Ik zit vandaag ook pas op dag 28 mijn banner staat op cycles van 26. Maar hun rekenen de eerste dag als 1. Dus dan had ik gister 28. Maar volgens mijn berekening zit ik vandaag op dag 28. We wachten maar weer af.
Hè flieentje, natuurlijk gefeliciteerd met je posi test maar kun je een beetje vertellen over jouw duidelijke symptomen na eisprong en de hoeveelste ronde was het voor jou???
Wendy balen zeg!! Flientje gefeliciteerd en een fijne vakantie Nog ff je banner aan passen Dolfijntje, bij jou klinkt het ook spannend.. Balen dat je testen negatief blijven Ikkedus, welkom bij het topic.. Elpida, welkom en klinkt veel belovend... Zoe, hopen dat het niet door zet... Melia, welkom... Griekje, welkom Daycey, tuurlijk mag je er bij... Jeetje jij bent ook al lang bezig, heavy zeg!! Sorry dat ik zo slecht reageer op mijn eigen topic vandaag. Ben helemaal op en heb een spier in mijn rechter boven arm verrekt... Manlief heeft medicijnen voor zijn rug en die werken zo goed dat hij niet stil zit nadeel is dat hij wil dat ik overal mee help, maar heb zo'n last van die arm dat dit niet gaat... Kan heb niet verder dan 5cm van mijn romp afkrijgen en dat is al met heel veel pijn (wat ik heb gedaan geen idee)... Ook de spanningen voor morgen lopen nu erg op...
@infantem Amor, Meid wat vervelend van je arm, alsof de spanning rondom nod niet genoeg is. Meid ik duim zo voor je voor morgen! Ik zit nu ook op 3dpo en ik heb zoals iedere maand weer allerlei kwaaltjes. Ik probeer wel nuchter te blijven maar ik ben er te veel mee bezig.
NOD-lijst Infantem Amor - 18/19 AUG - ronde 8 (maand 14/15, 1e kindje) dolfijntje1985 11 AUG of 13 AUG (ligt aan cyclusduur) ronde 14 natasha86 22 AUG ronde 6 (ronde 1 intensief) Lotje1986 23 AUG ronde 1 Wendy88 13 AUG ronde 7 masami - 17 AUG 13e ronde (3e kindje) bibinijmegen - 21 AUG ronde 5 (2e kindje) jesje1982 - 20 AUG ronde 2 (2e kindje) Ros84 - NOD ? hoelang bezig zoe1 - 19 AUG ronde 5 (ronde 2 na MK) mama15 - 18 AUG ronde 6 (nog 8 maanden na herstel operatie man) Vlinderr - NOD ? hoelang bezig Summer1987 - NOD ? hoelang bezig Chocola - 23 AUG ronde 4 (ronde 2 na MK) Daycey - 22 AUG - ronde 43 (1e kindje) Eertje1988 - 29 AUG ronde 1 Ikkedus - 23 AUG - ronde 1 (2e kindje) Zwangeren (uitgerekend op: ) Flientje - uitgerekende datum?! Voor de nieuwe datum roep je NOD maar dan voeg ik hem toe...
Welkom daycey jeetje ronde 43 dan zal je de moed ook wel eens in de schoenen zakken. Hopelijk deze x wel een mooi plakbeebje.
het gaat hier inderdaad behoorlijk snel heb dan ook vakantie maar echt bijhouden lukt me niet infantem Amor wat vervelend van je arm zeg. De spanning voor morgen is begrijpelijk we gaan met zijn alle duimen dat die goed is.
Ik kan tot 1 uur na plaatsen die lijst aanpassen op de plek waar hij nu staat, daarna voer ik hem in zoals hij is met wijzigingen... Anders krijg je zo'n NOD vervuiling
Ik heb echt gigantische ongi pijn al 2 uur. Net of ik giga ongesteld ben maar dan zonder bloed. Ik wil bijna 2 paracetamol innemen zo erg is het. Ik weet niet wat dit nou is hoor. Me lichaam is echt raar aan het doen.
Word er gewoon beroert van als ik ga zitten doet zeer als ik loop doet het echt zeer. Zou het mischien een blaasontsteking kunnen dat ik daarom niet ongi word. Of kan dat niet.
Hoi meis Dank je Nou ik heb nog geen symptomen, had alleen zere bobs en ik was weer is overtijd.... Voor mij was t ronde 2 dat we er een beetje mee bezig waren.. X
Haha ja moet ik nog aanpassen. Moet even kijken hoe dat ook alweer moest. Moet ook berekenen wanneer de datum is! Wat klote met je arm! Misschien even langs de dok gaan voor je arm!? X
Flientje, haha hoe noemen ze dat, eigenwijs is ook wijs Ga vaak te laat naar Huisarts Mijn oogjes vallen weer bijna dicht...