Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Ik ga er maar vanuit dat ik over paar dagen ongesteld wor. Laatste 2 rondes had ik ook 1 a 2 dagen voor die tijd bruinverlies.

Jes Ondanks de pijntjes toch nog even genieten van je buik als dit jullie laatste kindje zal worden.

Bibi nog even dan hebben jullie de echo en natuurlijk bijna op vakantie.

ikkedus bij jou echt de laatste loodjes dus. Dat de kleine jongen zich maar snel laat zien.

Wendy en een gezellig weekend gehad?

2. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hee schatten,

Bibi bij jou kan de zomer dus ook beginnen! Wat super dat de misselijkheid steeds minder word! Mag ook wel na al die tijd!

Ikkuh 4dagen Efteling met een toet lijkt mij heel zwaar! Ik heb al moeite met boodschappen doen! Fijn he voor weeën!
    Ben benieuwd wanneer jullie Ukkie komt!

Jes misschien is deze zwangerschap zwaarder omdat je noa erbij heeft die ook zorg enz vraagt. 2 kindjes is ook een mooi aantal! Meer dan 2 wil ik er zelf ook niet, voorlopig blijft het er bij 1!!

Wendy hoe is het met jou?

Girl hebben de rode duivels doorgezet of niet! Hoop het niet!

Mama de kleine is ook lekker lot gezakt! Al aan het aftelle?

Kelly hoe gaat het met jou meis? Pak je een beetje je rust! Je hebt het nodig! Hopelijk word het nel lekker zonnig daar knapt een mens ook van op!

Gister bij de vk geweest aangegeven da ik er best door zit en last heb van harde buiken voor weeen ect. Ze kunnen er niks aan doen het hoort erbij. Kan wel zo nodig een slaappil krijgen eenmalig maar daar ben ik geen voorstander van. Vannacht redelijk geslapen heb een PCM genomen hielp wel tegen alle Krampen harde buiken ect.
    Heel de dag onwijs moe kan elke seconde slapen. Ook ben ik vaak misselijk, misschien van de planning enz.
    Boodschapjes gedaan vanochtend merk dat ik daar echt geen puff meer voor heb.
    Ben er nu wel klaar mee. Morgen 39 weken alweer. Van ons mag de kleine komen!
    Heel de dag last van voor weeen mag nog niks waar van ik denk het gaat beginnen.. We wachten geduldig af.

3. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Girl
    Ja nog even geduld en we kunnen weer glimp opvangen
    van onze kleine ukkie voel hem wel elke dag echt een voetballer
    en wel super !!!:)
    Flieentje
    Ja de zomer kan voor mijn wel gaan beginnen hoor
    helaas morgen 21 graden dan wordt het weer minder helaas
    ik vindt het niet erg ben over 14 dagen toch weg haha
    maar voor jullie wel en ik hoop alleen dat het mooi weer
    is als we terug komen en dat we de zon mee terug genomen hebben :)
    Tja ik zou er ook niet voorstander zijn medicatie slikken
    tijdens de zwangerschap groot gelijk nog even geduld hebben
    en jullie hebben de kleine meid in jullie armen
    het is nog even zwaar maar het hoort erbij het is
    voor goed doel he !!

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bibi: wat fijn dat je misselijkheid weg is meid! dat werd onderhand ook wel tijd he! spannend maandag de echo,altijd leuk om je kleintje te zien!

@girl: ik geniet ook wel van mijn zwangerschap hoor! alleen begint het nu wel echt zwaar te worden haha, denk zelf ook dat het scheelt dat ik er nog eentje van 2 heb rondlopen. die zit ook lekker in de peuterpuberteit, dus dat werkt ook niet echt mee hihi. maar als ze op bed ligt ga ik vaak gewoon languit op de bank liggen en over mijn buik wrijven en naar de bewegingen voelen. dat vind ik echt het mooiste aan zwanger zijn...dat miste ik na de bevalling van noa ook heel erg, dus zal deze keer ook wel weer zijn.

@flieentje en ikkudus: ik hoop echt heel erg dat jullie kindjes er snel zijn! ik weet hoe slopend die laatste weken kunnen zijn! flieentje: kan je niet vragen of je vk je kan strippen? misschien dat er dan iets doorzet?

5. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    HELLO LADY'S
    wat fijn bibi dat je nu eindelijk kan genieten van je zwangerschap ik weet hoe vervelend het is als je je niet lekker voelt
    idd flientje en ikkedus wat jes al zegt strippen zou kunnen helpen, bij mij heeft het met 37 wkn 39 wkn en 40 wkn geholpen.
    net naar de vk geweest en idd deze kleine uk ligt nog steeds in stuit en sinds vorige week 3 cm weer gegroeid ze zeiden ook al dat het een aardig grote baby al is, ze vonden dat de baby de grote/groei had voor een 33 wkn zwangerschap terwijl ik nu pas 30 ben.
    als zo door bleef groeien is de kans op inleiding groot pfffff weer een reuze baby hahahaha
    ook heb ik last van vervelden steken in mijn vagina net of iemand met een mes zit te steken dan, volgens de vk zijn dat indalingsweeën maar kleine lag nog niet vast met de billetjes scheelde wel niet veel meer zei ze

6. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Hier heeft het nog steeds niet doorgezet. Hoop dat het snel komt dan kunnen we verder met ronde 9.

flieentje balen dat ze er niks aan kunnen doen dan maar hopen dat de kleine meid snel komt.

bibi nou neem die zon maar mee als jullie terug komen hoor.

Jes dat zal ook wel zo zijn je heb nu Noa natuurlijk dus kan niet rustig aan doen. Zoals je wel bij een 1e kan doen. Lekker rustig aan doen als Noa slaapt.

mama15 balen zeg dat de kleine nog in stuit ligt. En nog voor op de groei dus.

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @mama: bij mij ligt mijn buik ook voor op groei, ongeveer 4 weken, de kleine lag bij de laatste echo 2 weken voor op groei, dus hier ook een groot kindje hihi. wel vervelend dat de kleine in stuit ligt zeg, ik krijg vrijdag liggingsecho ben heel benieuwd!

@girl: nou misschien was dat bruine dan wel innesteling meid, je weet het nooit!

ik moet morgen naar de vk, ben heel benieuwd naar mijn bloeddruk, bij noa ging die vanaf deze tijd ineens omhoog, dus vind dat wel spannend nu.

8. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    girl idd wat jes zegt kan innesteling zijn of misschien laatste restje, dat heb ik bij mijn 2de zwangerschap gehad.
    ik ga duimen voor je

9. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Hier inderdaad leuk weekend gehad, nu hopen dat het leuk genoeg was ;)

Ik ben echt benieuwd Girl, ik hoop dat het niet doorzet! Was bij mij toen ook :)

Flientje, gaat wel goed hier hoor! Bij jou wordt het nou echt spannend zeg, hihi!

Bibi, wat fijn dat je je beter voelt :) nu genieten!

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @wendy: wanneer is je nod meid? hoop dat je een mooie test zult krijgen en dat hij/zij dan lekker blijft zitten!

hier: net op controle geweest bij de vk, alles was goed, bloeddruk was wel iets verhoogd, 130/80 maar dat mocht nog. kleine meid was wel iets gezakt, maar nog niet volledig ingedaald. mochten nu mijn vliezen breken, dan moet ik gelijk gaan liggen, maar ze moet nog minimaal 2 weekjes blijven zitten van mij hoor! ze vroeg mij of ik tegen de bevalling op zie, maar ik heb dat helemaal niet. ja pijn gaat eht wel doen, maar ik verlang er ook heel erg naar om haar eindelijk te zien en om weer wat meer te kunnen zonder dat die dikke toeter in de weg zit haha:p morgen liggingsecho, maar ik neem aan dat dat niet in een dag zal veranderen.

11. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Hier blijft het vaag heb sinds gisteravond niks meer gezien. Gistermiddag wel een test gedaan die was negatief. Vandaag 2 weken na de ovulatietest.

Jes fijn dat de controle goed was. Hopen dat je bloeddruk niet te hoog wor.

Wendy weer spannend dus me duimen draaien voor je.

12. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Oh Oh Jes spannend ik hoop voor je dat ze nog blijf zitten he ;)
    wel spannend oh ik heb vandaag iets goed geregeld met onze reisorganisatie van slechte appartement naar al inclusief hotel geregeld waar we maar 100 euro hoeven betalen en de rest reisorganisatie bij betaald ben super blij mee schild weer hoop geld
    kijk als het weekje was geweest had ik niet moeilijk gedaan maar we gaan we twee volle weken daar heen :D

13. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Thanks lieverds...
    Ik probeer zoveel mogelijk rust te nemen maar is moeilijk. Vooral als je manager je via de telefoon uitscheld en dat hij je wil ontslaan pff...
    Zijn bezig met een ondernemersplan zodat we samen bedrijfje kunnen starten. Hoop eigenlijk op ontslag en dan WW, dan kunnen we samen der verder in stappen... Want manlief zit sinds 5 maanden thuis ivm het weer, nu kan hij weer wat beginnen, maar ja dan word hij er in december weer uitgezet en voor zich zelf beginnen kan hij wat langer door gaan, maar ook eerder beginnen en is het dan net als vorige maand een aantal keer warm, dan kan hij al iets...

14. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Eef van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid, las op fb dat ze gisteren is geboren :D

15. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Eind van de middag toch ongesteld geworden balen maar nu wel duidelijkheid.

Eef ook nog hier van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje.

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Eef: nogmaals gefeliciteerd met jullie meisje!!! Ben heel benieuwdnaar je bevallingsverhaal. Als je die met ons wilt delen natuurlijk;) nu lekker genieyen met zn 3-tjes!

Girl: balen meid, maar gelukkig wel duidelijkheid nu...

Kel: jeetje wat een rotbedrijf zeg waar jij werkt...vl is een aantal jaar geleden ontslagen tijdens een ruzie met zijn baas en is toen ook voor zichzelf begonnen. Hij is er echt heel blij mee. Hij heeft het daarna wel weer bij gelegd met zijn oude baas en werkt nu freelance daar hihi. In wat voor iets willen jullie een bedrijfje starten?

Hier verder geen nieuws, alles hetzelfde

17. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Eef, van harte gefeliciteerd! :D

Jesje, mijn Nod is volgend weekend ergens. Weet niet precies wanneer mn ei was!

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    spannend wendy! mijn duimen draaien voor je!

hier: voel me niet zo heel lekker vandaag en dan is de kleine meid juist heel druk, wat dan niet echt heel fijn is, maar ja dat nemen we voor lief! straks liggingsecho, maar ze ligt nog niet vast in mijn bekken, dus volgens mij een beetje nutteloos??? ach ja altijd leuk een echo, ookal zie je nu niet zoveel meer haha.

gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend? morgen heb ik niks, zondag komt mijn zus mij helpen met het huis helemaal goed te poetsen, is wel fijn, want ik heb met dweilen enzo nu wel wat moeite. ook mag ik van haar geen ramen zemen, dus dat gaat ze ook doen voor mij.

19. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Lieverds ben helemaal vergeten te melden dat onze dochter geboren is!

Hee lieverds,

Een after bevallings update. (Bericht wat ik erop gezet had dat ik heerlijk geslapen had die nacht klopt niet helemaal )

Donderdag avond, heb ik erg onrustig tot niet geslapen.Om 5 uur sochtends kreeg ik lichte weeen die regelmatig terug kwamen ook had ik vruchtwater verlies. Om 6 uur werd ml wakker en toen hebben we de vk gebeld die kwam om 11 uur langs.
    Ze hebben alle Co gedaan en zouden rond 3 uur smiddags weer terug komen om te kijken. Nadat ze weg Waren sloegen de lichte weeen om naar echte weeen die om de 2 min kwamen en langer dan een minuut aan hielden. Ik heb ze gebeld en ze kwamen eerder langs. Ik had toen 2 cm ontsluiting. Afgesproken dat ze rond half 6 savonds zouden komen dat we dan naar het zh zouden gaan omdat ik een ruggenprik wilde.
    Weer nadat hun weg waren werden me weeen zo onwijs heftig dat ik lag te kronkelen in bed en alles. Ml wilde per direct naar het zh omdat ik het niet meer uit hield van de pijn. Weer de vk gebeld was inmiddels al 4uur. Vk kwam tussen 4 en half 5. Ik had toen 5cm ontsluiting. We gingen eindelijk naar het zh!!!
    In het zh aangekomen 20min verder weer me ontsluiting gemeten had toen 9 cm!! Ik kreeg ook onwijze pers weeen. Was toen half 6. Ik mocht persen en toen kwam ze 18.07 te wereld!

Ik ben ingeknipt omdat het te snel ging voor mij en de kleine. Omdat het allemaal te snel ging heb ik nu wel onwijs veel pijn van onder. Voel me een oud hulp behoevend vrouwtje.

Als ik me beter voel dan reageer ik op jullie.

Xxxxx

20. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Kel het blijft wat met die klote manager zeg. Doe waar jullie je prettig bij voelen. Maar lastig is het wel zeg.

Jes straks weer even spieken naar jullie kleine meid dus.

Wendy voor jou dus die vreselijke wachtweken weer.

Blij dat ik nu duidelijkheid is al baal ik er natuurlijk wel weer van. Dag 12 begin ik weer met een ovulatietest en dan zien we het wel weer.

Deel Deze Pagina