Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid
    ja de eerste baby van dit forum is geboren geweldigggg

2. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
  3. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wat een mooi meisje lekker van gaan genieten

4. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Aaaah, wat een mooie meid! Ik hoop dat je je snel beter voelt en volop van jullie mooie meid kunt gaan genieten!

Ik zit inderdaad weer op het verschrikkelijke wachtbankje ;) hopelijk wacht ik nu een keer niet voor niets!

Girl, balen dat het toch heeft doorgezet meid :(

5. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Succes met wachten wendy me duimen draaien hier

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    flieentje: wat een mooi meisje is naomi zeg!! en neem je tijd meid, ik weet hoe zwaar het kan zijn.

ohhh nu ik de foto heb gezien van naomi kan ik helemaal niet meer wachten!!!:D

7. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden ik heb net de echo gehad en alles was goed. ze hebben ook gelijk alles weer opgemeten en ze ligt nog steeds flink voor op groei hihi. zit nu op ongeveer 2900 gram. ze heeft wel contact opgenomen met de vk,w ant de echoscopist vond het wel groot, maar de vk zag geen problemen, aangezien ze in haar lijn groeit, want ja ze ligt heel de zwangerschap al voor. de vk heeft wel gezegd dat ze me niet laten doorlopen na de 40 weken, dus het is echt nog maar uiterlijk 5 weekjes hihi. tussen 38/39 weken gaan ze met me bespreken hoe of wat als ze er dan nog niet is.

8. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    gefeliciteerd wat een lief propje zeg ......
    ik zag op fb ook al foto voorbij komen
    dat dekentje heb ik trouwens ook van moeder voor moeders
    lekker warm hihi!!!

Geniet er maar lekker van en snap dat het allemaal zo pikjn doet van beneden goed naar je lichaam luisteren

9. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    ohhh wat een mooi meisje
    en als ik dat dan zie gaat het bij mezelf ook flink kriebelen en word ik heel nieuwsgierig naar ons kleintje
    idd lekker rustig aan doen en laat je maar lekker verwennen door de kraamzorg, ze zijn er niet voor niks en je betaald ervoor
    deze tijd gaat zo snel dat je vergeet erbij stil te staan
    geniet lekker samen van jullie mooie meisje

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden hoe is het bij jullie?

flieentje als je heel erg last van je hechtingen gaat krijgen kan je vragen of je vk als ze op bezoek komt ze kan verwijderen. moet het natuurlijk al wel goed genezen zijn. dat scheelde bij mij toen zoveel!

wij hebben gisteren te horen gekregen dat goede vrienden van ons ook zwanger zijn van hun eerste kindje, is de beste vriend van vl, dus die vind het helemaal leuk. ze hebben het nu al over samen op vakantie gaan enzo haha. ben ook wel echt blij voor ze, ze zijn meer dan 2 jaar bezig geweest en nu toch spontaan zwanger geraakt!

11. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jesje wat leuk om nog even samen zwanger te zijn. En wat fijn voor hun na een hele lange tijd toch spontaan zwanger.

Eef en lekker aan het genieten van jullie mooie meid? Hoop dat het herstel bij je ook goed verloopt.

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hey meiden wat is het hier stil...

kel: bedankt voor je pendel!:D

gisteren kwam mijn zus om mij te helpen poetsen, maar ze kreeg onverwachts visite dus was hier pas heel laat. nu komt ze vandaag verder helpen. ik had ook veel meer willen doen, maar kreeg ontzettende pijn onderin mn buik en veel harde buiken, moest het dus rustig aan doen. mijn zus dacht dat het indalingsweeen waren. heb nu ook nog wat last van mijn buik, maar niet ernstig.

kel en nog iemand hebben mij gependeld op bevallingsdag, bij kel kwam er 20 mei uit en bij die andere 10 mei, ben heel benieuwd! tot nu toe zijn ze van kel bij mij uitgekomen.

13. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Graag gedaan Jes...

Sorry dat ik er zo weinig ben, maar gaat even niet zo lekker... Vrijdag mijn schoonzus waar we gene contact meer mee hebben omdat ze ons de deur wijst wegens dat haar oudere zus eerder zwanger was. En wat zie ik mevrouw is Hoogzwanger :$

Heb er een blog over geschreven, voel je niet verplicht, maar wil je er meer over weten ;)
    DRAMA… DRAma… DRama en nog eens Drama… | parelbloesem

14. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    #3754 bibinijmegen, 22 apr 2013
    Laatst bewerkt: 22 apr 2013
    Goedemorgen dames
    ik heb de 20 weken echo gehad en we zijn er achter gekomen
    dat we al 21 weken zijn dus niet 7 september maar 1 september uitegerekend ben dat verklaard waarom mijn buik groter is dan die van mijn vriendin die even ver is als mijn en de kleine schop
    graag met de voetjes tegen mijn maag dar verklaard ook de wcpot bezoekjes van mijn zelf voor ik naar het ziekenhuis moest haha!!

verder alles gezond verklaard brede schouders we hebben een kleine zwemmer in mijn buik zitten haha !!!we weten niet wat het wordt en hoop fotos gehad

Nu over 14 dagen met gerust gevoel op vakantie :D:D

15. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Kel heb even je blog gelezen maar wat heftig zeg. Hele dikke knuffel meid. Hoe gaat het nu op je werk?

Bibi fijn dat de 20 weken echo goed was. En zelfs een weekje verder dan ze eerst dachten. Weten jullie nu ook wat het gaat worden?

Jes fijn dat je zus je komt helpen met poetsen extra handen zijn nu juist zo fijn.

Menstruatie bijna weer voorbij. Dus kunnen we ons best weer gaan doen.

16. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hee lieverds,

Kelly wat een verhaal joh! Snap best dat je er even niet bij bent! Denk aan je meis ❤❤❤❤❤

Jes spannend misschien komt ze wel eerder! Ik had ook ongeveer 2 weken van te voren last van indalings weeen.

Bianca so! Dat is nog een leuk om te horen dat je een wee verder bent! Nou dat verklaard indd een hele hoop! Je hebt gewoon een maag schoppertje in je buik! Willen jullie het zelf niet weten of wat hij/zij zo druk dat het niet duidelijk te zien was? Wel knap hor als jullie he zelf niet willen weten! Ik kon dat echt niet!

Girl en Wendy hoe is net met jullie?

Mama gaat alles goed met jou en de kleine in je buik?

Ikkuh heb je al nieuws :)

Sinds gister voel ik me stukken beter! Pijn van het in knippen + hechtingen is een stuk minder! Bewegen gaat ook veel beter! Voel me gelijk een ander mens!
    Naomi had een terug slag qua gewicht en we moesten bij voeden! Vanochtend weer gewogen en ze is 50gr aangekomen! nog 140gr te gaan en ze zit weer op haar geboorte gewicht!
    Gister is de vk voor de hielprikje geweest en we hoeven niet meer bij te voeden. Door de stuwing is het aanleggen een stuk lastiger en word ze erg boos en onrustig ervan!
    Ik voed haar nu met een tepelhoedje en dat gaat prima! Ik heb echt over productie aan mm! Soms kan ze het gewoon niet voor drinken en loopt het d'r neusje weer uit!
    Zaterdag hebben we de eerste kraamviste gehad was erg leuk en vermoeiend. We krijgen nu alleen vanavond visite dus dat is wel lekker.
    Kleine is net lekker in bad geweest en slaapt nu als een roosje!
    Voeden snachts gaat met het tepelhoedje ook veel beter, ze komt netjes om de 3 uur :)
    Vanmiddag even lekker in het zonnetje zitten maar eerst even een power napje doen! Volgens mij heb ik van alles door elkaar getypt want er zit niet echt een volgorde in.... Hopelijk begrijpen jullie wat ik typ ;-p
    Gister avond hebben we heerlijk sushi gehaald wat heb ik dat gemist zeg!!!! Van de week maar weer halen!

Slapen http://i.imgur.com/PWpjDoT.jpg
    Slapen http://i.imgur.com/McAjAM6.jpg
    Badderen http://i.imgur.com/DdPOdiK.jpg

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bibi: wat fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad! en een weekje verder is nooit erg he, hoef je een een weekje korter te wachten op je kleintje! ben benieuwd dan wat het wordt bij jullie!

@flieentje: wat fijn dat het zo goed gaat met jullie! en het is echt een prachtig meisje hoor!
    ben benieuwd dan of onze meid eerder komt, zelf heb ik wel het gevoel dat ik de 40 weken niet ga redden, maar ja zeker weten doe ik dat natuurlijk niet.

kleine is vandaag wel extreem rustig, heb haar pas 1 keer heel licht gevoeld vandaag, ff in de gaten houden maar...met mij gaat het juist goed de laatste tijd, merk echt dat sinds het mooier weer is dat ik veel meer energie heb en veel beter in mn vel zit!:D

18. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Girl
    Wij weten niet wat het gaat worden en dat willen
    wij ook niet weten bewust puur het feit dat
    mijn vriend zich niet kan verspreken als ie
    dronken is en bij vrienden is en ik heb al stiefdochter
    en ik heb zelf al een zoon ons gaat het om
    dat het goed gezond is !!
    Evelien
    Ja dat was super leuk om te horen dat we verder zijn
    dat we dachten haha :):) we zijn zo verliefd geworden
    op hem /haar !!!❤❤❤❤❤
    Ja idd ik heb een kleine maagschoppertje
    die het zijn mama niet makkelijk op maakt want voor
    we de echo hadden moest ik weer overgeven !!Pfff
    dat het verklaard een heleboel he ;)

Wat fijn dat jullie meiske goed doet en dat jij
    niet meer zoveel lastig hebt van beneden ;)
    geniet lekker nog van je kraamtijd want voor je het
    weet is het voorbij !!!
    Maar fijn dat de borsten goed opgang zijn zelfde geld was
    het niet zo ,ik ga straks ook borstvoeding geven !!
    En wat mooi fotos zeg;)

Jesje
    Ja he eerder onze kleine uk vast houden vindt ik echt niet
    erg wat ben dan ook echt zo nieuwsgierig wie
    mijn het dan ook zo moeilijk maakt lichamelijk haha!!
    Maar het komt voor jou ook steeds dichterbij zie ik al
    nog paar weekjes maar denk dat jou kleine ook eerder komt
    ben benieuwd hoor ;)
    Hier
    Wij willen echt niet weten wat het gaat worden
    zolang wij het niet weten wat het wordt spreken we
    over een hem zei ze tegen hem dus als jullie van
    mijn horen hij dat betekend dat niet dat het auotmatisch
    een jongen wordt vindt het zo stom klinken !!!
    Nu kunnen we over 14 dagen lekker relax op vaknatie
    en kan ik rustig slapen echt super veel zin in
    alleen in onze omgeving bemoeit zich best veel met ons
    allemaal hun mening klaar pfff wordt daar zo moe van
    dus we zijn echt blij dat we gewoon over 15 dagen
    gewoon lekker rust hebben en geen druktemakkers om ons heen
    we hebben gezegt dat we lekker gaan genieten
    Ik heb vorige week onze appartement ingeruild
    voor all inclusief hotel dat we nog luxer zitten
    en dat we echt kunnen genieten van zon zee strand en rust!

nu is het echt de dagen aftellen naar onze vakantie

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    lekker hoor bibi over 2 weekjes op vakantie! wij hebben het geslacht gewoon verteld aan iedereen, alleen de naam is geheim;)

sinds vandaag is de babykamer echt helemaal af, ben echt blij met het resultaat! nu is het echt wachten tot de kleine komt, want verder hebben we alles af! echt een lekker idee, nu maar hopen dat de tijd snel gaat en ons meisje ook echt in haar bedje kan liggen!
    ben wel echt gebroken nu, dus morgen hou ik lekker een rustig dagje!

20. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Eef het is echt een mooie meid lekker blijven genieten. Fijn dat het herstel ook goed gaat.

Jes jullie zijn er dus helemaal klaar voor nu wachten tot de kleine meid naar buiten wil.

Bibi leuk toch dat jullie het niet willen weten als het maar gezond is en dat is gelukkig ook zo. Nu nog even en dan kunnen jullie gaan genieten van de vakantie.

Hier weer redelijk uit me dip gelukkig al wor het verlangen wel steeds groter. Probeer er maar rustig onder te blijven

Deel Deze Pagina