Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Dankje :) En is het nog een beetje gezakt door de pcm?

2. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Mooie echo en als het klopt zou het wel erg leuk zijn een zoon.

3. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Dat was ik met een nieuw nichtje;) Lekker druk bezig dus maar morgen over verhuizen dus heel veel succes ermee.

4. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Vanmiddag op kraamvisite geweest en mocht het kleine wupje ook vast houden. Wat is het toch een schatje nu hoop ik nog meer dat het ook snel hier raak is. Ik wil ook maar wie niet ;)

5. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Hihihi ik denk iedereen met een wens die nog niet uit id gekomen :p

Denk dat ik toch morgen ga testen, maar durf het gewoon niet...

6. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hey meis, ik lees nog wel eens mee ;). Zie dat je morgen gaat testen, heeeeeel veel succes!!! Duim voor je!!!!

7. Pearl Amor

Dank je meis

Hoe gaat het met jou?

8. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    kel spannend mijn duimen draaien

9. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nu weer wat beter, enorme dip gehad! Schoonzus is bevallen op mijn eigenlijk uitgerekende datum. Hoe verzin je het?! ;)
    Hopelijk brengt 2013 ons nieuwe kansen!

Heb je al getest meis? Duim duim duim!!!

10. Pearl Amor

Ik heb getest en was negatief... Dus ben bang 2de kerstdag mijn ongi te krijgen... Maar geen bloed geeft moed zullen we maar denken...

Dat geeft dan een dubbel gevoel lijkt mij!! Je bent blij voor hen, maar verdrietig om jullie eigen verlies...

11. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ah meis, balen! Maar inderdaad, geen bloed geeft moed! En je zit nog ruim voor je nod he! Kan nog alle kanten op!! Hoe voel je je? Mijn duimen blijven voor je draaien!!!

Ja heel dubbel... Vooral het gevoel dat we nu met lege handen staan ipv een kleintje doet erg veel pijn... Maar ben blij dat deze datum nu achter ons ligt, ik had elke keer zoiets van: als ik maar zwanger ben voor dec... Hopelijk nu iets meer rust in mijn hoofd.

12. Pearl Amor

Ik heb geen gevoel van menstruatie, wel druk in mijn onder buik en gister ongelofelijke steken in mijn rechterlies... Heb het of heeeeeeeeeeeeeeeeeel koud of heeeeeel warm en niet te harde hoofdpijn... Verder valt het nu wel mee... Volgens de gyn is morgen met NOD, volgens mijn berekening woensdag, dus zo ver van NOD is het niet meer, maar ja alles kan... Ik testen bij mijn MK pas bij 8 weken positief, eerder wist ik niet dat ik zwanger was...

Ja misschien dat dan ook beter lukt... Snap ergens je gevoel wel... Mijn schoonzus is tegelijk met mij begonnen met proberen en ons nichtje is al weer 8 maandjes oud nu, dus ja is soms heel moeilijk, vooral als je dan een MK hebt gehad en weet dat je anders ook al een kindje had... Maar ja goed onze (en jullie tijd) komt nog wel ;)
    Hopend voor volgende kerst zwanger te zijn...

13. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Balen Kel, maar toch heb ik het gevoel dat jij zwanger bent. Kan het niet verklaren.

14. Pearl Amor

Hihi ben benieuwd... Oh was 3 dingen vergeten...

Ben moe en moet of rennen omdat ik moet plassen of rennen omdat ik over moet geven, word er helemaal gestoord van. Dit laatste is na dat ik mij verslikte in de koffie van vanmorgen :(

15. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.070
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dan weet jij wel hoe het voelt.... Helaas :( en de ene keer kan je het beter handelen dan de andere keer he... We gaan gewoon voor een top 2013!!! Uit de onderzoeken is niks gekomen, zaad was top en bij mij ook alles goed.

Als je zo omschrijft hoe je je voelt, klink je echt zwanger! Ik voelde mij precies zo toen ik zwanger was! Dat kan toch haast geen toeval zijn? Echt nog spannend zeg... Ik hoop zo dat je te vroeg was met testen! Het is je zo gegund!!! Hoeveel DPO zit je nu?

16. Pearl Amor

Ik zit vandaag op 13 DPO en word normaal (wat voor mij normaal is) 16 DPO ongi... Dus ben erg benieuwd...

Ja voelt zo dubbel... Stomme is kindje van mijn vriendin is week jonger dan mijn nichtje en met haar heb ik minder moeite dan met mijn nichtje... Maar mijn beste vriendin kan de kleine ook gewoon bij mij of mijn man laten en aanlopen alsof wij haar eigen ouders zijn... Mijn schoonzus oh die moet telkens in de buurt blijven, misschien dat voor mij dat heel erg steekt en het moeilijker maakt... Dochtertje van mijn vriendin is ook echt mijn vriendinnetje, als ze webcam aan staat aait ze het scherm ;) en als we daar zijn of hun hier dan wil ze altijd bij ons zitten... Moeder heeft moeite haar los te laten, maar ik merk daar nooit wat van...

17. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wat ontzettend shit zeg heb je al meer duidelijkheid?

18. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Lieve meiden hele prettige kerstdagen en een gelukkig liefdevol en vruchtbaar 2013. En voor de zwangere een heel mooi 2013 waar jullie uk in geboren gaat worden.

19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Voor alle dames hele leuke en gezellige feestdagen en dat het jaar 2013 gezond, gelukkig en vruchtbaar jaar.

20. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @zoe, wij hadden ook alles goed. Hier doen ze niet aan samenlevingstesten, om te zien of het bmslijmvlies samengaat met het zaad. Mijn gyn zei dat dat tijdverspilling was en is meteen overgegaan op de eerste iui. En dat was gelukkig meteen raak.
    Ik hoop dat jij datzelfde geluk mag hebben.

Kel, heb je al opnieuw getest?

Deel Deze Pagina