Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    @ girl als ik uit moet gaan van m n klachten bij de vorige zwangerschappen zeg ik meteen een meid
    had alleen bij de meiden last van misselijkheid bij de jongens nergens last van gehad
    maar goed je kan er niks op vast pinnen
    want zo had ik bij de jongens last van uitslag en die heb ik nu weer heel erg grrrr verschrikkelijk vind ik dat
    sinds gister contstant een zwaar gevoel op de maag pffff heb vannacht met kruik tegen de buik aan geslapen dat heeft wel wat geholpen alleen na het eten had ik t weer
    heb gister en vandaag ook maar weer wat lactulose genomen zodat ik even goed naar de wc kan meestal is het daarna ook weg
    maar tot nu toe werkt dat stomme spul niet

2. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Spannend dus of het een jongen of een meisje gaat worden:) En werk de lactulose al?

3. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Had trouwens verkeerd gekeken zit al op dag 14:)

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ik zal proberen op iedereen te reageren, maar weet niet of me dat gaat lukken haha.

Kel: misschien dat het dan juist deze maand wel raak is, ik hoop het voor je!

@girl: verslavend he farmville haha. Ben benieuwd hoe lang je cyclus nu zal zijn

@masami: wat fijn dat je gewoon naar de vk mag nu

Voorgevoel: mijn gevoel zegt heel sterk een jongen, dat hoop ik stiekem ook, vrijdag zullen we het hopelijk weten, als de baby tenminste meewerkt hihi

5. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Mama, had je al een echo gehad? Of moet jij die nog krijgen?

Jesje, ik hoop het maar toch durf het niet te hopen... Ga der eigenlijk al vanuit dat niks word...
    Haha spannend wat het word een jongen of meisje...

Hier:
    Ben heel weekend niet lekker geweest. Misselijk, dof vol gevoel in mijn gezicht... Word ook goed ziek van de clomid, heb niks aan mijn weekend gehad...

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Balen kel, hopelijk gaat het snel weer beter.

7. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    kel heb al 3 echo's gehad
    hoop dat deze maand jou maand word
    het is kadootjes maand dus misschien een mooi kadootje in jou buik

8. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Mandy, ik hoop het en toch durf ik nergens meer op te hopen... Zou natuurlijk wel super zijn...

Marja, vandaag gaat het wel, buiten overgeven dan, maar verder voel ik me al wat beter, straks maar weer wat pcm pakken voor het slapen gaan, want dat is het belangrijkste goed slapen...

Had vanmorgen ook giga felle steken in mijn onderbuik, dacht wat is dit, voelde als mijn miskraam die ik toen der tijd gehad heb...

9. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jesje ja het is behoorlijk verslavend ja. Heb me mannetje er ook al aardig mee besmet ;) Wat leuk dat je voorgevoel een jongen zeg zou wel gaaf zijn. Hopen dat uk mee gaat werken vrijdag.

kel jeetje zeg volgens mij is clomid echt zooi. Maar hopen dat het snel het resultaat geeft dan doe je het nog ergens voor :) Een dikke knuffel meid.

Hier als ik een cyclus van 30 dagen heb in de buurt van me eisprong. Maar kan ook zo zijn dat me cyclus langer is. We klussen nog maar vrolijk verder er liggen in ieder geval al zat zaadjes ;)

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik weet wel hele mooie kadootjes voor ons allemaal.
    De meiden die aan het wachten zijn, in verwachting en de meiden die in verwachting zijn dat alles goed verloopt.

Dan hoef ik verder niks.

Hier verder moe jemig, gaat maar niet over. Bij mijn oudste chronisch vermoeid geweest 9 maand, hopelijk deze keer niet weer.

@Kel hoe is het nu, gaat het beter?
    @Jes, spannend vrijdag de 20 weken echo alweer.
    @girl, spannend hoor, op naar die ene super zwemmer.

11. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Als dat nou eens zou kunnen wat zullen we dan allemaal super blij zijn:) Ik hoop ook hier op een goede zwemmer merk toch dat ik nu meer hoop heb dan de vorige rondes. Hoop voor je dat je nu niet al te lang moe ben.

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    masami; wat vervelend dat je zo moe bent, hopelijk is het dit keer dan niet 9 maanden. enne vrijdag heb ik geslachtsecho, geen 20 weken hihi, ben gewoon te ongeduldig om te wachten hihi, maar ze zeiden daar dat ze het met 15 weken kunnen zien, dan hoop ik wel dat hij/zij meewerkt hihi.

girl: hopelijk deze ronde raak meid en gewoon lekker doorklussen hihi, is ook geen straf he haha

ik ben echt superzenuwachtig voor vrijdag haha, hoop zo dat ze het kunnen zien! en of het nou een jongen wordt of een meisje, ben met allebei blij, ben al heel blij dat ik zonder problemen voor de tweede keer zwanger ben geraakt.

13. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Jes, haha tja niet goed op de banner gelezen :)
    Spannend, heb je een idee voor jezelf wat het is?

Ik denk zelf een meisje (de derde :) ) Maar mij maakt het niks uit, ben wel een meidenmama haha lekker prutsen met haar ed. Nu zou een kereltje ook leuk zijn, stoere kleertjes enzo.
    Dinsdag de combinatie test, ben er wel zenuwachtig voor en hoop maar dat het goed zit, tot aan die tijd durf ik ook nog niks te kopen.

14. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hi meiden

Kelly klote dat je je zo kut voelt van de clomid! Had je dat vorige keer ook?

Jes spannend ben benieuwd wat het geslacht is! Zelf een gevoel?

Mar zit je tegen de combi test op?

X

15. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ik hoop het ook zoo wat zou het geweldig zijn :) haha naar 4 dagen achter elkaar klussen vanavond maar even rust;) Spannend vrijdag hoop dat ze het geslacht kunnen zien :)

16. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Spannende tijd dus even. Maar ben benieuwd of je gevoel ook gelijk heeft dat er een meisje bij jullie bij komt.

17. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Zo hier de laatste 4 dagen geklust nu maar even vanavond rust en dan kunnen we morgen weer verder;) Best lastig als je niet weet wanneer je ei precies komt. Maar ach we klussen verder en hopen op een mooi resultaat:)

18. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Girl, nou idd lastig! Een dagje rust kan geen kwaad! Kan je er morgen weer tegen aan ;)

19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Flieentje, ja best wel zenuwachtig voor de uitslag.

20. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    haha inderdaad even rust kan ook geen kwaad ;)

Deel Deze Pagina