Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @girl: dan was die ene test zeker te weten je piek hoor! Enne...een paar x extra lief voor elkaar zijn is geen drama toch hihi:p

Madami wat fijn dat alles goed gaat! Loopt ie ver voor? Hier liep ze vorige week met de groeiecho 2 weken voor, dus als ze dan gewoon tot 40 weken blijft zitten en ze gaat zo door zal ze rond de 8 pond uitkomen hihi. Ach ja de arts in het zh zei tegen mij is alleen maar een teken dat je placenta heel goed werkt hihi. Gaat nbij jou ook hard zeg 30 weekjes al bijna!

Verder weinig nieuws nhier, gaat allemaal zn gangetje. Vandaag gaat vl een wandplank ophangen in de babykamer en dan is hij helemaal af! Moet nog wel het bedje opdekken, maar daar wacht ik even mee tot de laatste 2 weken, anders wordt het helemaal stoffig en kan ik het dan weer opnieuw doen, schiet ook niet op

2. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Sorry dat ik even niks liet weten, ben erg moe door het spuiten en te veel werken...
    En gister na thuis komst vonden we allemaal witte dingen in het terrarium, bleek onze (wat wij dachten mannelijke) leguaan 24 eieren te hebben gelegd :$ Nu 3 a 4 maanden wachten voor ze uit komen...

3. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Goedemorgen dames ,
    Wat fijn masami dat je groeiecho goed was dat had ik mijn zoon toen ook dat ie voor liep maar toen ie geboren werd had ie gewoon lange benen en woog ie bijna 7 pond.

Ik moet morgen naar vk op controlen weer mijn buikje groeit aardig zoals jullie misschien hebben de gene die mijn op fb hebben ...!!

Over 2 weken al echo zit gewoon bijna op de helft ,ik heb zo voorgevoel dat het meisje wordt hihi...!!!

Wat is het lekker he meiden het gaat eindelijk lente worden
    heb ik begrepen vanaf volgende week zondag wordt het echt mooi weer en die week er na komt er al 20 graden aan dat zou echt mooi zijn net voor wij weg gaan op vakantie even bij bruinen !!!

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    kel: ik las het op fb ja van je eieren hihi. en als je te moe bent of geen zin hebt om hier te kletsen, dan zien we je wel weer als je wel tijd/zin hebt. niet verplicht voelen hoor meid!

bibi: ja gaat snel he al bijna 20 weekjes:D zag je buikje op fb, lief buikje hoor! ik hoop dat je gelijk krijgt met het weer, ben er zoooo aan toe!

5. Pearl Amor

Voel me ook niet verplicht hoor. Lees wel mee, maar soms echt te moe :(
    Haha ja we verschoten er wel van en zij zelf volgens mij ook, nu even goed in de gaten houden wat er gebeurd ;)

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ja is ook wat, denk je een mannetje te hebben, ligt ineens je terratorium vol met eitjes hihi.

Heb op het moment wat steekjes in mijn buik en harde buiken die best even aanhouden. Maar even in de gaten houden;)Ons meisje moet toch echt nog even blijven zitten hoor!

7. Pearl Amor

Ja we dachten dat het andersom was, dat zij de man was en hij de vrouw, maar niet dus :p Of het zijn 2 vrouwen en zij heeft windeieren gelegd, maar dat zien we over een tijdje pas, helaas zie je aan hun niet of nauwelijks of het man of vrouw is...

Ga maar eens lekker rustig aan doen dan meid... Harde buiken is te veel doen vaak ;) (zegt iemand die ooit maar heel kort zwanger is geweest :p)

8. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Denk inderdaad ook dat donderdag de piek was nu nog steeds vage 2e streepjes hoor dat zo? We hebben het van donderdag tot gisteren gezellig gehad vandaag maar even een rustdag houden ;)

Jes doe maar rustig aan meid de kleine moet nog binnen blijven.

Bibi mooi buikje inderdaad spannend over 2weken een echo.

Kel doe rustig aan meid. En had het op facebook gelezen kijk je ook raar op als er ineens eieren liggen.

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ik had het aan mijn zus gevraagd, aangezien zij 4 kinderen heeft en dus wel weet wat wat is hihi. Zij zei dat het kon komen van het indalen. Want ik had gisteren juist niet veel gedaan, alleen naar een verjaardag geweest. Ik weet niet hoe lang dat indalen duurt haha, maar heb er nu toch al een week last van. Ik heb de komende weken niets tot bijna niets gepland, lekker rustig tot aan de bevalling;)

Girl: bij mij duurde het ook even voordat de streepjes echt weg waren, maar dat is niet posi meer hoor, want hij moet dan of even donker of donkerder dan de controlestreep zijn en dat is hij al geweest bij jou. Nuos het afwachten meid, spannend weer!

10. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Hoi meiden ,
    ik kom net terug van de vk controle en ik ben maar 1,5 kilo aangekomen vindt ik ook niks gek omdat ik tot week 17 ,5 boven de wc heb gehangen natuurlijk....maar gelukkig hartje van de kleine uk weer gehoord zo duidelijk tegenwoordig haha
    en baarmoeder zat al iets boven mijn navel dus flink gegroeit en buik was 20 cm erg mooi ...begin mei terug net voor we op vakantie gaan ;)22 april eerst 20 weken echo

11. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    #3671 girl1988, 8 apr 2013
    Laatst bewerkt: 8 apr 2013
    Jes wist ook wel dat die niet meer positief was maar vroeg me af wanneer het 2e streepje weer weg ging ;) Hoop voor je dat je meisje snel op de juiste plek is aangekomen en je er geen last meer van heb.

Bibi fijn dat je weer goed gekeurd ben.

Net weer een ovulatietest gedaan stop er nu mee voor deze ronde. Ga er vanuit dat die van 16 positief is

Bijgevoegde bestanden:

12. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Dan was dat inderdaad je piek! Ik heb de hele maand door vrij duidelijke streepjes, gaan bij mij niet weg :)

13. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Stop nu ook met testen en we gaan het wel zien hoe het afloopt :)

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    girl: ik denk wel dat je nu kunt stoppen hoor met testen, die van 16 was duidelijk je piek, nu weer vol spanning afwachten en die tijd duurt altijd zooo lang!

bibi: fijn dat alles goed was meid! en maar 1,5 kilo aangekomen dat is echt netjes! ben bang dat ik weer rond de 25 kilo in totaal ga uitkomen net als bij noa, die zijn er uiteindelijk wel af gegaan, de eerste 16 kilo was ik binnen 2 weken kwijt, de rest had ik er aan gesnoept hihi. ben benieuwd hoeveel er nu vanzelf afgaan. de laatste keer op controle was ik al 20 kilo aangekomen, denk dat dat in de familie zit, mijn zussen waren bij hun zwangerschappen ook minimaal 20 kilo aangekomen.

ik wordt echt gek van de pijn in mn buik, vooral als ik sta of loop heb ik er last van, maar ja ze is ook flink bezig met een goede positie aan te nemen, dus zal daar wel mee te maken hebben denk hihi. ik denk persoonlijk dat ik die 40 weken niet ga halen, mijn gevoel zegt 12-14 mei, maar ja dat is maar een gevoel, zegt niets natuurlijk.

15. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ga vandaag ook niet meer testen nu is het afwachten al vind ik het wel beetje spannend. Vervelend die pijn hoop dat het snel beter gaat. Zal wat zijn als de kleine meid ook 12-14 mei komt.

16. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Girl hoop op een positieve test voor je!

Geldt voor allen niet zwangeren ook hor!!

Kelly super gaaf dat je eieren hebt ben benieuwd hoeveel eruit komen!

Gister bij de vk geweest alles was goed. Giga last van voorweeen hardebuiken vermoeidheid slecht slapen snachts ect. Daarbij mo ik ook meer drinken en aan de cranberry sap ivm mini mini mini blaasontsteking waar ze eigenlijk niks mee kunnen. Had ook niet graag ab kuur gehad dus dat scheelt weer.

Vanavond uit eten met collega's op kosten van de baas du ga nu heerlijk min oogjes dicht doen anders red ik het niet tot vanavond!

Dikke kus meiden
    Denk aan jullie allemaal, ik lees alles maar vergeet de helft sorry!!!

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    flieentje: ja meid logisch dat je daar allemaal last van hebt, het is ook bijna zover he!! echt spannend hoor! en lekker uit eten vanavond heerlijk!
    en wat betreft je vermoeidheid kan ik je een handje schudden hihi, alleen moet ik nog zo lang....ik ga dat volgende week bij de vk ook even aankaarten, want dat ga ik echt niet trekken zo tot het einde. ben totaal mezelf niet...misschien is mijn ijzer wel te laag. vorige keer had ik ook al gezegd dat ik zo moe was en toen zeiden ze dat dat bij deze termijn hoort, maar zo moe was ik bij noa niet hoor, ook wel moe maar niet zo extreem als nu. hopelijk willen ze in ieder geval mn bloed even testen op ijzer ofzo

18. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Flieentje ik hoop het ook zo maar durf er echt niet te veel op te hopen. Bang voor een teleurstelling. Jij nog echt de laatste loodjes voor jullie kleine meid er is.

Jes gewoon even aangeven kunnen ze even naar je ijzer kijken lijkt me.

Merk dat ik er weer meer mee bezig ben dat ik eigenlijk zou willen. Bang om weer ongesteld te worden voel ook vanalles in me buik.

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Girl: natuurlijk ben je er veel mee bezig, is jullie droom! Is ook heel logisch dat je bang bent dat het weer niet gelukt is deze ronde, ik hoop echt voor je dat je een mooie test in handen zult hebben straks! Dat hoop ik voor alle zwangere meiden hier! Het os zo speciaal om zwanger te zijn( ookal ben ik het nu strontbeu) dat gun ik echt iedereen om mee te maken. Door dit forum wordt je je ook bewust van wat een geluk ik heb dat ik spontaan en snel zwanger ben geraakt beide keren.

Morgen ben ik 34 weekjes zwanger, nog 6 weekjes te gaan!

20. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Klopt de wens is zoo groot en dan ben je bang voor de teleurstelling. Nog iets meer dan een week dan heb ik duidelijkheid.

Jij nog ongeveer 6 weken dan is jullie kleine meid er.

Deel Deze Pagina