Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jes nog max 10 dagen al hoop ik echt voor je dat ze eerder zal komen.

Masami inderdaad goed in de gate blijven houden meid.

Vannacht echt beroerd geslapen lag heel de tijd maar te draaien. Sliep ik eindelijk werd ik naar 15min weer wakker. Hoe het kwam geen idee maar wel lastig :p

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @masami: vervelend he die voorweeen, we kunnen elkaar een handje schudden;)

@girl: balen meid dat je zo slecht hebt geslapen, vanavond maar op tijd naar bed.

ik ga vanavond wel op tijd naar bed denk, heb afgelopen nacht echt te weinig geslapen, ben kapot. morgen op controle bij de vk, ga toch nog een keer vragen of ik echt niks voor mijn darmen kan krijgen, voel me echt zo slap ervan, maar ja is niet gek als je er al 2 weken last van hebt.

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    nou ben net terug van de vk, strippen doen ze eigenlijk niet voor de 40 weken, omdat het meestal geen nut heeft en alleen maar voor veel buikpijn zorgt. mocht ik volgende week nog niet bevallen zijn en mezelf nog steeds zo belabberd voelen dan wil ze het wel proberen. ik moet van haar ook even de ha bellen om toch nogmaals te vragen of er toch niet iets is wat ik wel mag voor mijn darmen, zodat ik me wat minder slap ga voelen. ik moet donderdag weer even langskomen, voornamelijk voor mijn bloeddruk, want die was wat aan de hoge kant en aangezien dat dat bij noa elke keer niet goed was, willen ze me wat strenger daarvoor in de gaten houden. de vk zei ook dat ze nu echt ingedaald is en vast ligt, dus in ieder geval iets positiefs haha

4. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jes wel een beetje balen dus dat ze pas wil strippen bij de 40 weken. Laten we hopen dat de kleine meid voor die tijd zelf komt

5. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Girl, je hebt wel weer een langere cyclus nu he, da's wel balen :(

Jes, wel fijn dat ze in ieder geval goed vast ligt nu! Hopelijk komt ze snel!

Kel, hoe is het met jou? Al een idee of het raak is?

6. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ik mag zaterdag testen... Geen idee, ben vooral moe (maar dat is wel vaker) en pijnlijk boobs, en in de ochtend gevoel als of ik ongi word... Ga er vanuit dat we rond 16 en maand 27 in gaan...

7. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Wendy klopt als ik weer 14 dagen na posi ovu ongesteld wor. Of natuurlijk liever een mooie test dan had ik een cyclus van 34 dagen. Hoe gaat het bij jou?

Parel ik hoop dat je gevoel het verkeerd heeft meid. En je een mooie test heb van het weekend.

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kel: ik hoop dat je klachtjes gewoon een zwangerschap betekenen meid, maar ik snap dat als je al zo lang bezig bent, je wat voorzichtiger bent. je klachten klinken wel goed, maar het vervelende is, is dat zwangerschap en ongi veel op elkaar lijken...ik ga heeeeeel hard duimen voor een mooie test voor jou dit weekend!

@girl: ben bij jou ook benieuwd wat deze maand zal brengen! ook voor jou draaien mijn duimen en natuurlijk ook voor wendy! gewoon voor alle meiden waarbij het nog niet is gelukt;)

ik had de ha gebeld en ze wil me toch graag even zien. moet om 5 uur even langskomen, hoop echt zo dat ze er iets voor kan geven, zodat ik mezelf wat lekkerder in mijn vel ga voelen!

9. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Jesje, heb je een PB gestuurd... Wilde even iets aan je laten zien...
    Ja ik hoop dat het van en zwangerschap is, maar ja niks is zeker... Kan zo ook van een naderende menstruatie zijn... Dus ja we zullen het zien...

10. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Hmm.. Spannend! Ik ga heel hard voor je duimen!!
    En voor jou ook Girl!

Jesje, en heb je er iets voor gekregen?

11. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    jes wat jammer dat ze bij jullie pas doen strippen bij 40 weken
    bij mijn verloskundige doen ze het al met 37 weken maar dan voelen ze wel eerst of de baarmoedermond al aan het verweken is
    hoop dat je vlug bevalt zodat je je weer vlug beter voelt
    kel pffff alweer spannend he meid
    ik hoop het zo voor jullie
    hier draaien de duimen ook heel hard
    ook voor girl en wendy draaien mijn duimen
    masami hoe is het met jou alles weer rustig
    hier sinds vandaag weer een ontzettend stekende pijn van onder en een gigantische druk op vagina en kont dus kleine is weer flink aan het duwen
    ook sinds een uur of 6 weer met regelmaat harde buiken die nu een beetje zeuren in de buik en rug
    morgen naar het zh weer groei echo omdat de kleine behoorlijk groot en voor moet liggen
    is dit het geval hoop ik morgen al te horen waneer in te leiden
    want dat hebben ze wel al gezegd zet het niet vanzelf door voor de 37 weken en blijkt de groei echo weer zo uit te vallen dat het te groot en te zwaar is dan zou ik rond 37 weken worden ingeleid

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    spannend mama, hoop voor je dat ze al een datum kunnen zeggen dan.

wendy: nee heb niks gekregen, normaal geeft de ha er antibiotica voor, maar dat geeft ze nu liever niet ivm de zwangerschap. ze had de gyn gebeld om te vragen of hij een oplossing weet en nu moet ik morgen weer naar triage pfff. ik ben bang dat ze me daar ook niet verder kunnen helpen hoor, maar ja we zullen maar gaan he. de ha vond wel dat ik er vermoeid uit zag, dus ze wilde wel echt een oplossing zoeken. we zien morgen wel weer, jullie horen het wel

13. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Oh dat is balen zeg :( Laat de kleine meid zich dan maar gauw aandienen! Zodat je je weer wat beter kunt gaan voelen :)

14. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jes wat ontzettend balen zeg dat de ha er niks voor heeft. Succes bij de gyn kijken wat die te zeggen heeft.

mama15 succes in het ziekenhuis ben benieuwd of je te horen krijg wanneer de inleiding is.

Merk dat ik de laatste dagen meer waterige afscheiding heb. Best een vies gevoel ;)

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hey meiden nou jullie geloven het nooit. heb sinds vandaag nergens meer last van haha. vl had wel liever dat ik naar het zh ging, maar de gyn zei ook dat het niet veel nut had. mocht het terugkomen dan moet ik weer terug. bloeddruk was wel iets aan de hoge kant, gisteren bij de vk ook, maar moet morgen daarvoor toch naar de vk om hem nog een keer te laten nakijken. ik hoop wel dat het wegblijft nu!

16. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    jes wat fijn zeg nu hopen dat het ook echt weg blijft.

17. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Gelukkig! Inderdaad hopen dat het wegblijft nu :)

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ja dat hoop ik ook! je hoort wel veel dat mensen vlak voor de bevalling nog ziek zijn en dan beter zijn en dan moeten bevallen, dus hoop dat dat in mijn geval ook zo zal zijn haha:p

19. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Haha dat zou mooi zijn!

Ooooh ik heb me net bij loi ingeschreven voor "juridisch secretaresse".
    werk nu in de kinderopvang (ben al uren terug gezet), maar word er per 1sept uitgeknikkerd omdat ik naar vast contract moet en dat geven ze niet..

Wel spannend hoor, hele carrièreswitch!

20. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jes blijft spannend hoop voor je dat ze snel komt.

Wendy zo dat is inderdaad een hele carrièreswitch. Heel veel succes ermee. Werk zelf ook met kids ben gastouder op dit moment werk ik bij 2 gezinnen. Vanaf juli nog maar 1 gezin de ander stopt er helaas mee.

Deel Deze Pagina