dat is balennnn wendy masami de kleine ligt nog net niet vast maar draait alleen nog maar van links naar rechts met ruggetje maar geen koppeltje duiken als de kleine zo blijft liggen denk ik dat ik voor de ks ga ik heb me teveel gruwel verhalen gehoord en gelezen om in stuit te bevallen en draaien laat ik ook niet daar zitten ook risico's aan heb sinds vannacht wat buikpijn, die blijft aanhouden dus eens even aankijken anders toch maar even bellen voor de zekerheid. hebben jullie dat trouwens ook ik slaap me een gat in de dag
Mama: hoe is het met de buikpijn? Als je het niet vertrouwt altijd even bellen meid. Ik heb ook gehoord dat er aan draaien en stuitbevallingen extra risico's zitten. Ik petsoonlijk zou ook voor ks gaan. Waarom onnodig risico's nemen? Ik zou wel veel willen slapen haa, maar slaap echt heel slecht op het moment, kan me geen houding meer vinden en nu ik verkouden ben gaat alles ook nog eens dicht zitten met slapen. Ga vnnacht eens aan de kant van vl liggen, kijken of dat misschien scheelt. Wendy balen meid, misschien toch een vmk? Hoop dat het snel raak is! Dat hoop ik voor alle dames hier die nog niet zwanger zijn!
hier is de buikpijn nog steeds met regelmaat vk heeft na gekeken en me door gestuurd naar zh en daar zit ik al 1, 5 aan de ctg en deze registreerd idd de harde buiken om de 3 min dus we gaan afwachten ook mijn bloeddruk is veel te hoog 133 over 90
Wendy Balen meid hopelijk volgende ronde meer kansen .. Jesje Balen dat je nog goed ziek bent Beterschap hopelijk knap je snel op !! mama Fijn dat de kleine het goed doet in de buik Maar misschien moet je met je kleine in de buik eens goed gesprek gaan houden dat de kleine zich snel goed gaat goed draaien Maar wat raar dat je iets in je urine heb zitten weten ze niet wat het is ? Wel goed dat de vk je doorgestuurd heeft naar de zkh spannend ben benieuwd !! Ik ben ook benieuwd of ikkedus bevallen is !!
Hier : Gelukkig was me hoofdpijn snel over maar nu heb ik sinds gisteren weer wat anders pfff lijk de ene kwaal verdwijnt en de volgende zich bij mijn aanmeld echt om moe van te worden momenteel ... maar goed de onderbuik doet enorm pijn echt ontzettend vervelend met opstaan en draaien vannacht toen ik sliep ook pffff ,ik wacht het nog even af vandaag maar is het van de week nog niet over dan bel ik of ha of vk eventjes wat het is of weet iemand van jullie dat ?? Hier we zijn gisteren weer 22 weken alweer tijd vliegt enorm nu hihiDe laatste dingetjes inslaan voor de vakantie met qday gaan we niks doen lekker relaxen thuis en voor de tv hangen ,vriendlief ga vanavond met twee andere vrienden opstap en wordt gehaald en gebracht dat heeft ie mooi geregeld !! Dit weekend hebben we de kids beiden nog en daarna koffers inpakken en dan zijn we eindelijk weg , moet zeggen dat we er beiden aan toe zijn , vriendlief heeft vanaf vrijdag ook vakantie 3 weken dus echt super . Vrijdag nog even de laatste dingentjes halen voor de vakantie Heb nog leuke jumpsuits gezien die ik op vakantie wil hebben kunnen we eindelijk de plintjes leggen in de babykamer als vriendlief ook vakantie heeft naar onze vakantie gaan we de rest afmaken zoals ledikantje ophalen en onze balkon verder opknappen hopelijk is het ook mooi weer als we terug komen !!
Mandy het is nog niet de bedoeling dat je kleine al komt. Hopelijk komt uk nog tot rust. Hoe is het nu, de harde buiken/voorweeën al afgezwakt? Stuitbevalling. Is toch apart dat iedereen zo anders daar in staat. Ik zou als het echt niet, maar dan ook echt niet anders kan een ks doen, maar een draaipoging sowieso niet. Een ks zitten ook risico's aan het is toch een operatie, mijn oude buurvrouw heeft een ks gehad en heeft na 7 jaar nog last van waar de ruggenprik erin ging en heeft moeite met tillen. Ik heb al een stuitbevalling gehad en dat viel me erg mee, enige is dat je uit voorzorg een knip krijgt. Jes, hoe is het met slapen gegaan vannacht. Hoe is het met kelly, hopelijk trekt ze het een beetje al dat spuiten. Hier slaap ik ook beroerd elke nacht en heb een overgevoelige bm dus elk uur meerdere harde buiken.
mama hoe is het nu bij je? zijn ze bang voor zwangerschapsvergiftiging? hopelijk gaat het nu beter, kleine moet nog even blijven zitten hoor! bibi: misschien bandenpijn? anders zou ik het ook niet weten. lekker hoor bijna op vakantie! hier nog steeds gebroken nachten, bij noa had ik dat ook vanaf deze tijd en bleef doorgaan tot aan de bevalling, dus ben bang dat dat nu weer zo is. voel me gelukkig niet meer grieperig, maar wel nog snotverkouden en hoesten, maar we lopen hier alledrie te snotteren in huis, dus ja. gisteren is mijn zus nog geweest om de laatste dingen te doen, mijn huis blinkt nu van onder tot boven, echt heerlijk! ik heb zelf de auto gewassen en gestofzuigd, was een beetje vies hihi, is die ook klaar voor als de kleine komt! buiten de verkoudheid om gaat het hier eigenlijk wel goed, wel sneller moe, maar dat hoort wel bij deze termijn denk. donderdag op controle, maar ik verwacht geen gekke dingen eigenlijk.
Wendy wat ontzettend balen meid dikke knuffel. Hier weer met ovulatietesten begonnen. Hoop donderdag/vrijdag een positieve ovu te hebben.
Hallo dames hier gisteren toch opgenomen in het ziekenhuis had iedere 3 minuten contracties de hele dag door na inwendig onderzoek bleek ik ook al 1 cm ontsluiting te hebben maar goed dat wil nog niks zeggen daar kan je tot 40 wkn mee lopen vandaag weer ctg gehad en de contracties worden sterker maar voor mijn doen nog goed vol te houden hoef nog niks weg te puffen ze bekijken het per dag ze willen nog even wachten met de wee remmers en de longrijping als het erger wordt of voor mij niet houdbaar dan zullen ze daar mee beginnen wel gelukkig goed nieuws de kleine uk heeft zich gedraaid en ligt al vast met het hoofdje in het bekken
Het klussen komt wel goed hoop ik mama15 jeetje wat schrikken zeg. Laten we hopen dat de kleine nog even binnen blijft. Wel fijn dat uk gedraaid is en nu met het hoofdje vast ligt.
@mama: lig je nu nog in het zh dan meid? hopelijk zet het niet door en blijft je kleintje nog zitten! wel fijn dat de kleine nu goed ligt en vast @girl: lekker klussen meid hihi.
Mama hoe gaat het met je? Hier een drukke dag gehad vandaag, op 2 vrijmarkten geweest en daarna nog even met mijn zus naar haar huis geweest, ben echt gebroken nu! Ga lekker mn bedje opzoeken nu!
Hallo dames hier vertoeven we nog steeds in het ziekenhuis vandaag weer meting gehad van de baarmoederhals maar gelukkig nog geen verandering wel is de buikpijn wat meer al de hele dag ook sinds gister bloed verlies met slijm ze blijven wachten tot het echt te risico vol wordt met de longrijping en weeremmers want ze moeten het niet te vroeg doen anders is het voor niks tot 34 houden ze het tegen als het daarna komt laten ze het komen ze bekijken het per dag zolang de buik onrustig is is het helaas blijven ze nemen het risico niet aangezien ik vlug beval
Ik hoop dat jouw kleine uk zolang mogelijk in je buik blijft zitten hopelijk mag je ook snel naar huis !!
jeetje mama wat vervelend maar wel beter dat ze je goed in de gaten houden. ik snap dat het niet leuk is om in het zh te liggen, maar ja het is voor je kindje he. hopelijk kunnen ze het dan in ieder geval rekken tot de 34 weken, maar hopelijk wordt je kleintje later geboren, elke dag langer is meegenomen he! straks ben je nog eerder dan mij bevallen hihi hier steeds vermoeider van de slapeloze nachten, lig dan ook een uur wakker, vannacht 2 keer een uur wakker geweest en toen ik eindelijk lekker lag te slapen was noa weer wakker het is dat vl vannacht pas 5 uur thuis was van zijn werk en elke dag ongeveer 20 uur heeft gewerkt de laatste dagen, anders had hij er mooi uit mogen gaan haha. ach ja nog ff volhouden, morgen nog uiterlijk 3 weekjes. vanaf morgen mag ik ook bevallen, dus van mij mag ze dan wel komen haha
mandy hopelijk blijft je baby nog een aantal weken zitten, sterkte zal niet fijn zijn nu in het zh te moeten blijven. jesje zou je net zeggen dat je vanaf morgen mag bevallen was je me voor haha ff mijn buik spammen van vandaag, ben aardig dikker geworden de laatste 3 weken, maar niet zwaarder.
mooie buik masami!!! en dan te bedenken dat je maar zo weinig aankomt, ik ben jaloers!!! echt iedereen zegt ook dat ik zo'n grote buik heb haha, veel mensen die mij niet kennen spreken mij aan op straat en denken dan dat er meer dan eentje inzit hahaha. maar soms wordt ik ook wel moe van al die belangstelling hoor, alsof ze nog nooit een zwanger iemand hebben gezien! van mijn familie en vrienden kan ik het wel hebben, maar als ik op straat loop zie ik zoveel mensen naar mijn buik staren, vind dat soms echt niet leuk....
Zal straks even de rest bij lezen. Hier gaat het even niet zo goed... Spuiten zit op het hoogste nu enne slaat niet echt aan. Vervangt gyn vind dat ik maar kilo's af moet gaan vallen en over 6 maanden terug moet komen, als ik dan nog een kinderwens heb. Dus ben beetje down en dan krijg ik ook nog een gesprek op het werk vandaag en heb veel problemen met een malafide incasso bureau dat loonbeslag heeft gelegd zonder enige dagvaardiging enz... Dus even heel wat zorgen Mooie buik heb je trouwens... @ Mandy balen dat je in het ziekenhuis moet vertoeven, wel fijn dat je goed in de gaten gehouden word... @ Jes, nog maar ff meid gaat snel... Liefs Kell