Haha ja mijn oom is ook maar 15 jaar ouder dan ik... Maar hier komt het omdat mijn oom 11 jaar na mijn moeder is gekomen... Ik hoop het ook... Ach ja ik probeer er zo min mogelijk op te letten... Maar dat is moeilijk...
ja mijn oudste zus is bijna 14 jaar ouder, ik ben een nakomeling haha. ze hadden na mijn oudste zus tegen mijn moeder gezegd dat ze geen kinderen meer kon krijgen en toen ineens was ze zwanger van mijn andere zus haha. dus toen had ze zoiets van dan wil ik er nog eentje haha dus toen kwam ik, maar daar zijn mijn ouders wel lang mee bezig geweest hoor, mijn moeder was ook al 41 toen ze mij kreeg. ik snap goed dat je je gedachten er moeilijk van af kunt zetten. jullie zijn ook al zo lang bezig en deze ronde eindelijk een echte eerlijke kans. je pendels zijn in ieder geval gunstig gesteld!
Haha ja die zijn eensgezind Haha nou ja ze hebben zeker hun best gedaan voor je Ik zal eens gaan slapen, lig er al 3 dagen voor mij vroeg in en dan om 5 uur klaar wakker, maar ja...
goedemorgen dames, hier wordt ook weer met regelmaat gekletst zie ik @ girl benieuwd hoe het z n beloop heeft met de ovulatie testen zoals jes aL zegt idd 2 x per dag testen en ik zou minimaal 2 uur houden tussen drinken en testen want als je veel gedronken hebt wil de test vaak lichter uit slaan omdat je urine dan zo verdunt is door het drinken, maar denk dat het ook allemaal netjes staat aangegeven in een bijsluiter @ jes ohhh heerlijk jij mag al gaan aftellen je zit al in je laatste 9 weken @ pearl pffff zelfs ik vind het spannend voor je iedere dag als ik zie dat hier wat geplaatst word meteen kijken of jij al iets weet, maar als ik goed heb weet je volgend weekend hopelijk meer toch wat voor gevoel heb je zelf ik weet dat toen ik zwanger was en het ook niet wist ook best vervelend was naar ml toe heel opgefokt enzo en slapen liet me toe ook in de steek terwijl ik normaal echt wel een slaper was @ hier heb al een hele week flinke buikpijn die komt en gaat, ga vanmiddag maar eens even mijn urine laten nakijken, want vannacht tijdens het laatste uit plassen deed het toch verdomd pijn in mijn buik hier is alles binnen voor de baby, babykamertje is klaar alleen de gordijntjes nog haken en ophangen.
mama kun je dan niet beter even je vk bellen? beter een x teveel gebeld dan te weinig toch? hier verder weinig nieuws, drukke dag vandaag, mijn neefje gaat trouwen ik hoop alleen dat ik het vol ga houden, vl levert namelijk het licht en geluid dus die moet vannacht alles nog afbreken en ik ben de chauffeur haha
Kel meid heel spannend dus me duimen draaien echt voor je meis. Jes veel plezier op de bruiloft van je neefje mama15 misschien inderdaad ook even de vk bellen om te kijken wat ze zeggen. Nou de testjes zijn binnen nog even kijken wanneer ik het beste kan gaan testen. Aangezien ik een cyclus van 26 dagen en tussen heb zitten zou ik op dag 9 al moeten beginnen. Maar kan ook zomaar zijn dat me cyclus langer is.
Ik begon altijd op dag 8, maar dan eerst maar 1x per dag. (anders kost het je zoveel testen!) Als ik zag dat ie donkerder begon te worden ging ik 2x per dag testen. Meestal rond 10u en 18u. Succes meis! Liefs
Ja zo deed ik het ook, net als wendy. Hier net wakker, was pas om 3 uur thuis vannacht van het trouwfeest, maar was wel supergezellig! Ze zagen er ook zo mooi en zoooo verliefd uit! Zo mooi om te zien! Dan ben ik echt een trotse tante! Z maar aankleden en boodschappen gaan doen voor de verjaardag van noa, die vieren we morgen, maar eigenlijk is ze maandag jarig, maar ja dat is zo'n stomme dag om hette vieren he
hihi gelukkig doe je het slim morgen idd... Mijn schoonzus viert de 1 jarige verjaardag van mijn nichtje op vrijdag van 15.00 tot 18.00
Zag een foto voorbij komen op facebook inderdaad een prachtig stel. Alvast heel veel plezier morgen met de verjaardag van jullie meisje.
Ja dat vonden wij ook... Mijn man (haar broer en van de kleine dus directe oom) heeft al gezegd dat hij er geen vrij voor gaat nemen als hij dan alweer werk heeft, wat we wel hopen...
Ja wel een rare tijd en dag idd. Wij hadden vorig jaar het geluk dat noa op een zondag jarig was, want wij vonden hetbwel leuk om het op de dag zelf te vieren, de eerste verjaardag. Maar als dat een doordeweekse dag was geweest hadden we het wel een andere dag gevierd, net als dit jaar. Girl ben benieuwd of de testen goed hun werk gaan doen! Succes meid! Kel hou je het nog een beetje vol met de spanning?
hallo dames kwa verjaardagen kids hebben wij ook altijd in het weekend gevierd op idd de uitzondering van hun eerste verjaardag. pearl spannendddd nog een paar daagjes en dan hoop ik op een knaller je hebt in ieder geval veel pendels staan voor deze maand @hier vrijdag toch maar even urine laten chekken niks in te vinden vervolgens vk gebeld die weer overlegd met ziekenhuis en jip ik kon me daar gaan melden m n baarmoeder was wat verkort en ik had iets met extern 1 vingertop en de harde buiken die iedere x binnen de 5 minuten kwamen reslutaat 2 dagen opgenomen geweest omdat ze het niet vertrouwde en ik snel beval alle kids binnen 2 uur gelukkig mocht ik vandaag weer naar huis wel met volledige bed rust en ondanks de bed rust ben ik helemaal kapot en blij als ik vanavond in mijn eigen bedje naast mijn ventje lig moet wel donderdag weer op controlle en als er iets veranderd meteen de verlos kamer bellen ik ga me netjes aan de rust houden en hopen dat ik zo nog weken thuis mag door brengen
Jesje, nee mijn hoop is totaal omgeslagen, naar geen hoop... Zo stom echt in een keer... Mandy, poeh heftig meid... Lekker rustig aan nu...
Kel hoe kot het meid? Mama: jeetje meid wat heftig! Hopelijk blijft je kleintje nog even zitten hoor! Is veel te vroeg nog! Hier vandaag verjaardag van noa gevierd, is weer flink verwend, ben alleen helemaal kapot nu!
Eigenlijk omdat ik op eens helemaal geen symptomen heb, als alleen pijn in rechter borst (buitenkant) en soms buikkrampen... Haha ja ik zo lief hoe ze ook op de foto staat...
Kel ik had ook niet echt symptomen deze keer hoor. Alleen maar steekjes in mijn lies. Mijn klachtjes kwamen vooral na mijn nod en ook die waren niet extreem