Hier : gisteren even den bosch onveilig gemaakt met me peettante lekker wezen shoppen even leuk zwangerschapsshirt gekocht en voor de kleine leuke shirt in wat grote maat gekocht !! Heb hele nacht koppijn gehad als ik moest plassen had ik hoofdpijn of er iemand met een hamer opgeslagen heeft nu nog steeds en kan geen para mol vinden in dit hele huis zucht !!!
bibi wel even opletten met je hoofdpijn he meid, even opletten of je meer vocht vasthoudt, duizelig wordt of sterretjes ziet. wil je niet bang maken, maar kan te maken hebben met je bloeddruk vandaar... pfff wat een verschil met weer zeg, gisteren was het hier bloedheet, nu is het aan het gieten bah
En Wendy al getest kun je de foto ook plaatsen. Gisteren niet verteld dat ik een overgevoelige bm heb en niet meer mag stofzuigen dweilen en tillen. nou dat gaat hem niet worden heb nog 2 kinderen hier en 2 honden 3 katten. Stofzuigen en dweilen is een must hier en de was tovert zichzelf ook niet schoon. Ik doe het in vele etappes maar het zal toch moeten gebeuren. Ach nog ongeveer 5 weken en dan blijft Tjerk gelukkig in nederland en is hij elke avond thuis. Vandaag komt hij ook thuis en is hij het hele weekend bezig het mij makkelijker te maken en alles even heel goed te dweilen en ramen wassen ed. Heb gelukkig een lieverd die doet wat hij kan.
Wendy wat onwijs spannend meid heb je al weer getest? Jes nog heel even en dan hebben jullie de kleine meid in de armen. masami probeer rustig aan te doen op de momenten dat het gaat. Fijn dat Tjerk over 5 weken niet meer naar het buitenland gaat. bibi lekker aan het shoppen geweest dus. Waar is de zon gebleven hier is het al de hele ochtend aan het regenen bah dat hadden we niet afgesproken.
Ik Hou het even in de gaten moet over 11 dagen weer naar de vk voor controle dag voor we op vakantie gaan namelijk over 12 dagen gaan we al op vakantie...sorry ik wil jullie niet jarloers maken maar we hebben gewoon even tijd nodig en rust voor ons saampjes zonder onze kids familie of vrienden die nemen ook heel veel energie en tijd in beslag van ons !!! soms hebben we het even gehad gisteren sloegen ook even mijn hormonen even op rood want pff heb het soms even gehad met iedereen herken iemand dat ook zoveel last van de hormonen .. net even herhaling van babyboom gekeken mijn vriendin deed er aan mee ze is nu aan ivf gestart gelukkig staat ze nu op de 2e plek !!!
doe je wel relax aan want niet veel doen en fijn dat ie dichtbij je is kan hij mooi poetsen savonds als ie thuis is jij moet wel naar je lichaam luisteren he
Bianca lekker genieten van je vakantie, want soms is het gewoon echt nodig. Wat fijn voor je vriendin zeg Ga ook duimen nu voor haar dat ze een mooie plakbeeb mogen krijgen. Ik neem mijn rust waar kan, maar is nu gewoon lastiger. Wat een verschrikkelijk weer zeg, gisteren lekker met de meiden de tuin in en vandaag giet het hier al vanaf vanochtend.
het regen de hele dag door heel nederland dat was ook de planning van het weer dat gisteren en van de week gehoord heb
hier is het ook al de hele dag aan het regenen. gisteren heel de dag met noa in de tuin gespeeld en vandaag heel de dag binnen. nou heb ik volgens mij sinds vandaag de griep te pakken, dus voor mij niet heel erg hihi. masami: ik weet dat het lastig is met kindjes en zoveel huisdieren, maar probeer echt je rust te pakken wanneer je kunt meid! is er niemand anders die jou kan helpen met die dingen? wel fijn dat je man het weekend thuis is en dat hij binnenkort niet meer naar het buitenland hoeft.
Ja ik zou nu ook even een paar daagjes wachten met testen...hoop dat je alsnog een knaller krijgt meid!
hoe is het hier meiden? ik ben nog niet opgeknapt, heb de halve nacht wakker gelegen van het hoesten enzo, noa is nu ook strontverkouden en hoest zich ook suf. ik had gelezen dat ik wel thijmsiroop mocht, die had ik nog in huis dus nu zitten we samen aan de thijmsiroop hihi. hopelijk werkt het snel en zijn we snel weer de oude!
dat is minder jes dat je je niet zo ziekjes voelt samen met noa lekker de hele dag saampjes op de bank of in bed beter worden wen idd het kan nog te vroeg zijn voor de digitale test met welke heb je al getest en als het je lukt plaats daar eens foto van kunnen we met je meekijken en niet de moed opgeven hoor de digitale heeft meestal wat meer hcg nodig dus finger crost @ hier pffff ben de laatste dagen moe niet te geloven hebben jullie daar ook zo n last van woensdag weer groeiecho gehad en onze kleine uk ligt meer dan 500 gram voor en nog steeds in stuit ik kan het zelf ook goed voelen en je kan heel goed zien dat als ik op mijn rug ligt hoe de kleine ligt ook moest ik extra bloedprikken terwijl ik net bloed had geprikt en mijn urine inleveren want het was mezelf opgevallen dat ik iedere x iets in mijn urine heb zitten lijken haartjes je kan het echt goed zien, maar was alleen uitgekomen dat ik klein beetje eiwit erin had maar niks om me zorgen om te maken. ook was mijn bloeddruk erg laag terwijl die altijd mooi is geweest. aankomen ik ben nou een dikke 13 kilo aangekomen en heb dit keer best een flinke buik wat ik bij de andere 4 niet had benieuwd of ( ik geloof ) ikkedus al bevallen is.
@mama: ja ik doe gewoon lekker rustig aan, ben vanmiddag met het middagdutje van noa ook even mee geweest. noa is nu ook een stuk rustiger, dus dat scheelt veel. hier ook een behoorlijke buik, heb er vanmorgen een foto van op fb gezet. ik denk dat ie nu even groot is als bij noa op het eind, terwijl ik bij noa echt meer at hoor. ik weet ook niet hoe het komt, misschien omdat de kleine 2 weken voor loopt op groei. ik ben ook benieuwd of ikkuhdus al bevallen is, zal toch onderhand wel? ik ken haar nog uit een vorig topic van de vorige zwangerschap en toen is ze heel vroeg bevallen.
Klote wendy Ikkedus, ja ben ook wel benieuwd of ze is bevallen en of alles goed is gegaan met haar en de baby. Mandy ligt je kleine al vast of draait uk nog rond? Als uk in stuit blijft liggen ga je dan gewoon vaginaal bevallen of een ks? Jes jij hebt idd een mooie buik Hier gaat alles zijn gangetje, tjerk is thuis dus heb nu meer rust.