Zo er wordt hier heel wat afgekletst dames... Mama15 wat fijn dat alle spullen binnen zijn voor de baby maar wat vervelend zeg dat je in ziekenhuis heb gelegen neem maar heel veel rust en probeer nog even te genieten he . Jesje1982 wanneer ben je uitgerekend? Hier mag alweer de 17 weekjes dansje doen ,begin al aardig buikje te krijgen had ik niet verwacht dat het zo snel zichtbaar zou zijn hahahaha maar ach het hoort erbij voelde de baby nu echt steeds beter en beterover paar weken de 20 weken echo zo benieuwd naar onze kleine uk.8 april eerst naar vk 2e x hartje luisteren en kijken of ik wat kilos aangekomen ben of afgevallen ben . Baby wordt ook steeds bewegelijker voel hem aardig zwemmen en schoppen alleen jammer dat mijn vriend het nog niet kan voelen of zien wat ik voel ,maar die tijd gaat snel komen hopelijk. Dit weekend was me zus hier met de kids was enorm gezellig volgend week gaan we brunchen zondags bij me schoonouders hopelijk is het dan super lekker weer mag ook wel want ik heb het zo gehad met het sneeuw en kou bah bah ...Maar ik heb niks te klagen want over paar weken zoek ik zo wie zo de zon op hihi
mama15 jeetje meid dat is schrikken nu maar heel veel rust pakken het is nog veel te vroeg voor uk om geboren te worden. Jes zag de foto's voorbij komen van je kleine meid gefeliciteerd. Kel ondanks dat je gevoel nee zeg blijf ik echt voor je duimen meid. bibi alweer 17 weken wat gaat het snel hier nog 1 die de kou zat is en zon wil hebben. Menstruatie is weer voorbij eind deze week maar eens met ovulatietesten beginnen.
bibi: ik ben 23 mei uitgerekend, nog 8,5 week te gaan begin wel wat zenuwachtig te worden al hihi. gaat ook hard bij jou, alweer 17 weken! girl: ben benieuwd of de ovutesten helpen. bij mij klopte die calculator van hier dus niet, die zei elke keer dat ik op dag 15 mijn eisprong zou hebben, maar had hem elke keer op dag 18. het is ook natuurlijk maar een indicatie , die calculator van hier. hier vandaag een lekker rustig dagje gehad, was nog best moe van gisteren en had vannacht ook heel slecht geslapen. heb vanmiddag lekker met noa liggen slapen hihi donderdag weer op controle bij de vk en smiddags echo, eindelijk mijn meisje weer zien! ben ook benieuwd hoe groot ze nu is, vorige keer liep ze een week voor op groei.
Jesje weer even spieken naar jullie kleine meid dus. Geen idee of die calculator van hier klopt bij mij daar ga ik hopenlijk achterkomen deze ronde Nog even een vraagje over ovulatietesten. Hoe deden jullie dat als je s'ochtends vroeg weg moet en waarschijnlijk pas laat in de avond weer thuis kom met testen?
ahhhhh nee pearl balennnnnn zeg benieuwd wat ze nu verder gaan doen vind het echt heel sneu voor jullie
Ahh nee!! Wat klote zeg! Pffff.. Girl, ik nam het mee naar mn werk, met een bakje/bekertje. En deed dan stiekem op de wc een testje Ik word hier echt gek van mezelf.. Ben al paar dagen alleen maar aan t poetsen en opruimen.. Pfff.. Dat doe ik normaal echt nooit (ik ben een rommelkont ) Eens kijken wat dat weer te betekenen heeft.. Tot nu toe ook weer geen zere borsten, wat ik "toen" ook niet had. Maar weer even afwachten.. Liefs
Oohja, heb ook vreselijk last van een spraakgebrek :S Ik zeg woorden die totaal niet bij de zin passen die ik wil zeggen.. Echt vaag weer..
Kel nee meid wat ontzettend shit zeg knuffel meid. Wendy wanneer verwacht je je nod? test meenemen is niet mogelijk zijn namelijk bij me zus dus dat zie ik niet zitten Ga maar proberen er zaterdag vroeg uit te gaan om te plassen en voor dat we weg gaan nog een keer plassen en dan een ovutest te doen.
Girl ja he gaat zeker hard ,ik denk dat ik vandaag last heb van zwangerschapshormonen haha echt heeeeel erg ik heb heel het huis opgeruimd en vriendlief kwam ziekthuis van het werk gaat ie liggen klagen dat ik ga opruimen ,ik dacht zo van ja halllllooo jij komt ziek thuis jij hoort hier eigelijk niet te zijn haha dus heb ik maar mooi naar de slaapkamer gestuurd daar hebben we ook televisie dus hij kan zich niet vervelen .. Ik moest gewoon even bekijken hoe het best zou staan om dingen te veranderen in onze huiskamer ivm dat wij een rade vorm van kinderbox hebben driehoekig wel super apart daar hou ik allemaal wel van maar goed er moest ook plaats voor gemaakt worden dus ik moest even kijken hoe dat zou staan en moet zeggen best Gaaf ...ik ben tevreden haha verlopig staat er nu de stoel die straks naar de babykamer gaat om borstvoeding te gaan geven als snachts moeten voeden... Jesje Wauh zeg dat gaat ook snel en dan zeg jij even iets over mijn haha ik heb echt gevoel dat ik meisje ga krijgen want ik heb een heel andere buik kwam vorm dan bij mijn zoon ,bij hem droeg ik heel mijn buik dus rond en moet zeggen ik vindt mijn vriend ook een meisjes papa ,hij begint nu al als deze straks wat ouder is dat ie hier ook nog een broertje of zusje voor wilt pfff ik moet er nu nu nog niet aan denken hoor eerst deze maar voldragen en bevallen.. Momenteel heb ik engste dromen over als ik ben bevallen van onze kleine uk ben zo bang dat borstvoeding niet ga lukken zo als bij de eesrt en bang dat het zo pijn gaat doen ( voel me best stom ).. Zouden jullie voor de zekerheid toch flesvoeding in huis halen voor het geval als het niet lukt ??? Pearl oh wat rot nu en ik maar hopen en duimen tot de blaren er op stonden echt kei jammer nou hopelijk gaan ze jullie snel positief nieuws brengen dat hebben jullie ondertussen echt verdient...!!
Hier : over 3 weken krijgen we onze 20 weken echo moet zeggen dat ik het zo spannend vindt en voel de kleine minimaal bewegen soms ,want goed je wordt er best zenuwachtig door en als je op internet ga lezen dan lees je de NIET alles leukste verhalen soms en dat maak mijn zo onzeker en bang ..Omdat ik in het verleden niet mijn zwangerschappen op een rose wolk kon zitten ..de eerste vroegtijdig overleden en de ander was ik alleen maar ziek viel ik onder ziekenhuis dus hoop nu gewoon dat het allemaal wat beter gaat ...Hadden jullie het ook dat jullie zo onzeker waren ?? Ik mag over week weer naar de vk toe op controle dat neem je onzekerheid iets terug omdat je dan het hartje weer ga horen en kijken wat ik aangekomen ben...!! Daarna kunnen we met een gerust hard op vakantie en daarna eindelijk de babykamer langzaam beetje afwerken maar eerst over 14 dagen lekker de balkon op knappen dat is mijn werk en niet die van mijn vriend dan snel hopen dat het warmer gaat worden buiten dat we lekker van het weer kunne genieten ...heeft iemand tip voor mijn waar ik goedkope bikinitopje kan kopen niet zo ding waar mijn buik ingepakt word want die mogen ze zien ben er trots op ben van cup B naar D gegaan vindt het vreselijk ..
@Girl, oohja dan wordt het wel wat lastiger Ik denk zondag of uiterlijk maandag. Dus we houden het nog ff spannend
Bibi denk dat het heel normaal is dat je het spannend vin anders even met je vk er over praten. wendy haha nee niet handig maar even kijken wat het makkelijkste is. En spannend voor jou dus nog even en dan weet je het.
Kel neee meid wat ontzettend klote voor jullie ben benieuwd wat ze nu willen doen....dikke knuffel meid Bibi iksnap dat je wat onzeker bent door wat je hebt mee gemaakt...ik heb dat ook doordat ik er bij mijn zus bij was toen haar dochtertje dood was geboren. Gelukkig houden ze mij goed in de gaten en gelukkig morgen hele uitgebreide echo, ben wel heel zenuwachtig moet ik zeggen! Girl ja dat is lastig om dan te testen. Ik had daar gelukkig geen last van, ik werk niet dus kon testen wanneer ik wilde hihi Wendy bij jou weer spannend dus meid! Wanneer wil je evt gaan testen?
Ik moet nu hoger beginnen met spuiten ipv beginnen met 1 ampul meteen naar 1,5 ampul en ik ga vragen om, utrogestan voor na de eisprong...
@Pearl, nou meis ik duim echt voor je dat het jullie nu eindelijk eens wordt gegund! @Jesje, ik wil het liefst tot volgende week ergens wachten of ik ongesteld word. Maar we gaan zondag gourmetten en wil wel graag weten of ik een wijntje mag drinken. Dus ik waag toch zondag maar een testje, mits ik niet ongesteld ben natuurlijk.
Goeiemorgen meiden! Ik lees met jullie mee hor! Maar heb soms echt geen puff om te antwoorden Heb begin van de week een vreselijke dip gehad, zwaar emotioneel na alles wat ik over me heen kreeg. maja er zijn nu belangrijkere dingen momenteel. En stress is niet goed. Kelly hopelijk helpt het een paar ml meer spuiten! Girl, Wendy, Kelly ik duim zo hard voor jullie wil zo graag dat jullie ook snel een beebje krijgen ❤ Bianca gaat hard de tijd! Je zit alweer bijna op d helft! Ik snap je onzekerheid niet te veel eraan denken hoe moeilijk het ook is! Probeer er van te genieten! Jes, nog een paar weekjes dan is jullie meisje er! Geniet van de uitgebreide echo straks! Xxx
flieentje: bij jullie begint het ook al spannend te worden zeg! nog maar 4 weekjes te gaan, ben benieuwd! kel: hopelijk heeft dat wel meer effect dan...gun het jullie zo erg! begrijp me niet verkeerd, ik gun het iedereen hier, maar jullie zijn al zo lang bezig en hebben al door zoveel dingen moeten gaan pfff, heb diep respect daarvoor! ik ben echt zooo zenuwachtig voor mijn echo haha, heb er vannacht ook allemaal over lopen dromen haha. in mijn droom konden ze echo's maken die eruit zagen als echte foto's zeg maar, was echt heel mooi, jammer dat dat in het echt niet kan hihi. vanmorgen bij de vk geweest, bovendruk was iets te hoog en daar kijken ze tegenwoordig ook naar. vanmiddag tijdens de echo moet ik even vragen of ze hem nogmaals kunnen opmeten. ben benieuwd hoe die dan is. hij was nu 140/75. bij noa was mijn bloeddruk de grootste reden om in te leiden, dus vind dat best spannend nu. ze lag al wel met haar hoofdje naar beneden, maar ze kan nu nog draaien, dus krijg met 35 weken nog een liggingsecho. verder lag ze ook nog vrij hoog.
Jes de tijd vliegt echt! Met de week word ik zenuwachtiger! Vind het allemaal zo onwijs spannend! Is er een reden dat je boven druk wat hoog is? Nog een echo kan je nog een keer genieten van de kleine!