Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Wendy balen...

Jes, haha nou 4 weken voor is wel veel :D

Uhm ja gister gespoten en werd niet meer misselijk geworden. Vriendin van mij zei ook dat je hele land kaarten of je buik kreeg. Maar tot nu toe zie je alleen 2 prikjes op mijn buik en die van eergister is al bijna weg. Enige wat ik al wel merk is dat mijn buik nu aan 2 kanten wat beurs is, maar ja dat nemen we maar voor lief ;)

2. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    zo dames ik heb net cupcakes gebakken dadelijk nog even roze met blauw versieren en tekst er op schrijven en dan kunnen het vanavond met de kids gaan vertellen aan mijn schoonzus en schoonbroer

3. Pearl Amor

4. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Veel plezier vanavond Bibi!

Hier proberen we het een plekje te geven.. Ik ga ervan uit vrijdag niets op de echo te zien, aangezien mijn kruidvat test ook veel te licht is.
    Bloedverlies is zo goed als weg en buikpijn sinds vanmorgen ook al.
    We weten nu dat het op natuurlijke manier kan, dat geeft ons wel meer moed en rust. Eerst was ik erg gestresst of er niet iets heel erg mis was. Ik hoop vrijdag te horen dat het al mooi schoon is en dan hoop ik dat we er snel weer voor kunnen gaan.

Liefs

5. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    iedereen was super blij en vond het tof

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    wat leuk bibi dat iedereen zo leuk reageerde.

wen ik hoop echt dat jullie snel opnieuw kunnen beginnen en snel zwanger mogen zijn;)

hier net op controle geweest bij de vk en alles was weer goed. bm was weer 3cm gegroeid dus dat gaat goed haha. ik vertelde dat ik heel veel angst heb om te laat naar het zh gestuurd te worden als het zover is, aangezien dat bij mijn zus is gebeurd en mede daardoor mijn nichtje er niet meer is, maar ze hebben me echt super gerust gesteld! hier in breda moet je in een geboortecentrum bevallen als je in het zh wilt bevallen, die zit nl in het zh en nu mag ik zodra ik iets voel bellen en daarheen. bij noa had ik 3cm toen ik in het zh kwam om in te leiden en heb daar niks van gevoeld en ben bang dat ik nu ook pas heel laat iets ga voelen vandaar. bij noa had ik ook best snel 10cm dus vandaar dat ik gelijk mag komen. echt een hele opluchting voor mij! had er zelfs nachtmerries over gehad.
    over 2 weken moet ik bloedprikken en tegenwoordig kunnen ze dan zien welke bloedgroep de baby heeft, want ik ben rhesus dus als deze baby postitief heeft moet ik een spuit met 30 weken. ik begin eht nu allemaal wel spannend te vinden hoor hihi

7. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke

Ik zou jezelf niet zo ongerust maken wanner en wat je gaat voelen
    zo iets is nu nog niet van toepassing om druk om te maken ,en druk maken gestress is niet goed voor de baby.Ik zou relax proberen te blijven en alles rustig op je af laten komen en als je echt denkt het gaat nu beginnen gewoon meteen aan de bel trekken van de vk of zkh .

8. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Wen wat super balen meis! Dikke knuffel!!

9. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wendy hoelaat mag je komen voor je echo?

Hier druk aan de klus eind van het weekend/begin volgende week volgens de app me ei dus we doen maar weer goed ons best ;)

10. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    welke app gebruik je

11. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Echo gehad vanmorgen, inderdaad miskraam gehad. Bm was verder schoon. Ze zagen wel een ciste op mijn eierstok, maar was niets om zorgen over te maken, kwam heel vaak voor zei ze. Krijg 15 maart een echo om te kijken of de ciste weg is gegaan.

Liefs

12. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Had app neer gezet maar bedoelde de site hier. En gebruik ook nog menstruatiekalender.net de kijkt naar de afgelopen cyclussen en bereken hem dan. Die geeft ook maandag me ei aan.

13. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Heel veel sterkte meid maar wel fijn dat het helemaal schoon is. Neem de tijd om het te verwerken.

14. Pearl Amor

Wendy, wel fijn dat het schoon was. Echt zo vervelend voor je meid... Knuff...

Ik moet vanavond spuiten na mijn avond dienst, is de eerste keer na route, ben benieuwd ;)
    Maar gaat goed, heb nu 1 blauwe plek, maar verder alles goed :D

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Wendy echt klote voor je meid hopelijk is de cyste snel weg.

Kel wat fijn dat het spuiten zo goed gaat, hopelijk gaat dit werken!

Bibi: die angst zit er niet zomaar bij mij meid, als je zoiets meemaakt van dichtbij gaat dat gewoon niet in je koude kleren zitten. Gelukkig weet mijn vk ervan en houdt ze daar rekening mee. Ze heeft me heel erg gerust gesteld;) ik wordt sowieso s herper in de gaten gehouden aangezien er in mijn familie erfelijke dingen zijn. Krijg nu met 32 weken dezelfde echo als dat ik met 20 weken heb gehad daardoor.

16. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    He meiden

@wen super balen Van je miskraam! Denk aan je ❤

@kelly hoe gaat het spuiten tot nu toe?

@jes wel fijn dat ze je extra goed in de gaten houden! Geef je misschien een klein beetje rust.

@de rest vd meiden, hoe s het met jullie?

@hier gaat alles wel zijn gangetje. Pijn in me rug blijft. Gezeik op me werk ivm ziek melding. Straks naar vk voor Co en morgen naar de fysio.

Xxx

17. Pearl Amor

Eef, het spuiten gaat goed, maar merk wel dat ik steeds meer voel waar ik prik, mijn buik is beurs al. Gister deed het best pijn, gelukkig trekt dit snel weg!!

18. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Denk aan jezelf meid maar wel ontzettend kut dat ze zo moeilijk doen op het werk

19. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Fijn dat het goed gaat met spuiten hoelang moet je nog spuiten?

20. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Hier gaat het prima inmiddels bijna 11 weken zwanger we zijn druk bezig met klussen in huis momenteel ,de grote kids gaan naar nieuwe kamer en die gaat dit weekend een nieuw kleurtje krijgen daar hebben we helemaal zin in ,zo dat ze aankomende week helemaal over kunnen met al hun spullen !!!

Deel Deze Pagina