jes dat zou wat worden als je idd die 4 wkn blijft voor lopen maar dan neem ik toch aan dat ze je ook eerder laten bevallen toch? girl wie weet heb je gelijk met je gevoel ik ga voor je duimen pearl hoe is het met jou meid is het klussen al begonnen bibi zwangerschaps vergifting lijkt me heel onwaarschijnlijk dit kan op z n vroegst pas voorkomen ergens halverwege de 20 weken als je zoveel spuugt is het normaal dat je niet zal aankomen had ik ook en bij mijn 3de zwangerschap viel ik zelfs af zonder te spugen heb je nog niet voor de tabletjes gevraagd emasefene of de primparan of zoiets alleen krijg je die via de gynaecoloog voor geschreven hier vandaag fysio geweest ivm mijn bekken die deze zwangerschap al erg vroeg op spelen ik hoop dat het wat gaat verlichten verder voel ik me goed alleen wat kort ademig maar goed dat zal ook wel komen omdat alles naar boven word geduwd
Ik zit op CD 32 en nog geen eisprong, moet blijven spuiten en vrijdag misschien voor een 3de maal ophogen, ben benieuwd...
Dankje meid ik hoop het ook zo al ben ik wel bang voor een teleurstelling. Balen dat je nu al last van je bekken krijg. Hopen dat de fysio je wat kan helpen.
mama: balen van je bekken zeg! hopelijk helpt de fysio wat! hier ook aardig kortademig hoor! en de vk heeft tot nu toe niks gezegd over dat ze het dan eerder halen, het is mijn buik he niet de baby hihi. veel mensen uit mijn omgeving roepen dat ik die 40 weken nooit ga halen haha. bij noa was ik ingeleid met 39+6 maar als dat niet was gebeurd, was ik waarschijnlijk met precies 40 weken bevallen, ik was namelijk al een stukje op weg zeiden ze in het zh, heb er alleen niks van gemerkt toen hihi kel: ben benieuwd dan meid! en tussendoor voor de lol klussen is ook niet erg he hihi bibi: wat balen meid dat je zo ziek bent hopelijk kunnen ze er wat voor geven dat je je weer wat beter voelt.
kel ik zie dat je aardig wat pendels hebt voor deze maand, ben benieuwd! ik ben vandaag op controle geweest bij de vk, alles was goed, alleen waren mijn bloeduitslagen nog niet binnen. moet nu maandag bellen want ik ben rhesus dus moet weten of ik met 30 weken een prik moet halen. ben ook wel benieuwd naar mijn suiker, want ik blijf maar aankomen pfff, zit nu al op 19 kilo. bij noa bleef ik nog een tijdje stil staan, maar tot nu toe heb ik dat niet, elke controle zit er weer minimaal 1,5 kilo bij
Ja en een geomantie voor steenbok, dus geboren of verwekt, dus met mijn lange cyclussen hoop ik dat hij klopt, dan zou ik tussen 22 december 2013 en 21 januari 2014 bevallen... So dat is heel wat 19 kilo al, maar ja goed als je beebje het goed doet Dus je buik ligt ook nog voor op groei?!
Jes hopen dat alle uitslagen maandag goed zijn. Kel spannend meid me duimen draaien hier nog voor je meid.
ben net gebeld door de vk, alles was goed, maar de baby heeft wel positief bloed, dus volgende week even een spuit halen. geen pretje, maar ja is voor een goed doel he
Oeps moet je toch, maar inderdaad voor een goed doel... Ik heb links en rechts een eitje van 13mm, ik hoop dat er een doorgroeit, maar ze denkt van wel!! Spannend, maandag terug misschien dat pregnyl zetten
Jes balen maar inderdaad alles voor het goede doel. Kel spannend meid laten we hopen dat het eitje gaat doorgroeien. Hier even een dipje alles en iedereen om me heen raakt zwanger en dan ook nog vrij snel ook. Bah ik wil me helemaal zo niet voelen maar ik wil ook gewoon zoo graag. En dan te bedenken als het allemaal goed was gegaan ik gewoon al bijna 21weken zou zijn geweest. Sorry voor me geklaag maar kan het even nergens anders kwijt.
Ik snap je helemaal helaas... Ik vertelde in een ander topic, dat ik veel moeite heb met de situatie... Mijn nichtje word al weer een jaar. En 28 januari hadden we ons meisje der 2de verjaardag gevierd als ze niet was overleden... Dus de verjaardag van mijn nichtje weegt mij zwaar...
jes ahhhh dat is iets minder maar zoals de andere dames al zeggen je weet waarvoor je het doet pearl ik ga duimen draaien voor je eens moet het geluk er voor je zijn girl ik begrijp wat je bedoelt ik had dat ook toen we bezig waren zwanger te worden deed me dan wat als ik zag dat het bij andere allemaal zo vlug ging dus ik kan jullie beide ( pearl en girl ) heel goed begrijpen en ik weet het is makkelijk praten voor mij nou omdat ik zwanger ben maar ik kan ook de keerzijde hiervan als iemand zoveel ervoor moet doen om zwanger te worden, ik weet wat het met je kan doen, niet dat het bij mezelf is geweest maar mijn beste vriendin heeft dit ook meegemaakt 10 jaar proberen en lukte niet, uit eindelijk is ze afgelopen jaar mama geworden van haar eerste kindje
kel en girl, ik begrijp dat heel goed van jullie hoor! ik had dan geen moeite om zwanger te worden, maar heb voor noa mijn vriend 2 jaar lang moeten overtuigen dat een kindje echt wel leuk is. ik zag toen ook iedereen om me heen zwanger worden, dat was echt verschrikkelijk! ik had dan het geluk dat ik beide keren snel zwanger was, maar weet ook, mede door dit forum, dat het helemaal niet zo vanzelfsprekend is. dikke knuffel voor jullie!! en ja die spuit is voor het goede doel, dus het maakt me niet uit. het is maar 1 spuit, dus niet klagen
Pearl, ik hoop voor je dat je eitje(s) mooi doorgroeien! Ik duim voor je! Jesje, succes met de prik! Girl, ik begrijp je helemaal! Hier na mijn miskraam meteen weer zwanger, helaas een vroege miskraam geworden.. het schiet hier ook allemaal niet echt op.. Hier raakt ook iedereen zwanger, vrouwen die later waren begonnen met proberen zijn nu al bevallen, of gaan bijna bevallen.. Erg frustrerend Fijn weekend allemaal! Laat die zon en hoge temperaturen maar weer terug komen! Liefs
@ Jesje, hihi ik herken het... Heb er ook behoorlijk lang over moeten doen om hem te overtuigen... @ wendy, ik hoop dat er eentje flink doorgroeit... Dankjewel voor het duimen... Als je nog een vmk krijgt, moet je even aan de bel trekken, zie dat jij in 15 rondes 3 miskramen (of je vmk en mk's) hebt gehad, dit is voor d gyn reden om te kijken hoe dit kan en of je niet een stofje aan maakt waar je die vmk's van krijgt of bijvoorbeeld iets niet goed gaat met een aanhechting of dergelijke... Hou dat even in je achter hoofd