Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Bibi super fijne vakantie geniet ervan en neem de zon mee terug hier naar toe straks!!!

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    wat een flinke meid hebben jullie meid dat ze helemaal niet heeft gehuild!

ja het kan dat ze dan pas indalen, maar kan ook gewoon van tevoren hoor, maar tot nu toe heb ik dat geluk dus nog niet hihi

3. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Gistermiddag nog een test gedaan daar was maar 1 streepje op te zien. Baalde verschrikkelijk vanmiddag nog 1 gedaan en vanuit het niets pats daar was het 2e streepje dan eindelijk :)

Jes wel fijn dat je elke week een echo krijg om te kijken of de kleine meid nog op de juiste plek zit.

bibi fijne vakantie meid.

Eef je kleine meid doe het dus erg goed fijn hoor.

Bijgevoegde bestanden:

4. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @girl: nou die is duidelijk posi meid, veel plezier de komende dagen!

ik ben vandaag met mijn zus, mijn neefje en noa naar monkey town geweest, ze hebben het echt super naar hun zin gehad! noa was helemaal bezweet van al het rennen enzo haha. vanavond gaat ze lekker bij haar tante slapen en komt dan morgen om 6 uur pas weer terug. mijn sz heeft mei-vakantie dus ze had aangeboden een paar keer op te passen zodat ik wat rust heb, heerlijk even bijtanken morgen. maar ga ook nog even wat poetsen in huis, fijn die nesteldrang haha.
    ik heb vandaag wel weer wat rugpijn en zeurend gevoel in mijn onderbuik, zullen wel weer voorweeen zijn, dat ze maar eens door gingen zetten hihi

5. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Bianca fijne vakantie en lekker uitgerust terug komen :)

Girl onderste is positief nu je mannetje bespringen :D

Jes, ik las het heerlijk he om die kinderen zo rond te zien springen. Geniet trouwens van je rust even voor je het weet is het 6 uur :)

Gisteren naar de vk geweest voor controle.
    Het goede nieuws is dat ik hem heb mogen zien en ook zijn gezichtje duidelijk heb kunnen bekijken. Hartje en niertjes werken helemaal goed en dat is erg goed nieuws omdat ik dus een SUA heb (2 aders in de navelstreng ipv 3).
    Ik heb dus kans dat de baby kleiner is dan gemiddeld. Nu had ik met 29 weken een echo en toen liep hij voor (pap 58%) dus ik helemaal blij.
    Maar nu bleek gisteren dat hij ondertussen wel achterliep in groei ongeveer 2 weken:(.
    Nu had ik daar wel wat rekening mee gehouden, maar zoveel had ik niet verwacht.
    Nu blijkt ook nog dat ik krap vruchtwater heb, wat ook kleine of te kleine baby tot gevolg kan hebben :(.
    Ik moet nu volgende week al terug komen bij de vk ipv over 2 weken en voor weer een echo. Hij heeft al door laten schemeren dat er nu een grote kans is dat ik in het zh moet bevallen ivm veiligheid baby door te weinig vruchtwater. Wat hoogstwaarschijnlijk weer een inleiding tot gevolg heeft, omdat de kans nu groot is in mijn situatie dat mijn zoontje eerder wordt gehaald/ingeleid. (volgens mijn vk)

Sorry voor het warrige verhaal, maar ben nog wat van slag

Had graag thuis willen bevallen omdat ik bij de meiden ook in het zh ben bevallen met inleiding, maar veiligheid van D. gaat voor.

6. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Marja, veiligheid gaat inderdaad voor maar wil niet zeggen dat het je gevoel kwetst... Maar helaas is SUA niet echt een fijn iets en kunnen er veel complicaties bij zitten. En dan ook nog het te krap aan vruchtwater... Ik wil je een dikke digi knuf geven en hoop dat hij het nog even volhoud jullie kleine D...

7. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dank je kel, ik baal ook echt wel hoor. Natuurlijk ben ik ontzettend blij dat D. goed in de gaten word gehouden, maar dat neemt niet weg dat ik het ontzettend jammer vind niet thuis te mogen bevallen, maar weer in het zh.
    Nu is het vruchtwater de boosdoener, op de echo was namelijk te zien dat het hartje en de niertjes het prima deden en dat is iets wat door de sua niet goed kan werken.
    Maar het weinige vruchtwater kan complicaties opleveren bij de geboorte (dichtdrukken van de navelstreng met alle gevolgen)

8. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

JA is heel lastig, heb hier wel al ooit gelezen, dat iemand later rond de 37w wel weer voldoende had, ik weet ook niet hoe die aanmaak gaat...
    Maar het is echt vervelend als je, je instelt op iets en het MOET anders... Dikke knuff!!

9. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja dat is het ook ik moet er nu vanuit gaan dat ik niet thuis mag bevallen.
    Mijn vk vertelde mij dat ik er zelf niks aan kan doen om het meer te laten worden, helaas.

10. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Jaaa Girl, daar is de knaller! Klusze!

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @marja: he meid wat een vervelend nieuws...snap best dat je van slag bent daarvan...ik ben bij noa ingeleid vanwege een te hoge bloeddruk en mijn vruchtwater was dus ook bijna op, die 2 dingen waren voor hun toen reden om gelijk in te leiden. nou was ik ook wel 39+5 toen ze daar achter kwamen, dus dan is de keus wel makkelijker gemaakt. hoop dat jouw mannetje het nog wel even volhoudt in jouw buik hoor! in ieder geval wel fijn dat het hartje en de niertje het goed doen en gelukkig houden ze je nu goed in de gaten!

nou hier een bijna slapeloze nacht gehad, gisteren erg veel voorweeen gehad, eigenlijk had ik zelf wel de hoop dat het zou gaan doorzetten, vooral omdat de pijn erger werd. alleen na een douche zakte het na een tijdje helemaal weg en heb nu nergens meer last van:( hoop echt dat ze snel eens gaan doorzetten, maar ik weet ook dat er mensen zijn die dit een paar weken hebben, dus ja zegt allemaal niks. mijn zus denkt dat het echt niet lang meer gaat duren, ik weet het niet, we zullen zien...

12. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Vanmiddag nog een ovu test gedaan hij was iets lichter dan gisteren. Vanaf zaterdag tot gisteravond hebben we het elke dag gezellig gehad. Vandaag maar even een dagje rust morgenochtend maar nog een keer proberen. Dan is het weer afwachten.

Jes nog heel even meid hou vol.

Masami logisch toch dat je van slag ben.

13. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ben benieuwd girl, dan was je piek echt gisteren.

hier vandaag even in huis gepoetst en nog even naar de bouwmarkt geweest met vl. toen ik even thuis was begon het weer te rommelen, is nu nog bezig, maar ja zal toch wel weer niet doorzetten. ;)

14. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Spannend Jess, ik hoop voor je dat je dame eruit wil nu.

Girl mooi dat je duidelijkheid hebt nu over je ei, nu de duimen weer in de lucht dat het raak is.

Hier vandaag een leuke dag gehad met de jongste en mijn partner, ze mocht lekker laat opblijven en vond dat natuurlijk helemaal geweldig :)
    Even de zinnen verzetten al blijft het door mijn hoofd heen spoken. Moet van de vk ook het aantal bewegingen in de gaten houden, omdat D. minimaal 10x per dag moet bewegen nu anders moet ik meteen bellen.

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hou dat dan maar goed in de gaten meid! en logisch dat het door je hoofd heen blijft spoken, maar je moet maar denken, als ons ventje maar gezond ter wereld komt;)

ik had dat eerst ook toen er sprake was van een ks. was helemaal van slag, wilde zo graag natuurlijk bevallen, maar ja als het nodig is, moet het maar he.

16. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    jes helaas komt jouw verhaal mij heeeel bekend voor. ik ben ook echt 2 weken aan het rommelen geweest. was allemaal vals alarm maar gezien mijn snelle bevallng van Hannah werd ik er heel zenuwachtig van omdat mijn man buiten de stad werkt en bij spits zeker 45 min onderweg is. achteraf gezien blijkt het dat klein steeds wat indaalde wat de pijn met zich mee bracht en dat hij vervolgens weer 'eruit' floepte zodat hij een paar dagen later weer opnieuw kon beginnen. wel vermoeiend he meis en je wordt er zo ongeduldig van. kom je wel een beetje aan je slaap? t is wel belangrijk dat je straks uitgerust je bevalling in gaat hoor.

girl wat spannend maar wat heb je lang moeten wachten duimen draaien hier overuren voor je

kel ik weet niet wat ik nog kan zeggen ik blijf hopen en duimen voor een wondertje voor jullie

masami wat een teleurstelling maar idd alles voor je kleine D. wanneer moet je weer op controle?

17. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    sorry was weer een tijdje niet geweest.
    ben net als jesje flink aan het rommelen geweest. vk is een paar keer langs geweest kleine daalde steeds in en floepte er vervolgens weer uit dus heb meerdere keren die indalingspijnen mogen voelen :S.
    uiteindelijk op 05-05-13 werd ik wakker met kramp. toen in bad gegaan. krampen kwamen regelmatig maar nog met behoorlijk wat tijd er tussen.
    13:00 vk is langsgekomen 1,5 cm ontsluiting
    18:00 weer vk gebeld die was net in het zh voor een bevalling en zou een andere vk bellen om toch weer even te kijken hoe de voortgang is. Hannah laten ophalen door opa en oma voor het geval dat.
    19:30 vk is er 3 cm ontsluiting werd mij toch geadviseerd richting zh te gaan want bij Hannah ging het ineens heel snel en nu konden we nog relaxed naar het zh gaan
    20:30 in het zh inmiddels 4 cm ontsluiting besloten de vliezen te breken over 2 uur zouden ze weer komen controleren
    WEEEN!!!!
    22:15 vk ziet hoe vaak de weeen komen en hoe heftig ze zijn besluit toch direct te checken. inmiddels 7 cm
    ik ga vervolgens helemaal kapot heel mijn lijf zegt PERSEN!
    22:36 ik moet direct op mijn rug draaien vk checkt snel en ik blijk idd 10 cm te hebben en mag aan het werk.
    2 persweeen en dan moet ik zuchten want het gaat anders te snel
    22:42 ik heb mijn kleine Fynn in mijn armen

18. ikkedus

ikkedus Fanatiek lid

14 apr 2010
    1.883
    0
    0
    verzekeringen
    tilburg
    onze kleine man
    1e foto 1 uur oud
    2e foto 4 dagen oud

Bijgevoegde bestanden:

19. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Wat een mooi kereltje ikkedus :)
    Wel heftig de bevalling, nu bijkomen en genieten van je kindjes

20. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Ikkuhdus: gefeliciteerd met je zoontje! Wat een mooi mannetje zeg!
    Hoe reageerde hannah op haar kleine broertje?

Ik heb vanmorgen toch maar even de vk gebeld. Had helemaal pjjn in mijn maag van mijn darmen en moet nu ook elke x ovegeven door het hoesten. Zat me toch niet echt lekker. De vk hsd toch liever dat ik even naar het zh ging dus lig op dit moment aan dw ctg. Als ik meer weet horen jullie het

Deel Deze Pagina