Eef, nee tuurlijk niet... Dat is aan jou!! En leuk weer een goed... Girl, dat beeld zal nog wel even blijven hangen ben ik bang Maar ja goed ben blij voor der dat ze zo mooi is gegaan...
eef, van harte super dat de echo zo goed was. Een mooie dame op komst Kelly, pff moeilijk hoor van je af praten hoor als je dat nodig hebt.
Marja, dat doe ik ook zeker... Gelukkig kan ik overal terecht... Ook mijn werk heeft hulp aangeboden... Manager heeft me 3 maal gebeld deze dag om te vragen hoe het gaat... Ik heb meestal last met slapen als zulke dingen zijn gebeurt... Ga ik liggen malen...
Nou hier nu ook op het wacht bankje met te veel symptomen. Ben giga misselijk en me borsten doen zo veel pijn. Zelfs me onderbuik is naar gevoelig.Ik vraag me alleen af kan je ook een korte cyclus hebben. Mijn laatste ongesteldheidsdag was 4 dec een paar later heb ik best veel slijm gehad (heb ook 2 dec me spiraaltje laten verwijderen) en nu we een week verder zijn komen de symptomen ook met meer. Ben ook zo moe zelfs na een nacht slapen het gevoel hebben dat ik niet geslapen heb. MMMM misschien toch maar over een week testen. Ik hou mezelf gewoon echt voor de gek want ik weet dat ik het niet nu al kan voelen. Vind het raar en zeker niet leuk.
Welkom mamaangilla, Dus je ben 2 dec gestopt met de spiraal? Dan klinkt het als ontpillen of ja onthormonen, ik had dit ook heel erg na het verwijderen van mijn spiraal. Heb je al een bloeding gehad dus?! Je kan een korte cyclus hebben met een vroege eisprong, maar de eerste maand na verwijderen van een spiraal kan je ook gewoon meer slijm verliezen omdat je hormoonhuishouding weer veranderd naar je eigen lichaam... Natuurlijk hoop ik dat je gewoon positief test. Maar "meestal" krijg je ongeveer 14 dagen na je eerst ongesteldheidsdag pas je eisprong, dus zou wel heeeeel kort zijn als je die nu al hebt gehad... Succes in ieder geval...
Kel hoe is de nacht gegaan meid heb je nog kunnen slapen? En zo te horen moet je heel erg blij zijn dat je nu ergens anders werk. Ze leven nu zo met je mee dat is toch geweldig Hier is het bruin sinds gisteravond gestopt snap er werkelijk niks meer van.
Girl, hmm apart, hoop dat je aan de jip en janneke champagne moet of ja mag Ik heb op zich wel geslapen... Ben blij met dit kantoor inderdaad...
Girl, het lijkt toch echt op een innenstelling. Dus wat kel zegt, hopelijk mag je aan de jip en janneke champagne. Kelly, fijn dat ze zo meeleven, na alle ellende van de laatste tijd met je werk en de rest is het fijn dat je nu goed word opgevangen. Eef, hoe is het met jou meid. mamaangilla, welkom hier. Het klinkt alsof je lichaam zich gaat aanpassen op het feit dat er geen hormonen meer binnenkomen. Dit kan erge zwangerschapsklachten geven alleen ben je dan niet zwanger. Ik heb er wel 7 maand last van gehad, maar tja de wonderen zijn de wereld niet uit Succes.
Het bruin is nog steeds een sinds dinsdagavond ga zaterdagochtend testen begin het nu toch wel een beetje spannend te vinden. En hoop dat ik inderdaad aan de jip en janneke bubbels mag. Kel erg fijn dat ze nu op een fijne manier met je om gaan op het werk. Masami erg spannend maar zo zomaar kunnen hoop over pas dagen meer duidelijkheid te hebben.
Was eerder thuis van me werk dan de bedoeling was en kon me niet meer inhouden. Moest plassen en gelijk maar een test gedaan helaas zag geen 2e streepje staan. Kan het er mee te maken hebben dat me urine heel licht was en ik een uur voor die tijd een glas drinken op heb?
Hoi meiden ik heb een hele hoop moeten teruglezen dus ik hoop dat ik op iedereen kan antwoorden. Kel: ik hoop echt voor jou dat je een mooi kerstcadeautje zult krijgen. Flieentje: joepie jullie ook een meisje! Meisjes zijn echt leuk hoor! Girl: het is zeker mogelijk dat je plas te licht was. Is zo moeilijk te zeggen bij jou omdat je niet echt weet hoe lang je cyclus is en je dus niet weet of je misschien veel te vroeg test. Want als je uitgaat an 37 dagen dan test je wel vroeg. Maar het beste is gewoon met ochtendurine testen, maar dat weet jij ook wel hihi Hmmm verder weet ik het niet meer hihi. Hier gaat alles goed, vandaag op controle geweest bij de vk en alles gaat goed, bm was al flink aan het groeien zei ze. Gisteren is mijn zus getrouwd, was echt super, ben nu op mijn neefjes aan het passen in het huis van mijn zus, die komen morgen weer terug. Morgen is het feest van het huwelijk en volgende week krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis, dus aankomende week alles inpakken dus druk druk druk
Jes, super zeg de sleutel van jullie huisje... Wat zagen je zus en je kleine meisje er trouwens prachtig uit... Jij ook Hihi ik hoop dat het een kerst cadeautje mag worden... Word gek van me zelf, raak telkens zwaar geïrriteerd om niks... Net zat Koen op zijn buik te tikken, zo'n heel hol geluid en ik flip helemaal Normaal heb ik dat niet maar nu...