Yeah vandaag een positieve echo gehad, dat wil zeggen dat de clomid aanslaat en er een eitje is gegroeid van 6 naar 12 mm in 3 dagen dat is behoorlijk veel...
Ja is zeker positief!! En ik had er deze keer juist een heel slecht gevoel over... Waarschijnlijk springt hij komend weekend...
oh wat een geweldig nieuws kel nu gaan we met zn allen hard duimen voor een mooi zaad en ei samen smelting een babytje voor jullie in deze mooie kadootjes maand zou geweldig zijn
Dat zou inderdaad geweldig zijn!! Maar heb der zelf nog altijd weinig vertrouwen in, misschien ook maar houden, want dat dacht ik ook over mijn cyclus ook
Hier weer even over me dipje heen. Hoe graag ik het wil om samen met me zus zwanger te zijn heb niks in de hand. Kunnen er niet heel veel zelf aan doen
@kel: wat een supergoed nieuws meid! dus jullie volop aan de klus dit weekend wie weet was eht wel goed dat je nu blind bent gestart! @girl: snap dat wel hoor dat je ff moest slikken, maar wie weet ben jij ook snel zwanger en kunnen jullie samen zwangeren haha hier gaat alles goed, enorm druk, dus weinig tijd om hier te zijn. vanavond pakjesavond bij mijn zus, wij doen er zelf nog niet aan, noa begrijpt het toch nog niet echt, maar mijn zus heeft een paar cadeautjes voor haar gekocht. volgend jaar ga ik het zelf wel vieren. verder weinig nieuws hier, ben erg moe, maar dat komt omdat noa ontzettend slecht slaapt. wordt een aantal keer per nacht wakker en wil dan niet meer slapen en is dan rond 6 uur wakker, normaal is dat altijd pas rond 8 uur zonder wakker te worden snachts.
Mama15, wat fijn dat je je beter voelt!! Gelukkig maar Kel, wat een goed nieuws!! Ik duim voor je dat het deze maand raak is! Girl, Spannend! Ik duim voor je! Hier.. Morgen mijn NOD.. Heb echt geen idee. Afgelopen dagen steeds krampjes gehad alsof ik ongi ging worden, vanmorgen ook even en sinds vanmiddag is het weer weg. Als ik morgen niet ongesteld ben geworden, ga ik vrijdag testen. Ik ga maar nergens vanuit, dan kan het altijd nog meevallen.. Fijne pakjesavond allemaal! (Voor degene die het vieren ) Liefs, Wendy
spannendddddd wendy zal voor je duimen vandaag termijn echo gehad en 24 juni ben ik uitgerekend ook vandaag voor het eerst het hartje gehoord daarna met vader naar zh geweest en als slag bij heldere hemel slecht nieuws gekregen nu aankomende week vervolg onderzoeken om te kijken wat er nog gedaan kan worden
er is ontdekt dat er kwaadaardige uitgezaaide kanker is nu gaan ze maandag middels scan zoeken waar de kanker zit ben er onderste boven van heb nog geen 2 jaar geleden m n moeder verloren aan deze klote ziekte wisten pas n week dat m n moeder het had toen ze overleed ik hoop dat er nog hoop is maar de artsen zien de kans heel klein omdat er al uitzaaiingen zijn sorry voor m n depri bericht
Mama wat een vreselijk klote nieuws!!! Dikke knuffel ik denk aan je! ❤❤❤❤❤❤