Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Bibi fijn dat je een goede echo hebt gehad. Hopen dat de misselijkheid ook snel minder gaat worden.

Wendy hoe gaat het met jou?

Hier nog even wachten tot de ongesteldheid weg is dan kunnen we weer aan de slag

2. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Gaat wel goed hier hoor! Hopen dat het snel raak is voor je! Hier denk ik in afgelopen dagen mn eisprong gehad..:)

Liefs

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    girl balen dat je ongi bent geworden:(

wendy fijn dat het goed gaat met je!

bibi: wat fijn dat de echo goed was meid en dat zou wel leuk zijn ja als deze ook de 7de zou komen dan.

noa is van 25 maart en ik ben van 25 mei, maar als ons meisje nu de 25ste wordt geboren, betekent dat dus dat ze op mijn verjaardag komt hihi, mij maakt dat niet zo uit hoor, kan ik het samen met haar vieren hihi.
    morgen naar de 9-maandenbeurs en de huishoudbeurs, heb er veel zin in!
    nou er is eindelijk een begin gemaakt aan de babykamer pfff. die vriend van ons die zou komen stucken neemt zijn tel niet op en belt ook niet terug, dus nu hebben gisteren mijn zwager en mijn neefje de muren glad gemaakt en komen ze volgende week verven. dan kan vl het laminaat erin gooien en kunnen de meubels erin en dan kan ik eindelijk mijn gang gaan met inrichten hahahaha. heb zo'n zin daarin! als de kamer dan af is hoeven we alleen nog maar te wachten tot ons meisje komt:D

4. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wendy fijn dat het goed gaat lief van je dat jd hoopt dat het snel raak is. Hopen voor jou ook en dat dan alles goed blijft gaan.

Jes inderdaad balen werd ongesteld na een cyclus van 26 dagen wat redelijk kort voor mijn doen is. Ach kunnen we snel weer door met ronde 7. Jij dus ook bijna jarig ik ook :) en wat raar dat die vriend niet opneemt of terug belt. Fijn dat nu iemand ander het gedaan heeft. Kan je lekker verder met het kamertje.

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Girl: bij noa was mijn eerste cyclus 39 en de 2de 26 en toen was ik zwanger, misschien dat je lichaam nu mooie korte gaat krijgen;)

Idd fijn dat anderen nu het kamertje willen doen, wat dat betreft is vl niet zo handig hihi. Maandag komen ze verven dus dan kan daarna het laminaat eein:D

Gisteren naar de 9-maandenbeurs geweest, maar ik vond het een beetje tegenvallen, heel veel stands met kleerjes enzo, maar ja ik heb 3 grote boxen met kleertjes van noa dus ga echt niet veel bijkopen. Ik wilde graag een dekentje voor het ledikant, aangezien ik nu andere kleuren doe als bij noa, maar ik zocht paars of lila, maar die heb ik niet kunnen vinden, ze hadden bij eentje paarse, maar dat was tegen zwart aan, dat vind ik echt niet mooi, dus dan maar naar de babywinkel.

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Wat is het stil hier zeg....

Bibi hie is het met de misselijkheid?

Kel hoe gaat het met spuiten? Wanneer weet je nu meer?

Hier gaat alles heel goed, heb niks te klagen, heb alleen hele erge maagzuur, maar daar hebben we rennies voor hihi. Straks even bloedprikken op ijzer en suiker en ze kunnen tegenwoordig tijdens het bloedprikken achterhalen of de baby positief of negatief bloed heeft, dus dat doen ze dan ook gelijk. Ben benieuwd, want die prik met 30 weken is niet heel prettig hihi. Ik heb zelf namelijk ab-negatief

7. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Heey meiden

Daar ben ik ook weer eens :p Hier niet echt veel nieuws zijn druk weer druk bezig. Merk toch wel heel erg dat ik het lastig vin dat ik me ei dus niet meer voel. Zit dus al een tijdje aan ovulatie testen te denken maar elke keer niet gedaan. Ik denk dat mocht het deze ronde niet raak zijn ik ze toch maar ga doen. Al heb ik nog geen idee hoe het werkt :p

Jes zou mooi zijn als me cyclus nu kort blijft of nog beter gewoon zwanger. Maar het is wel lastig dan weet je nooit precies wanneer je het kan verwachten ;) En succes met bloedprikken en gelukkig helpen de rennies maagzuur is zooo vies.

8. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Ja hoor meer mensen mopperen over die prik.
    Balen je maagzuur :(

Ik ben vandaag voor fm geweest. Ik mag op deze hoeveelheid door spuiten, want mijn follikel was van 6 naar 12mm gegaan in 4 dagen, dus dat was goed... Woensdag terug en kijken of hij weer is gegroeid... En dan kijken of ik vrijdag terug moet komen, of dat ik dan al pregnyl mag gaan spuiten, kan nu hard gaan zei ze... Als ik pregnyl moet gaan spuiten vrijdag of zaterdag dan moeten we nog passen en meten voor de klus ook haha... Maar komt goed...

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    kel dat klinkt hoopvol dan! en dan maar passen en meten hihi:p

girl ik heb ook ovutesten gebruikt en ben er toen wel achter gekomen dat mijn ei meestal niet kwam op het moment dat de calculator hier aangaf. ik had wel het geluk dat ik mijn eisprong heel goed voelde, maar ja je moet daarvoor klussen natuurlijk hihi. ik begon meestal op dag 10 met testen en op een gegeven moment wordt je teststrip even donker of donkerder dan de controlestreep en dan moet je aan de bak haha. ik zou wel op internet die dipsticks bestellen die zijn erg goedkoop en werken beter dan die van het kv bijvoorbeeld. of je moet het niet erg vinden om er veel geld aan uit te geven en die van cb nemen, die zijn schijnbaar ook goed. maar goed, laten we gewoon hopen dat het niet meer nodig zal zijn;)

en mijn maagzuur is erg vervelnd ja, maar ik weet dat zodra ik bevallen ben ik er geen last meer van heb hihi, nog ff volhouden dus. ik ging mezelf trouwens wegen gisteren en ik ben nu al 17 kilo aangekomen hihi:) ach ja bij noa waren het er ook 25 dus zal nu ook wel die richting uit gaan haha. hou wel sinds een paar dagen wat vocht vast, dus ff opletten met zout hihi, maar bij noa was het veel erger, toen had ik al heel snel heel veel vocht, dus ben allang blij dat het nu niet zo erg is.
    merk wel aan mezelf dat ik het nu wel spannend begin te vinden, gaat toch al opschieten nu!

10. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Hoi hoi ups en downs maar ik ben nu 12 weken dus schiet al op hihi
    15 maart pretecho

11. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Toch wel spannend weer laten we hopen dat je inderdaad moet gaan passen en meten zaterdag alles voor het goede doel :)

12. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Mocht ik inderdaad met ovulatie testen beginnen ga ik ze inderdaad wel op internet bestellen. Voor me vmk voelde ik me ei ook was erg handig daarna niet echt meer. Al moet ik zeggen af gelopen cyclus dacht ik hem wel te voelen maar ging er vanuit dat dat niet kon. Omdat die dan erg vroeg was. Maar achteraf was het dus wel me ei geweest. En niet druk maken he bij noa is het toch ook goed gegaan? Maar het schiet inderdaad al wel op ja. En niet heel de ikea leeg kopen he :p

13. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Spannend Girl !!!

14. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Ik hoop dat ijk zaterdag pas hoef te spuiten of zondag met pregnyl... Want dan heb ik zondag en maandag klus tijd :p

15. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Nog even spannend dus :)

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hey meiden hoe is het hier?

kel en wanneer was het klustijd? ben heel benieuwd of dit wat gaat doen voor je, ik hoop het zo voor je!

ik heb gisteren een babyshower gehad van mijn vriendinnen en familie, was echt super! heb een cadeaubon van 250 euro gehad voor een nieuwe kinderwagen, want die moeten wij nog steeds gaan halen:) was er echt superblij mee, scheelt toch een hoop geld!ook gingen we nog allemaal leuke opdrachten doen waarbij je cadeautjes kon winnen, was erg leuk!

verder gaat het hier zijn gangetje, al begint mijn buik wel aardig in de weg te zitten, kan mijn schoenen nog net aan krijgen haha

17. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jes wat leuk dat je een babyshower hebt gehad. En een bon gekregen voor de kinderwagen dat is altijd handig toch :) En je buik nu al in de wek en je moet nog even ;)

Hier gaat het zijn gangetje doen het om de dag dus daar kan het niet aan liggen. Maar heel raar vanaf het begin zeg me gevoel iets met maart. Maar durf er echt niet te veel op te hopen bang voor een hele grote teleurstelling.

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    girl ja mn buik zit echt nu al in de weg, maar ja de laatste keer liep ie 4 weken voor op groei, dus als dat nu ook nog is dan zou ik nu een buik hebben van iemand van bijna 33 weken, donderdag weer op controle dus ben benieuwd hihi

ik hoop dat je gevoel het goed heeft meid! ben benieuwd!

19. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Laten we hopen dat je buik niet al te snel meer voor gaat lopen dan of je moet niet tot 40+ lopen;) Ik hoop ook echt dat me gevoel het goed heeft. Maar toch durf ik er niet echt te veel over na te denken.

20. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    hoi hoi,
    hier alles goed,veel moe misselihk en overgeven
    vandaag op cobtrole geweest en toch met vk over gehad
    ze dacht blaasontstekking toch niet uit eindelijk
    moest ik ha belllen die belt mijn terug,als ik deze week of