Jesje ook zo vreselijk verhaal nou mijn dochtertje is met ongeveer 7,5 mnd te vroeg geboren heeft nog 14 dagen ongeveer geleefd helaas. ook ik snap het helemaal dat je zo zenuwachtig bent blijf toch altijd wel in je hoofd zitten die gedachtens he? wat fijn dat je echo goed was Wendy spannend Flieentje er niet aan denken is helaas erg moeilijk onbewust doe je dat toch en ondertussen probeer ook echt te genieten
Bibi, jemig meid, wat heftig. Zal niet makkelijk zijn geweest... Jes, spannend!! Vandaag weer beginnen met spuiten...
hoi meiden nou de echo was helemaal goed is toch weer een opluchting! het wordt waarschijnlijk wel een flinke meid haha, ze weegt nu ongeveer 2200 gram, loopt ongeveer 2 weken voor. als ze op dit tempo doorgroeit dan komt ze waarschijnlijk op de 8 pond uit ongeveer hihi. ze zei dat is alleen maar een goed teken dat de placenta zijn werk heel goed doet, dat was wel fijn om te horen. kel succes met spuiten meid, hopelijk krijg je er dit keer niet zulke klachten van!
Bibi jeetje wat naar snap wel dat de angst er nu soms is. Jes fijn dat alles goed is met de kleine meid en nog steeds 2 weken voor op groei dus Kel succes met spuiten. Vandaag de 1e ovutest gedaan en zoals verwacht maar 1 streepje we gaan vrolijk door met testen
Jesje, fijn dat de echo goed was! Girl, succes nog met testen! Hopelijk snel 2 dikke strepen en 2 weken drna weer Ik ga zondag toch niet testen, ik wacht het gewoon even af
Jes, mooi dat de echo goed was Wendy, even geduld nog Ik duim... Girl, haha nog ff blijven testen, komt vast wel goed!! Dank jullie wel meiden. Gister weer voor de eerste keer gespoten, ging makkelijk nu, beter dan einde van vorige cyclus...
Laten we het hopen dat zal echt geweldig zijn natuurlijk Voor jou ook nog spannend heb je een voorgevoel of durf je er niet vanuit te gaan?
Komt zeker goed gewoon door blijven gaan tot die positief is Fijn dat het spuiten nu beter ging dan vorige ronde.
kel: wat fijn dat het spuiten goed gaat. lijkt me echt eng om mezelf te moeten spuiten haha. watje ben ik he ik sta maandag op een rommelmarkt, maar die is buiten, ik krijg het al koud als ik er aan denk haha. doe voor de zekerheid maar thermokleding van vl aan hihi. ik sta vaker op rommelmarkten samen met mijn zussen en schoonzus, maar dit wordt voorlopig de laatste voor mij
Sorry voor het ego bericht meiden. Verder wil ik even sorry zeggen dat ik de laatste tijd zo weinig reageer. Ik kijk en lees elke dag wel mee, maar ik voel me de laatste weken niet goed. Ik heb ontzettend last vast harde buiken, hoofdpijn, rugpijn en slaap slecht tot niet. Ben ontzettend moe na de verhuizing en nu het aanpassen in een goed ritme qua nieuwe scholen voor Savannah en Milêne en Tjerk is alleen in de weekenden thuis, want hij moet steeds op locatie en er is zelfs sprake dat hij tot vlak voor/tijdens de uitgerekende datum nog steeds op locatie moet. Dan vlak na de bevalling in de bouwvak moet hij weer op locatie en dan in Manchester en dan voor langere tijd ipv alleen door de week. Al met al ik zit er helemaal doorheen en de tranen zitten dagelijks heel erg hoog. __________________
masami wat balen meid en je klachten komen mij ook bekend voor misschien is het even een dipje (tenminste dat hoop ik ) hier alweer 3 dgn achter elkaar naar het ziekenhuis aan het gaan voor ctg pfff dat breekt me nu ook op, vanmiddag weer en dan hoop ik dat ik even niet meer hoef. thuis ben ik niet te genieten ik vlieg voor alles uit de pan ergens denk ik dat mij depressie wat ik 2 jaar geleden heb gehad langzaam weer is aan het sluimeren, omdat ik graag nog een kindje wilde ben ik september vorig jaar met medicatie gestopt, ik dacht dat ik het wel zou vol houden tot na de bevalling maar ben er bang voor van de week moet ik toch op controlle bij de gynaecoloog en zal dan vragen voor doorverwijzing naar de pop poli kijken wat hun mij kunnen bieden ik wil graag de laatste 12 weken proberen te door lopen zonder medicatie maar zoals ik me nu voel zijn 12 weken een hel ook sorry voor mij echo berichtje even
He wat ontzettend kl*te zeg! Kunnen ze daar helemaal niets aan veranderen ivm zwangerschap? Pff.. Dikke knuffel voor jou! @Girl, ik weet het niet. Ene moment ben ik overtuigd van wel en andere moment van niet.. lastig..
Marja en Mandy, jemig meiden, wat heftig... Hoop dat jullie je snel beter gaan voelen... Marja, vervelend dat hij nu vaak weg is...
Mama en masami dikke knuffel voor jullie!!! Vl moest hier eigenlijk ook voor werk rond de uitgerekende datum naar frankrijk, maar heeft dat gelukkig af gezegd omdat ik dan kan bevallen. Hij is zzp-er dus ja dan os dat toch makkelijker he. Pfff volgens mij is de kleine hier aan het indalen. Heb al de hele dag steken in mijn zij en mijn liezen en ze is ontzettend druk en dat bewegen doet toch zeer! Elke keer roep ik ineens auwww gewoon omdat het zoveel pijn doet, maar ja laten we maar hopen dat ze dan gelijk goed vast gaat liggen want op de echo donderdag lag se met haar hoofdje naar beneden. Ik weet wel dat ik bij noa toen ze was ingedaald net een pinquin was, ik ging toen echt met mijn benen wijd lopen waggelen hahahaha
Dank jullie meiden. Wendy, klote zeg alweer een ronde verder. @jes, ik weet het voelt pijnlijk het pinguin loopje. Helemaal als je nog weken moet. Succes en idd maar hopen dat ze met het hoofdje omlaag ligt. Al had ik met mijn eerste een stuitbevalling en dat ging super en razendsnel. @ kel, hoe is het nu verder met jou meis? @mandy, zwaar zeg hopelijk komt het goed en bij je nu even ctg vrij. Hopelijk is het toch wat anders dan de depressie en anders is medicatie niet anders. Jij bent er zelf ook nog en jij en je gezin hebben er ook niks aan dat mama het niet trekt, dus nu aan jezelf denken. @ mezelf, morgen naar de vk (gelukkig) en dan maar hb laten prikken, de laatste dagen onverklaarbaar duizelig en niet te pas. ml is vanochtend alweer op pad naar België en komt vrijdag terug. Ik moet vrijdag voor een groeiecho, om te zien of de kleine man goed gegroeid is en ik hoop dat hij op tijd thuis is om mee te gaan.
@masami: spannend meid een groeiecho, hopelijk kan je mannetje lekker mee! @wen: he bah meid, is niet leuk als het goed is ligt ze met het hoofdje al naar beneden, dat was donderdag nog wel tenminste hihi. mijn buik hangt nu ook lager moet ik zeggen. ach ja nog even volhouden, is allemaal voor iets heeeeel moois! vandaag even kleren shoppen voor noa voor de zomer, heb ik dat vast in huis
Geen sorry Marja ik snap het helemaal en wat vervelend is dat zeg van je manlief niet thuis is steeds ....!! Mandy ook heftig voor jou zeg Wendy ah balen zeg op naar een positieve nieuwe ronde hopelijk snel raak . Hier : Ik ben behoorelijk aan het spugen weer 2x per dag ben vorige week donderdag naar vk geweest omdat ik gek werd van dat spugen,toch even gebelt naar ze en ik mocht toch even langs komen omdat ik mijn ook even zorgen maakten .Ik moest wel even mijn urine laten controleren en bleek dat mijn zwangerschapstofje niet helemaal goed was en een blaasontstekking opkomst maar voel niks ,voor ik zwanger was had ik daar wel veel last van. Nu Gaan ze me wel goed in de gaten houden het hartje was mooi en goed gegroeit namelijk baarmoeder lag bijna onder mijn navel al. Moet zo wie zo volgende week maandag daar zijn en dan gaan ze mijn bloeddruk en urine nog keer controleren. Verder gaat het opzich wel goed alleen snachts ontzettend veel wakker en slecht slapen gelukkig kan ik soms sochtends wel iets of wat uitslapen gelukkig gaan we over 5 weken eindelijk op vakantie we kijken er echt naar uit en echt aan het aftellen. Mijn vriend is paar dagen voor we weg gaan al vrij dus dan gaan we de babykamer de plintjes plaatsen plankjes en klamboe ophangen en dan is het wachten op de babybed die wij gaan krijgen en als we terug komen ga ik mijn babyuitzet uitbreiden . Hoe gaat het met jou Pearl ?
Masami jeetje meid het zit je ook echt niet mee. Kan me voorstellen dat je er dan een beetje doorheen zit. mama15 jij ook niet lekker in je vel slim om er even over te praten en kijken wat hun te zeggen hebben. Jes zag een foto op facebook voorbij komen mooie buik hoor en uk aan het indalen dus. Wendy nee meid wat ontzettend balen zeg. bibi nog steeds zo ziek dus heb je er nog medicijnen voor of helpen die ook niet? Nog steeds aan het testen maar nog geen 2e streepje dus me ei is nog niet in aantocht we wachten geduldig af
Dank je wel girl ik kan het nu ook merken aan mijn jas dat mijn buik lager hangt, ineens zit de middelste knoop een stuk losser, want die stond op knappen hihi. @bibi: he meid wat vervelend allemaal, wel fijn dat ze je nu goed in de gaten houden! @girl: er kan zomaar van de ene op de andere dag een tweede streep staan hoor!