Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ja mijn gevoel zegt een jongen haha, maar ja of dat echt Zo is??? Maar met een meisje zou ik net zo blij zijn hoor

2. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Spannend Jesje! Ben benieuwd wat het wordt!
    Ik ben helemaal blij, heb vandaag staanplaatsen voor Robbie Williams kunnen bemachtigen! :D Mijn dag kan niet meer stuk ;)
    Als ik nou volgende week ook nog een positieve test heb, dan ben ik helemaal dolgelukkig :D

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @wendy: wat gaaf zeg, robbie williams! en dan nog een positieve test idd, dan is het helemaal jouw maand!

ohhh ik ben zoooo zenuwachtig voor morgen! haha. vanmorgen suikertest gedaan, eigenlijk moest ik die al gedaan hebben, maar noa was de laatste tijd zo vroeg wakker dat ik dat echt niet volhield om zo lang nuchter te blijven. vandaag was ze pas 8 uur wakker, dus maar gelijk gegaan. ik wordt alleen altijd zooo beroerd van dat suikerdrankje he bah bah. weet iemand toevallig wat die waardes moeten zijn? in het zh zeiden ze dat ze goed waren, maar op google staan overal andere waardes. ik had nuchter 5,4 en toen suikerdrankje gehad en na 2 uur was tie 5,7. ik zal als ik weer naar de vk moet eens vragen welke waardes hun hanteren.

4. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Suikerwaardes moeten tussen de 4 en 7.8 zitten dan zijn ze goed...

Dus als jou waarde na 2 uur terug gezakt is naar 5.7 is dat goed...
    Gaat er om dat je waardes na die tijd weer op een goede waarde zitten...

Sommige ziekenhuizen hanteren dat je suiker nuchter < 5.3 moet zijn en na het drankje en die 2 uur < 7.8 Als jou ziekenhuis dit ook doet zul je over een week terug moeten komen om nogmaals te testen...

Dit word in het Radboud gehanteerd:

De glucose dagcurve kan normaal, twijfelachtig (vaak glucose intolerant) of gestoord zijn.

Waarden glucose dagcurve thuis:
    normaal: glucose nuchter < 5.3 mmol/l
    een uur na de maaltijd <7.8 mmol/l
    twijfelachtig 1 waarde afwijkend
    gestoord dagcurve >1 punt afwijkend
    nuchter > 6.0 mmol/l
    na de maaltijd > 8.0 mmol/l

Is de test normaal dan kunnen we adviseren maandelijks een dagcurve vast te leggen.Tijdens de polikliniekbezoeken wordt goed op de groei van de baby gelet. Meestal is het niet nodig de bevalling eerder in te leiden.

Is de test twijfelachtig dan herhalen we de glucose dagcurve een week later. Mocht deze dan wederom twijfelachtig zijn dan verwijzen wij u naar de internist-diabetoloog.

Is de test gestoord dan verwijzen wij u altijd naar de internist-diabetoloog. Meestal wordt u dan behandeld met insuline.

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Nou ik denk dat als dat nodig mocht zijn, dat ze me dan wel bellen ofzo. Bij noa heb ik het ook moeten doen en er staat me bij dat ie toen hoger was en toen was er ook niks aan de hand. We zien wel, maar bedankt voor het uitzoeken, lief van je!

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Voel je je trouwens al wat beter kel?

7. Pearl Amor

Als het niet goed was geweest hadden ze waarschijnlijk meteen gezegd dat je terug moest komen ;)

Oh voor de dames die pendels sparen, er is een nieuwe pendelaar actief :p Pendel Vrouwtje ;)

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Kel je hele pendel heeft geklopt bij mij! We krijgen een dochter:D
    Ik was wel even verbaasd, omdat ik zooo overtuigd was van een jongen, maar nu het tot me doorgedrongen is vind ik het helemaal super!!!:D
    Ik ben helemaal in de wolken nu!

9. Pearl Amor

Haha ik had het gelezen op FB idd... Denk zal je de primeur geven om het zelf hier te vertellen...

Helemaal SUPER!! Beide goed gependeld... Yeah ;)

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Super jes, had je op fb ook al gefeliciteerd. lekker genieten nu van het shoppen en dromen en namen bedenken.

11. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Heey heey,

Net druk geweest met cup cakes te maken voor morgen en zondag. En dan morgen nog een stoomboot van cake maken. Dan is alles klaar voor de sinterklaas. Ondertussen gaan de dagen weer voorbij en merk toch dat ik weer even terug denk. Als alles goed was gegaan hadden we morgen verteld dat er een kleintje zou komen. Helaas mocht dat niet zo zijn.

Wendy wat gaaf zeg en zou helemaal geweldig zijn als je volgende week dan ook nog een positieve test in handen heb.

Jes had je ook al op fb gefeliciteerd maar hier nog een keer gefeliciteerd met jullie 2e meid echt super leuk. Waar heb je de echo laten doen? zag tussen de reacties dat het volgens mij vlak bij mij in de buurt was ;)

Kel nou dan zal ik maar eens tussen de pendels kijken ;)

12. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Super Jesje! Wat leuk nog een meisje! Gefeliciteerd!!

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @girl: ik heb de echo in gorichem laten maken bij babyimage. was daar bij noa ook geweest. snap wel dat je soms even terug moet denken aan je mk, is toch ook niet meer dan logisch lijkt mij.

shoppen ga ik pas in het nieuwe jaar doen denk ik, ga over een maandje verhuizen, dus eerst maar geld daarin stoppen. gelukkig heb ik nu niet zo heel veel nodig hihi, want ja heb alles voor een meisje, maar sommige dingetjes wil ik wel nieuwe voor, die zijn gewoon wat versleten. en ja kleertjes blijft leuk om te kopen hihi.

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Wat is het stil hier! Nog geen testers binnenkort?

15. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hi meiden!

Even een korte avond babbel!
    Het is idd wat rustig hier!

jes heerlijk al dat shoppen! Ik ga pas na volgende week dinsdag shoppen! Dan weten we wat het word!

Wen nog even en e kan testen! Hoop het zo voor je/jullie dat het een knal test word!

Girl wRen je cup cakes goed gelukt?
    Hopelijk kan j snel vertellen dat jullie een kleintje krijgen! Ga hard voor he duimen dat het snel raak is!

kel hoe gaat het met jou?
    Ben benieuwd of je pendel bij mij/ons ook klopt. Weet eigenlijk niet meer zo goed wat toen de uitslag was....

Hier duik ik lekker een wam bad in. Even alle ellende en gedoe weg spoelen vAn de laatste tijd. Heb weer genoeg gehad van alles....

&#10084;&#10084;&#10084;&#10084;&#10084;&#10084;&#10084;

16. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Dan was je wel heel dichtbij hoe is je ervaring daar? Mocht het zover zijn kan ik misschien daar ook heen lekker dichtbij;)

17. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ze waren erg goed gelukt foto staat op facebook :) En doe jij wel rustig aan meid:)

18. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Heey meiden,

Daar ben ik ook weer hebben een heel erg leuk weekend achter de rug. Zaterdag en zondag sint gevierd. Zondag was het bij me zus daar ook het leuke nieuws te horen gekregen dat ze zwanger is van de 2e. Ben heel erg blij voor ze maar moest ook wel ff slink slikken eerlijk gezegd. Als het dus vorige maand niet mis was gegaan scheelde we 1 maand. Nu heel hard duimen dat het hier snel raak is en we nog samen zwanger kunnen zijn.

Verder is het nu wachten als ik een cyclus van 30 dagen heb is nog volgende week dinsdag anders duurt het nog iets langer

19. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    hey dames ben ik ook weer
    ik voel me al n stuk beter kwamen misselijkheid
    1 X per dag hang ik nog boven wc maar daarna voel ik me wel stukken beter
    woensdag verloskundige mogen we weer spieken en zetten ze de termijn vast
    jes wat leuk een meid erbij
    kel hoe gaat het bij jou is het nog allemaal vol te houden en te dragen
    ik hoop dat je lichaam er aan gewend raakt en je nu er niet zo veel last van hebt
    Wendy en girl binnen kort weer spannende tijd ga voor jullie duimen
    flientje bijna op de helft en je weet binnen kort wat het word spannend

20. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Girl ik heb je volgens mij niet op fb??
    En ik probeer rustig aan te doen, wel moeilijk hor!

Deel Deze Pagina