Hey meiden, even snel.... Ik ben bang dat mijn gevoel er helemaal naast zat! Heb net wat bruinverlies gehad, zal wel mijn ongi zijn.... Baal er echt zo van!!! voel me echt klote. Had zo'n sterk gevoel...
Meid, wat balen zeg! Bij mij zegt bruine afscheiding kort voor nod helaas ook begin ongi. En als je negatief hebt getest helemaal. Ja, ik weet het het lichaam kan je flink in de maling nemen, ik weet er alles van. Zie het zo: nieuwe ronde nieuwe kansen. Nou, wens je wel sterkte en een knuffel
Ik heb nog nog niet getest, zou ik donderdag gaan doen.... Mijn LF deze keer maar 10 dagen, dat is toch veelste kort? Bah, ben er echt ziek van....
@zoe balen meis bij mij betekende dat vorige maand ook niet veel goeds. Mischien dat het toch niet doorzet. Ik hoop het voor je. Wat waren jou sympthomen.
Balen Zoe! Hopelijk zet t niet door. Je LF eindigt trouwens pas op het moment dat je echt rood bloedverlies hebt en je ongi echt is doorgebroken, dat kan nog wel een paar dagen duren. En hopelijk helemaal niet natuurlijk!
Hoi Nee was niet de eerste keer ik had vorige week ongi moeten worden maar werd t niet heb toen een test gedaan. Was t deze week nog niet en wilde voor we op vakantie gingen voor de zekerheid testen! Heb 3 testen gedaan allemaal positief wanneer ga jij testen? X
Mijn man wil perce dat ik nu een test doe hij vertrouwd het niet die honger en misselijkheid en moe En afscheiding etc. En dat me borsten nog steeds niet zeer doen. Terwijl ze dat elke maand doen. Dus ga straks maar test wagen maar hoef eigelijk niet te plassen en heb al aargid wat gedronken dus weet niet of we er veel mee opschieten.
Elpida: kan beiden helaas. je kan harstikke zwanger zijn maar je kan idd nog aan het ontpillen zijn. helaas lijken die kwalen enorm op elkaar. enige wat je kan doen is een paar van die kv 2 voor 5 euro zw testjes halen en om de dag gaan testen als je het perse snel wilt weten? deze hebben minder hcg om positief te testen nodig dan bijvoorb cb. dolfijntje spannend morgen zoe ik duim voor niet rood bloed. bruin bloed is oud dus dat hoeft niks te zeggen, helaas is dat voor mij ook altijd de voorbode....duim duim duim jesje meid wat spannend. misschien nog een testje een een digi in huis halen? aaahhhh!!
Wow de eerste zwangere is er al gefeliciteerd geniet ervan. En kan je makkelijk je mond houden want je gaat op vakantie Ook meiden die ongi geworden zijn wat vreselijk balen zeg. Op naar de volgende ronde met hopelijk meer succes. dolfijntje wat spannend blijf het hier volgen Daycey jeetje meid ronde 43 laten we hopen dat het een mooie maand mag worden voor je.
Haha ja kan nu heel makkelijk niks zeggen terwijl ik dat t liefste doe! Heb ook al afspraak gemaakt bij vk Xx