Hee lieverds Kelly wat super dat je stokjes gegroeid zijn!!! Het zou geweldig zijn! Word gewoon blij dat je eindelijk goed groei bericht heb!!!! Ik ga heel hard voor je duimen!!!! Ga de komende dagen maar flink van bil haha Jes die meid van jullie isme er een zeg! Spontaan weer terug draaien! Word tijd dat ze gaat indalen zodat ze niet meer kan draaien! Mama fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk blijft alles goed gaan! Heb heel je verhaal gelezen alleen geen tijd gehad om op je te reageer 😊 Girl lekker blijven klussen! Duim hard voor jullie! Wendy ook gewoon door blijven klussen 😃 Bibi al lekker vakantie toch! Nog een paar dagen en dan ga je heerlijk nAar de zon!!! Hoop zo dat jullie 3 ook heel snel met leuk beebjes nieuws komen! Gun het jullie zo erg! ❤❤❤❤❤❤ Misschien dat mijn positievemamma gevoels mee helpen met de positieve baby straling die ik jullie toe straal! Lief van je Kelly wat je zei over Naomi Hier gaat alles opzich goed. Sinds een paar dagen vloei ik niet meer, heb alleen af en toe nog een beetje last van me hechtingen waar het knoopje zit. Ben nu bv aan het kolven omdat Ik een heel lief kloofje gekregen heb door ons zuig monstertje! Naomi zuigt nog harder dan de elektrische kolf! Zei tegen lief anders moet jij d'r is aanleggen bij jou kan je is voelen hoe dat voelt maar hij durft het niet omdat ze onwijs hard zuigt. Ze zuigt op alles wat voorbij komt ze heeft nu ook een speentje gekregen. Wilde daar liever mee wachten maar haar zuig behoefte is enorm. We zijn al een pAar keer met dr wezen wandelen daar geniet ze echt van! Aan me is trouwens niet te zien dat ik 2,5 weken geleden een beebje gebaard heb! Heb geen buik meer ja een mini rolletje. Zal straks is een foto van me buik maken! Moet alleen nog 5kg kwijt dan zit ik op me oude gewicht. Wat ik soms wel erg moeilijk vind is dat Naomi huilt en ik niet weet wat er is. Ze heeft dan al gegeten gedronken geknuffeld ect dit is meestal savonds.... Voor de rest horen we d'r nooit alleen savonds gaat ze los.... Maar als ze slaapt slaapt ze. Nou ik ga ook nog eventjes slapen voordat onze dame wakker word! Fijne zondag allemaal en de dames die gaan klussen klus ze het word mooi weer! Foto van gister http://i.imgur.com/EJwClT3.jpg http://i.imgur.com/Jxe3NjT.jpg Kusjes ❤❤❤❤ van ons
flieentje: wat fijn dat het zo goed met jullie gaat! en wat fijn dat je bijna al je kilo's al kwijt bent! lekker is dat wandelen he? ik vond dat ook heerlijk! heeft ze misschien krampjes? noa had hier in de avond ook meer last van, je kunt dan infacol proberen, dat hielp hier wel goed. als ze veel haar beentjes strekt en als haar buikje strak staat zou dat kunnen wijzen op krampjes. hier: de kleine meid was gisteren in de avond weer erg druk en ook net was ze weer flink aan het bewegen, deed net echt zeer! nou ben ik weer gelijk bang dat ze weer niet goed meer ligt haha. ik heb vannacht eindelijk eens een keer redelijk goed geslapen ben wel af en toe wakker geworden van lichte maagzuur, maar hoefde er niet mijn bed voor uit. ik heb wel wat last van mijn onderrug en mijn benen, soort groeipijn in mijn benen zeg maar, zou het dan misschien een beetje gaan rommelen?? haha bij elk dingetje wat ik voel denk ik, zou het??? hahaha
Zo kunnen nog niet eens op gelet wat ze doet met d'r beentjes enz. Ga er is opletten misschien is dat het wel. Zouden ze er in de avond meer last van hebben? Ik hoop dat de kleine meid nog goed ligt kan je zelf ook een beetje voelen waar wat van d'r ligt?
nee ik kom daar niet echt wijs uit. voel af en toe wel een bobbel zitten, maar die zit elke keer ergens anders haha. had jij tekenen dat de bevalling ging naderen? heb sinds ik uit bed ben al last van lage rugpijn en pijn in mijn benen, dit gevoel had ik ook tijdens mijn ongi, heb ook een beetje een zeurend gevoel in mijn buik, maar het is meer mijn rug en benen. bij noa kwam ik in het zh aan om in te leiden en had toen al 3 cm ontsluiting, heb daar toen niks van gevoeld, daarna ingeleid en dat begon gelijk met weeenstorm, dus weet echt niet hoe het voelt
Nee had geen voorteken dat het begonnen was! Vroeg aan iedereen wat zijn de beginnen verschijnselen maar niemand kon mij dat vertellen... Ik had wel 2 weken ervoor al last van voorweeen maar dat zegt ook niks.
Ok. De rugpijn is nu wat weg getrokken, maar heb nu heel de tijd pijn in mijn liezen en down under. Misschien dat ze dan toch aan het indalen is. Morgen op controle dus dan zal ik het wel horen
flientje dat huilen zou ook eventueel een huil uurtje kunnen zijn bijna alle babytjes hebben hier last van ook zou het kunnen zijn door de borstvoeding ze komen dan in die regeldagen en huilen dan ook wat meer maar idd wat jes zegt zou het ook krampjes kunnen zijn en dat zie je idd aan het aanspannen van de buik en het trekken met de beentjes idd het fiets effect toepassen wil helpen, een warm badje of gewoon lekker over de buik wrijven jes bij mij waren de begin verschijnselen verschillend maar zal ze je even vertellen misschien heb je er wat aan maar voor iedereen kan het anders zijn bij no 1 braken bij mij smorgens de vliezen en laat in de middag kreeg ik een zeurend gevoel in de onderrug bij no 2 werden vliezen gebroken door de gynaecoloog en toen kwamen de weeen vrij vlug op gang maar dat was een vervelend gevoel in de boven benen bij no 3 had ik erge buikpijn maar was toen aan de diarree en dacht dat het daardoor kwam maar helaas waren het toch echt weeen die waren begonnen dus dat was echt het buikpijn gevoel wat je hebt als je diaree hebt en bij no 4 begon het met een zeurende menstruatie pijn wat daarna ook een vervelende buikpijn werd maar zoals ik al zei kan het toch bij jou anders zijn wie weet als je morgen op controlle komt heb je wel al ontsluiting en anders als je het te zwaar vind worden je zou je kunnen laten strippen, als je baarmoeder mond rijp is kan het net dat zetje geven om het op gang te brengen
@mama: nou alle pijntjes die ik gisteren had zijn nu helemaal weg, heb alleen een drukkend gevoel van onder zeg maar. ik denk en hoop dat het indalen is geweest, maar ja dat weet ik niet zeker. dat hoor ik straks vast wel. ik weet ook niet of ze al inwendig gaan voelen of er al iets van ontsluiting is. strippen ga ik nu nog niet om vragen, hou het nog wel vol, alleen het slapen is gewoon belabberd. even afwachten wat er allemaal gezegd en gedaan wordt op de controle van vandaag
Eef wat is het toch een mooie meid fijn dat het ook zo lekker gaat. Jes succes straks bij de vk hopen dat de kleine meid aan het indalen was. Hier baal ik heb nog steeds geen positieve ovu straks maar weer testen kijken wat er uit komt. Maar voor de zekerheid gisteravond bij besteld heb er nog maar 2 namelijk.
Nee helaas nog steeds geen duidelijk positieve test. Vanmiddag er weer 1 gedaan was wel een 2e streepje maar nog lang niet positief. Vanavond nog maar eens testen.
@girl: duurt wel lang nu ja @kel: en "gezellig" gehad dit weekend meid controle bij de vk was goed, hoofdje lag nog goed, alleen nog steeds niks ingedaald. pijntjes van gisteren zijn waarschijnlijk toch voorweeen geweest. bloeddruk was ook netjes dus er zit niks anders op dan maar weer verder wachten hihi. ben trouwens wel 3 kilo afgevallen de laatste paar weken, maar dat heeft te maken met mijn darmen. vk zei dat er een virus heerst, dat ze er al veel had gehad met dezelfde klachten. moet dat gewoon uitzieken, voel me er verder niet ziek bij gelukkig dus dat scheelt
Gelukkig Jes, dat haar hoofdje goed lag. Nu nog indalen Girl, alweer een ovu gedaan? Kel, en plaatsgenomen op het wachtbankje?
Jes wat fijn dat ze nu goed lag! Word tijd dat ze gaat indalen! Het is stilletjes hier... Straks naar het cb met de kleine. Vandaag voor het eerst zonder papa!
Jes wat fijn dat de kleine meid nog steeds goed lag. Hoop voor je dat ze snel gaat indalen en dan hup bevallen. Het is een mooie dag ervoor. dus kleintje kom maar. Wendy helaas nog geen test kunnen doen was aan het werk. Net pas thuis alleen de postbode is nog niet langs geweest. Met een nieuwe lading ovutestjes. Eef en hoe was het op de cb? Hoop dat de postbode snel langs komt. Heb heel de tijd me plas opgehouden zodat ik gelijk kon testen. Nu moet ik dus heel nodig is de post nog niet geweest.
Eindelijk is de postbode langs geweest. Helaas ben ik om kwart over 2 al gaan plassen. Dus kan pas straks een testje doen.
@bibi: geniet van je vakantie meid! even lekker uitrusten en tijd aan elkaar besteden voor de kleine er is! @girl: en al getest? @wen: hoe gaat het bij jou meid? @flieentje: hoe was het op het cb? hier zn gangetje, (on)geduldig aan het afwachten hihi. heb af en toe wat steekjes van onder en af en toe een harde buik, maar verder is het rustig. vandaag eindelijk voeding kunnen kopen, is al een hele tijd overal uitverkocht hier, schijnt het dat chinezen ze allemaal inkochten en naar china op sturen. echt aso, want daardoor was er een leveringsprobleem. heb een hele hoop winkels af gezocht en vandaag eindelijk een bus gevonden, was ook de laatste die ze hadden. indalen: de vk en de gyn zeiden dat het goed kan dat ze pas tijdens de weeen gaat indalen, is heel normaal bij een tweede zwangerschap. tot die tijd dus erg spannend of ze goed blijft liggen. krijg nu elke week een echo op de praktijk om zeker te zijn hoe ze ligt. moet dinsdag weer op controle, dus de controles zijn nu wel spannend! vandaag is vl jarig, is 30 geworden, maar we vieren het nu nog niet. als we het zouden vieren was dat sowieso pas in het weekend geweest, maar hij heeft het dan heel druk en ik wil niet het risico nemen dat juist dan de bevalling begint haha. wordt nu waarschijnlijk in juni ofzo
Hee lieverds Jes dat word nog super spannend tot het eind! Nooit geweten dat ze dan pas indalen! Girl al kunnen testen? Cb verslag: Ze is flink gegroeid! 51.5cm nu en 3,6 kg Navel is aan gestipt omdat er nog wat troep uit kwam als het dinsdag nog troep is stippen ze het weer aan Ze heeft helemaal niet gehuild daar!