Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Wanneer zou je kunnen testen?

2. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia

Hoop dat het innesteling is ik duim heel hard voor je dat dat het is! Ik gun het je zo ontzettend meid!
    Tsja me ribben het hoort erbij, als ik me uit rek denkt zij hopa meer ruimte strekken die benen en kont!

3. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Heel fijn haha ik maak alles dubbel schoon, ben alles aan het verschuiven word gewoon moe van mezelf haha.

Lijkt me heerlijk om de kleine te zien en vast te houden! Maar nu nog niet is veelste vroeg en te koud buiten

Wat voor kamertje hebben jullie gemaakt?

4. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Verstandig nog even wachten en dan kan je testen.

5. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wat lief meid al geloof ik er eerlijk gezegd niet zo meer in ben bang dat het toch ronde 8 gaat worden. En dan maar niet meer uit rekken ;) dan blijft de kleine meid misschien wat rustiger liggen :p

6. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Helaas is dat nog ruim anderhalve week voor ik kan testen en die dag heb ik een dubbele dienst en de dag er na ook, dus kan uiteindelijk pas 31 maart volgende week zondag testen...

Met die uiterstgevoelige zou ik nu zondag of volgende week woensdag al kunnen testen, maar dat moet ik niet willen ;)

Ben erg moe en slaap erg slecht en als ik slaap dan droom ik zo dat ik rechtop in bed zit :(

7. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik zal eens zien of ik op de laptop ook foto's kan plaatsten. Op een of andere manier mis ik een programma. Anders zet ik de andere wel aan die wil wel haha.

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Oeh spannend kel! Wel balen dat je pas zo laat kan testen, maar als je dan zwanger bent heb je waarschijnlijk wel gelijk een hele duidwlijke!

Ik heb momenteel last van 1 rib aan 1 kant. Heb het gevoel dat ie klem zit dus zal wel iets van een voetje tegen aan zitten hihi. Hier verder een erg drukke week, morgen naar van asten in tilburg om de laatste spullen te kopen, vrijdag bruiloft van mijn neefje en zondag vieren we de verjaardag van noa dus zaterdag boodschappen enzo doen. Ben blij dat het volgende week wat rustiger is haha

9. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Kel spannend je moet dus nog even wachten voor je kan testen.

Vannacht helaas ongesteld geworden. Ga nu toch maar met ovulatietesten beginnen van zwanger en kids.

10. Pearl Amor

Heb je die al besteld Girl?

Ja nog ff spannend :(

11. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Nee nog niet besteld 1 deze dagen maar bestellen.

Kan je nog een beetje met de spanning om gaan?

12. Pearl Amor

Oke, ik zelf heb de ervaring dat die van
    stick + stick fijner zijn en goedkoper

Nee niet echt, vandaag dan ook ruzie met elkaar om werkelijk niks... Maar ja goed komen we wel weer door...

13. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wat is het lastig zeg om te kijken welke je nou wil hebben ;)

Zit me ook te bedenken vanaf wanneer ik moet beginnen aangezien me cyclus niet elke maand het zelfde is. En op welk tijdstip kan je het beste testen?

14. Pearl Amor

Dan zou ik de begin datum voor de kortste cyclus aan houden... Dan zou je op dag 13 moeten beginnen met testen...

15. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Daar zat ik ook al aan te denken ja nu maar eens verder kijken welke ik ga bestellen :)

En sterkte met de dagen doorkomen lijkt me best moeilijk.

16. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Girl super balen meis! Hopelijk helpen die testen wel! Duim voor je!

17. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Gelukkig valt het nu wel weer mee met de dip we gaan er weer voor.

18. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke

Dat had ik ook in begin vanmijn zwangerschap toen ik nog niet wist dat ik zwanger was spannend ik ga zo hard duimen en hopen voor jullie :cool:

19. Pearl Amor

Hahahaha ik hoop het zo... Word der stapelgek van... Vannacht weer en ben dan om 5 uur klaar wakker, terwijl ik normaal om 7.00 met de wekker het liefst nog 1000x om draai... En 's avonds slaap ik normaal niet voor 0.30 (lig van 0.00 tot 0.30 zeker nog wel wordfeud en mindfeud te doen), maar lig er nu ook al dagen voor 23.00 in... en de dag door moe.. Manlief vroeg of ik ziek was ;)
    En sinds gister soort van ziek voelen maar niet ziek zijn... Waarom duurt wachten zo lang...

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Spannend kel! Ik hoop echt dat de spanning dan niet voor niet is!

Girl je moet in ieder geval geen ochtendurine gebruiken. Ik zou ook de kortste cyclus aanhouden. Ik testte meestal rond 12 uur en als hij dan al goed duidelijk was deed ik er meestal tegen de avond nog eentje.

Hier vandaag alweer 31 weekjes zwanger:D ben wel echt aan het aftellen nu hoor! Morfen bruiloft van mijn neefje waar ik tante van ben haha. Ik scheel maar 4 jaar met hem. Ik heb een veel oudere zus en zij was ook jong moeder dus ja dan krijg je dat haha

Deel Deze Pagina