Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Oke dat is ook jammer :( ja, ik ben ook heel benieuwd hoe het me vergaat :)

2. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @wendy: dat is idd een hele switch meid! wel balen dat ze je geen vast contract willen geven:(

hier sinds 4 uur weer aardige voorweeen, sommige zijn echt pijnlijk, maar nog niks doorgezet. moet zeggen dat ik me daar ook niet echt druk meer om maak hoor, heb ze nu al zo vaak. als er echte weeen komen zal ik dat vast wel voelen.

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    goedemorgen meiden, hoe is het bij jullie? hier gaat het. heb een vreselijk slechte nacht gehad en uitgerend nu is noa vroeg wakker vandaag, half 7 pfff. heb denk 5 uur geslapen, als ik dat al redt en dan ook nog met onderbrekingen ertussen. ben kapot. ook heb ik sinds vannacht weer vieze boeren en rommelende darmen, dus denk dat mn darmprobleem gewoon weer terug is:( heb nog steeds dezelfde buikpijn en rugpijn als gisteren, komt en gaat, trekt ook naar mn been. straks naar de vk dan kan ik gelijk vragen of ze misschien kan kijken of dit misschien wel het begin is. sorry voor mijn geklaag, maar ben het op dit moment echt spuugzat!

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Jess dat is geen klagen meid, heel begrijpelijk dat je je nu zo voelt.
    Klinkt trouwens wel als voorwerk, kan zo maar zijn dat het nu wel echt aan het beginnen is.
    En slechte nachten pff praat me er niet van hier ook last van, vanacht een redelijke nacht gehad. Maar 3x wakker.

Zal over een uur richting zh vertrekken, vandaag weer een ctg en een echo, hopelijk is D. goed gegroeid (iig genoeg hoop ik) en is verder ook alles goed hij moet nog even blijven zitten.

Hoe is het met de rest van de dames?

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @masami: ja ik hoop dat dit het begin is, even afwachten wat de vk straks zegt. en idd D moet het nog eventjes volhouden! nog 2 weekjes, dan is hij ver volgroeid;) saai elke dag een ctg, ik vind dat echt lang duren voor mijn gevoel hihi, maar ja is voor een goed doel he! ik hoop voor je dat hij goed gegroeid is!
    heb net ff lekker potje zitten janken bij vl, heeft wel opgelucht. en die nachten ja die zijn echt vreselijk. ik moet er een paar keer per nacht uit en als ik in bed lig, lig ik alleen maar te draaien bah. ik weet dat ik straks ook gebroken nachten heb, maar dan heb ik in ieder geval geen pijn, maagzuur en dat soort dingen...en vl is de eerste 2 weken thuis, dus dan doen we het samen in de nacht. hebben we bij noa ook gedaan en dat beviel goed. hij een flesje maken, ik ondertussen luiertje doen en samen flesje geven.

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Masami hoe was je ctg?

Ik lig nu ook weer aan de ctg, bloeddruk was te hoog. Vk had nog inwendig gevoeld en alles zit nog potdicht. Blijkt dat het hoofdje weer los is geschoten dus heb constant indalingsweeen. Als ik meer weet horen jullie het

7. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    D. is gelukkig gegroeid hij ligt nog wel onder de lijn qua zijn buikje.
    Maar de gyn vond het niet nodig er iets aan te doen, dus zondag ctg en aankomende woensdag ctg, echo en verder behandelplan.
    Hij weegt nu rond de 2430 en is dus 150 gram aangekomen sinds zaterdag.

Voel me verder echt ^%&$ hopelijk knapt het snel op.

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    even ego, heb 2,5 uur in het zh gezeten en bloeddruk was iets gedaald naar 120/90. dat vonden ze goed en urine en bloed waren ook goed. moet nu dinsdag gewoon op controle bij de vk. ik ga echt op tijd naar bed vandaag ben helemaal gebroken

9. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jes hoe is het nu met je?

Hier eigenlijk nergens meer last van alleen een beurs gevoel in me (.)(.) Kon de tijd maar wat sneller gaan

10. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Bah even een baal momentje voel me niet zo happy ben zo bang dat het weer niet raak is. En hoe het komt geen flauw idee. Emotie zit ook even hoger dan anders

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    lekker even alles eruit gooien meid, is voor iedereen weleens goed! wanneer wil je een test gaan wagen?

met mij is alles prima hoor. nog steeds buik en rugpijn, maar weet nu dat dat indalen is hihi, dus maak me daar niet meer druk om hoor. ik ga er gewoon vanuit dat het nog wel even gaat duren. ondertussen zoek ik maar een beetje afleiding door wat in huis aan te rommelen, op visite gaan dat soort dingen. misschien als ik probeer er minder mee bezig te zijn dat ze wel ineens zin heeft om er uit te komen haha:p

12. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    wachten duurt lang he jes pfff
    gelukkig dat je je wat beter voelt
    en idd verstandig om afleiding te zoeken
    hier zijn we sinds gisteren weer opgenomen
    woensdag voor controle een ctg en toch weer harde buiken in regelmaat gezien
    woensdag nog lekker naar huis gegaan maar wel meting gehad van de baarmoeder hals was niks veranderd woensdag
    snachts een behoorlijke onrustige nacht gehad met de buik
    donderdag weer terug voor ctg te zien was dat de buiken vlugger kwamen dan de dag ervoor en ze deden ook zeuren
    weer meting gehad was van 4 naar 3.2 gegaan vervolgens weer 3 uur extra moeten blijven ter observatie en dan weer meten
    en ja hoor van 3.2 naar 2.7 gegaan teken dat de buiken wat doen dus moeten blijven
    weer inwendig onderzoek gehad om te kijken of ontsluiting meer werd maar dat gebeurd tot nu toe niet
    wel konden ze al voelen dat ik nog steeds 1 vingertop ontsluiting heb en dat de boel rijp is van binnen
    ze zeggen nu dat het wachten is tot mijn lichaam het snapt en eraan begint
    moest vannacht wel de hele nacht op de verloskamer blijven omdat ze van mening blijven dat ik toch weer vlug beval
    sinds vanmorgen lig ik op de kraamafdeling met heel veel pas geboren baby's en als je dat dan zo ziet dan kriebelt het behoorlijk en ben ik heel benieuwd naar ons hummeltje en duurt het mij nu ook te lang
    vooral omdat het nu mijn 3 zh opname is 8 wkn tijd
    sorry voor mijn geklaag maar ben er onderhand klaar mee

13. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hee ❤❤❤

Het word met de dag spannender jes! Ben zo benieuwd naar jullie meisje!

Mar hoe is het met jou?

Mama nog steeds last van harde buiken enz?

Wendy leuk!! Daar heb ik ook vaak naar zitten kijken! Zal wel even wennen worden de switch!

Girl klagen mag daarvoor zijn we hier om elkaar te steunen en op te vrolijken!

Kelly jij al nieuws!

Hier gaat alles zijn gangetje! Ben wel al dat kraam visite zat elke dag wel iemand pfffff. Nu is het mama papa Naomi tijd!
    Klote regen wilde lekker wandelen maar dat gaat niet met dit prachtige ~%^$£+¥ weer!!

Xxxx

14. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jes nu kan het nog dus geniet er lekker van om bij mensen op visite te gaan

mama15 jeetje toch schrikken zeg ben benieuwd wanneer de kleine dan gaat komen.

Eef geniet lekker van jullie tijd en even geen kraamvisite.

Weet wel waar me bui vandaan kwam. Je leest zovaak dat mensen op 9dpo al positief testen dus ik heb vanmorgen ook een test gedaan. Dacht eerst een heeel licht streepje te zien. Later niks meer heb hem nog uit elkaar gehaald maar helaas zag maar 1 streepje. Wanneer ik nu weer ga testen geen idee eerst maar kijken hoe het de komende dagen gaat. Nod is woensdag maar de laatste paar maanden had ik 2/3 dagen ervoor al bruin. Dus we gaan het zien.

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @girl: ja maar niet iedereen test voor nod al posi hoor meid, dus zolang er geen bloed is, is er hoop.

@mama: jeetje meid wat een gedoe. Met hoeveel weken zijn de andere geboren? Je blijft dus tot de bevalling in het zh? Straks beval je nog eerder dan ik hihi, dan ben ik wel jaloers hoor haha. Kunnen ze geen weeenremmers geven dan of iets? Sterkte meid!

Hier verder nog steeds hetzelfde, steeds indalingsweeen verder niks. Gaat nog wel ff duren denk hihi. Had vandaag een goede dag, dus als ik me zo blijf voelen als vandaag hou ik het nog wel even voel, maar ja ik heb ook weinig keus he haha

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Flieentje:ik had het bij noa op een gegeven moment ook helemaal gehad hoor met kraamvisite, ga nu wel beter plannen en aan mezelf denken haha

17. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Meiden IK BEN ZWANGER!!!

18. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Yeeeeeeeehhhhhhh super gefeliciteerd
    Ik kan hier wel een vreugde dansje doen!!!

19. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Hihihihi ik ook!!

20. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    ohhhhh meid geweldig ik ben zo blij voor je