatief...

Jes en Girl, ik hoop het, maar heb er zelf een hard hoofd in omdat ik blind moet starten... Normaal moet je op stipte dagen die clomid gaan slikken, zal niet voor niks zijn :(

9. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik mag naar de vk ipv dat ik onder controle van de gyn moet blijven.
    En ik mag ,misschien zelfs thuisbevallen. Dit was nooit mogelijk ivm hartproblemen, maar de technieken en de kennis is dusdanig verandert dat het evt. mogelijk kan zijn. (al weet ik niet of ik het wil :))
    4 december mijn combinatietest (nekplooimeting) bloed is al afgenomen. en dan 5 december intake vk.

Ik ben de laatste tijd niet veel hier geweest ivm prive omstandigheden en ik hoop dat ik er nu weer wat meer tijd voor krijg.

10. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    @ masami oh dat is toch even goed nieuws dan
    en idd nu nadenken of je thuis wilt bevallen
    ik heb aangegeven thuis te willen bevallen mits het dit keer ook zo vlug gaat aangezien ik 3 van de 4 kids binnen 2 uur heb gekregen is een thuis bevalling wel te doen
    de vk verwacht ook niet dat het dit keer langer zal duren maar wil toch voor de zekerheid het ziekenhuis in m n achterhoofd hebben ivm pijnbestrijding
    waren afgelopen woensdag geweest
    hadden ze tegen ml al gezegd dat hij dadelijk op het eind van de zwangerschap uitleg meekrijgt over de bevalling mochten ze niet op tijd zijn want hun verwachten weer een vlugge bevalling
    pffff moet er niet aan denken dat ze het niet halen
    nou was gister wezen bloed prikken en had savonds behoorlijke pijn aan m n arm poeh poeh ik ben me toch een behoorlijk potje blauw van het prikken
    hoe is het verder met je masami jij nog last van kwaaltjes

11. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

He, hoe gaat het met je?
    Is je mannetje alweer thuis?

12. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hi meiden

Me weekje vrij heerlijk besteed aam babys
    hoppen, theeleuten bij iedereen.

Kelly, wat triest dat mensen dat doen via pb! Heb je nog kast van hoofdpijn?

Mama word idd rustiger hier! Wel mooi dat de medicijnen goed werken!

Wendy succes met klussen! Kan je niet vaak genoeg doen ;)

Catje lapland en noorwegen! Lijkt me onwijs mooi! Maar wel koud! Wanneer gaan jullie? Ben benieuwd naar je testen! En er te veel mee bezig zijn werkt denk ik niet in je voordeel!

Jes fijn hè die hormonen! Ik heb dat ook heel erg! Heb het zelfs met gtst als het wat zielig word! Spannend! Heb je een idee wat het word?

Mar fijn dat dan mogelijk is!

Girl hoe gaat het met jou?

Donderdag hebben we voor het eerst de kleine gevoeld! Was heel raar! Nu voel ik regelmatig gedraai in me buik en rare dingen haha.

Ik hoop zo dat jullie allemaal dit jaar zwanger worden! Gun jullie het allemaal zo erg!

X

13. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik heb niet echt kwaaltjes gelukkig. Bij de anderen ook niet gehad alleen de vermoeidheid is ontzettend erg.
    Mijn eerste was er binnen 2/5 uur met stuitligging en al, inleiding ivm uitblijven weeen.
    de tweede in 1/5 uur, inleiding, omdat ze geen beweging meer gaf in de week voor ze werd gehaald.
    Dus ook zeer snelle bevallingen, allebei geen pijnbestrijding gehad.
    Maar 2 andere soorten dus met toch steeds enig risico dat het mis kon gaan, vandaar dat ik nu twijfel zh of thuis.

14. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wat ontzettend gaaf dat jullie er ook al zo snel heen gaan. Lekker gaan genieten dus:) Met mij gaat het op dit moment weer prima wel iets ongeduldig. Maar probeer dat toch echt te onderdrukken. Helaas 2 weken geleden mis gegaan maar bedenk me dat het niet goed zat:) Ook al was dat soms best moeilijk het heeft nu wel een plekje gekregen en hopen snel opnieuw een posi test in handen te hebben. Maar erg lief dat je er naar vraag:)

15. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ik hoop voor je meid dat je lief vandaag weer lekker thuis komt:) En wat leuk dat je al iets gevoeld heb van uk. En bijna een echo om te kijken wat jullie krijgen. Zelf een voorgevoel?

16. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wat leuk dat de kids mee waren geweest en grappig nu al helemaal er mee bezig of ze een broetje of zusje krijgen. Heb je zelf een voorgevoel?
    Hier inderdaad weer flink aan de klus hoop zo met een mooi resultaat:)

17. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ja maar als dit eigenlijk geen kans van slagen heeft lijkt het me dat de gyn dat advies niet had gegeven toch? Meid me duimen draaien voor je:)

18. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wel fijn denk dat je over mag naar een vk of niet? En zelfs thuis mag bevallen maar je moet doen wat voor jou het prettigst voel natuurlijk:) Hoop dat het prive weer goed gaat:)

19. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Je hebt je dus prima vermaakt:) En wat gaaf dat je uk voelt dat lijkt me zo speciaal:) En hoop ook dat we allemaal dit jaar nog zwanger mogen zijn:) Hier druk bezig met klussen;)

20. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Heey meide,

Hier alweer dag 11 van me cyclus ben benieuwd of weer ik me eisprong ga voelen dan weet ik tenminste wanneer ik ongeveer me (n)od kan verwachten. Heb nu voor me banner namelijk maar 37 dagen aangehouden. Maar hoop natuurlijk dat me cyclus korter is. Maar we gaan het zien.

Vandaag alleen thuis mannetje moet werken en hoop rond begin van de avond thuis te zijn. Dan gaan we lekker pizza halen bij de pizzaria heb er nu al zin in;)

Verder op facebook het spel FarmVille 2 gevonden en dat is erg verslavend;) Dus dames als jullie je vervelen kom gezellig mee doen;)

Deel Deze Pagina