Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Het is inderdaad lastig omdat ik niet precies weet hoelang mr cyclus is. Maar wist zelf inderdaad ook dat het niet verstandig was om te testen volgende keer maar in de ochtend doen. Jij drukke tijd dus maar wel leuk. Had foto's op fb voorbij zien komen mooi hoor.

2. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Spannend meid mr duimen draaien hier voor je

3. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Vanmorgen een testje gedaan helaas geen 2e streepje ben benieuwd hoelang me cyclus gaat zijn.

4. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Hmm ik duim nog altijd...

Ik heb me toch rare cyclus... Gister wat bloed verloren en vandaag weer en steken in mijn buik... Denk dat mijn lichaam moet wennen aan weer een keer een eisprong...

5. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Lief van je meid. Misschien moet je lichaam inderdaad even wennen me duimen voor je meid.

6. Pearl Amor

Pff word gek, kan niet slapen... Heb jeuk tot en met...
    Heb zin in zoete dingen... En ontstoken ogen... Jemig wat kan een mens zich gek maken!!!

7. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Kel nog even meid dan heb je duidelijkheid ik hoop het zo voor je

Hier duidelijkheid vannacht helaas ongesteld geworden

8. Pearl Amor

He balen meid!!!

Ja moet nog zolang wachten... Heb zware test drang...

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Balen girl...

Kel hopelijk betekenen al die dingen goed nieuws voor je!

Sorry meiden dat ik jullie de laatste tijd een beetje verwaarloos, heb het echt zooo druk. Eerst met de bruiloft van mn zus en ben nu druk aan het inpakken. Woensdag krijgen we de sleutel en wil dan eigenlijk alles ingepakt hebben. We willen proberen om zondag al over te gaan, want anders zit de kerst enzo er weer tussen, wil met de kerst lekker rust hebben haha. Als we dan nog niet klaar zijn, dan ga ik ook niet op mn gemak bij de familie zitten omdat ik dan weet dat ik nog zoveel moet doen

10. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    poging 2 om m n bericht te typen pfffff
    ik heb ook een tijdje laten afweten maar heb zoveel aan m n hoofd gehad en spookte zoveel door m n hoofd betreft m n pa dat ik wel iedere x mee las maar niet reageerde
    morgen met m n pa naar het ziekehuis en dan krijgen we te horen hoe en wat en waneer ze beginnen
    ook heb ze nog een onderzoek gedaan waar nog iets van positief nieuws in zat dus hopen op dat laatste beetje hoop
    beter worden zal die niet meer maar dan zijn de kansen gelukkig in jaren en niet meer in maanden
    @ kel spannenddddd klinkt allemaal veel belovend zou dan toch dat kerstkadootje er liggen
    waneer mag je gaan bloed prikken om te kijken of de waardes gestegen zijn
    @ girl balen dat je ongi bent geworden maar vol goeie moed op naar de volgende vruchtbare ronde
    @ jes pffff verhuizen maar goed ook ik zou het zo doen proberen om te zijn voor de kerst zodat je met de feestdagen wat rust hebt en er ook van kan genieten
    @ hier heb flink de griep te pakken en voel me behoorlijk ellendig hopelijk voel ik me morgen een stuk beter dan zitten we op dag 5 van de griep dan moet het einde toch langzaam in zicht zijn
    ik weet niet alles meer dus dames die ik vergeten ben sorryyy

11. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Verdorie girl, ik had het zo gehoopt voor je.

@Kel, herkenbare dingen waar jij last van hebt, ik duim dat het raak is voor jullie.

@Mandy, beterschap en hopelijk knap je snel weer op.

@Jes, ik las op fb dat je om de hoek gaat verhuizen :) lekker dichtbij. Maar begrijpelijk dat je nu hier minder tijd besteed, straks voor de feestdagen lekker in jullie nieuwe huis.

@mezelf alles gaat goed alleen nog steeds erg moe en groeikrampjes voel ik steeds.

12. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Inderdaad nog erg vroeg om te testen nog even wachten

13. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ondanks de drukte ook een beetje aan je zelf denken he meid. Heel veel succes.

14. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Beterschap dat je maar snel weer beter ben. En heel veel succes/sterkte morgen in het ziekenhuis met je vader.

15. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Inderdaad erg jammer maar vol nieuwe zin naar ronde 5. Nog steeds moe wat balen meid.

16. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Baal der toch eigenlijk wel een beetje van. Nu vol nieuwe zin naar ronde 5 hopen met een heel mooi resultaat. Merk wel aan me mannetje dat die er toch ook wel heel erg van baalt. Heb hem hiervoor der nog niet over gehoord maar nu wel. Toch fijn dat we er samen van balen.

17. Pearl Amor

Mandy, hoop dat je wat positief nieuws krijgt...

Marja, wat had jij aan symptomen, ben bang dat ik me weer gek maak!!

Jes, succes met overhuizen, neem wel je zelf in acht meisje...

Nou ja goed word op het moment gek van stijve en pijnlijke tepels en ongelooflijk moe!!!

18. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @ Kelly: Eerste "symptoom" ik wist/voelde dat het deze keer raak was.
    Had dan ook op 3.2 al positief getest.
    Krampen in de bm en liezen en last van lage rugpijn.
    Mijn humeur was net een achtbaan (alhoewel vl zei 16 baan:D) dan weer lief en vrolijk en dan cruella devill haha (nog steeds helaas:)).
    Witverlies veel meer, zoveel dat ik steeds naar de wc liep om te checken of het geen bloed was.
    Lichte hoofdpijn en voor mij het hoofdbestanddeel MOE verschrikkelijk moe.

Ook nu dus, moe en steeds aanwezige groeikrampen.

19. Pearl Amor

Pssst, lijkt veel op wat ik nu heb...

Ergens voel ik zwanger te zijn, maar ben ik bang te denken dat zo is, dus kets ik het op alle manieren af!!

Verder ben ik ongelooflijk moe, maar slapen is een ramp...
    Ik heb krampen en vocht vloed, ren idd telkens naar het toilet, van aaah ben ongi aan het worden... Soms een felle steek die door trekt naar mijn stuit :$ AUW!!

En mijn tepels, om en om stijf en pijn en pffff

Mijn man zegt soms wel eens, je hebt weer een ijs hart!! Kortom doe niet zo gemeen en de andere keer krijg ik een knuffel want dan ben ik zo lief voor hem :(

Word er letterlijk gestoord van... Volgende week maandag mag ik testen... Pfff... Duurt nog zo lang...

20. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Dit klinkt wel heel goed zeg. Meid me duimen draaien hier voor je het zou toch geweldig zijn.

Deel Deze Pagina