Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    @milan2009 Ik heb dat ook heel erg hele dunne waterig afscheiding. Soms lijkt het net of ik in me broek plas (sorry voor het vieze praatje).moet gewoon inlegkruisjes indoen. Kan me dat wel van me vorige zwangerschap herinderen maar dat kwam volgens mij pas rond en na me nod.

2. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Hoi, sorry dat ik hier zomaar ineens binnenval ;) Zat al even mee te lezen..:D
    Maar dat soort afscheiding heb ik nu ook! Sinds een dag of 2.. Heb dit de vorige rondes nog niet eerder gehad, dan was het echt een beetje "korrelig" (Wat een vies praatje blijft het toch he ;)) Maar nu voel je inderdaad soms wat "lopen"
    Even afwachten nog! (Ben nog nooit zwanger geweest, dus herken ook niets ;))

3. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    @wendy88 spannend wanneer ga jij testen. Zie dat we bijna gelijk lopen. Heb jij ook nog andere symptomen.

4. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ja, gevoelige tepels, rommelende darmen, af en toe wat ongi krampen, last bij mn liezen (ene keer wat erger dan de andere keer) en paar dagen wat noritjes nodig gehad ;) Jij? Ik wil eigenlijk tot dinsdag wachten, wanneer ga jij testen?
    L

5. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Ik heb eigelijk verder weinig last. Alleen deze maand geen zere borsten wat ik normaal wel elke maand heb. En nu totaal niet. En die waterige afscheiding. En ik ben gek op pasta en gister avond vond ik de langanette niet lekker terwijl ik daar altijd gek op ben. En me er echt op verheugt had. Ik ga zondag nog een test doen. Ben echt zooo benieuwd.

6. Jazz

Jazz Niet meer actief

Hoi, ook ik ben mezelf gek aan t maken geloof ik. Heb vermoedelijk afgelopen maandag eisprong gehad en NOD is ook 20 augustus en voel ook echt van alles! Ontzettend opgeblazen en krampjes en pijnlijke eierstokken ofzoiets lijkt t wel. Voel de hele dag een soort druk en ook lage rugpijn. Maar zoals iemand hier ook al zei.. T kan niet eens wat voor mij is t ook pas 3dpo ! Word nu almoe van mezelf en denk dus ook dat de klap hard aankomt als ik ongi ga worden. Zit nu met mega kramp op de bank

@infantem klinkt bij jou idd wel heeel erg hoopvol!! Ik duim voor je en voor de rest hier :)

Succes allemaal op t wachtbankje!

7. Milan2009

Milan2009 Actief lid

3 nov 2011
    495
    0
    0
    Ik heb het ook hoor.. Je voelt het zo lopen blehh.. Ook af en toe ongi krampen.. Nu net weer :)) ook dunne ontlasting (vies he) maar qua borsten voel ik echt niks nog.. Jullie?

8. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Eerst alleen pijnlijke tepels, maar beginnen nu aan de zijkant ook een beetje zeer te doen.. Heb trouwens ook een zere onderrug en last van mn ogen (droog en lijkt wel of er zand in zit :s )

@ Dolfijntje, zondag testen, spannend hoor! Ben erg benieuwd!

9. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Hoihoi ik heb zaterdag mijn nod!
    en me symptonen zijn

- licht gevoelige borsten en tepels ( Heel licht )
    - krampjes in liezen/ baarmoeder
    - iets blauwe aders over me borst ( altijd als nod in de buurt komt)
    - hoofdpijn!!! veel hoofdpijn.
    - en een beetje down.. alsof het hem niet gaat worden deze maand:(
    - veel dorst
    - jeuk aan borsten.
    - helemaal niet misselijk
    - veel honger..

genoeg? Hihi.

10. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

@ Masami,
    Ik heb er al heel lang geen last meer van gehad. Zeker toen ik de MMM in ging niet meer ;)
    Maar nu is het heel erg. Thanks duim ook voor een plakbeeb voor jou.

@ Ros84,
    Ik probeer er niet op te letten word er best gek van het toch te merken.

@Milan2009,
    Dat is ook lastig inderdaad. Ik heb dat rond mijn eisprong heel erg gehad.
    Mijn borsten kriebelen als mijn man er aan zit.

@ Wendy88 & dolfijntje,
    Spannend voor jullie!!!

@Jazz,
    Ja irritant is dat he. Ik heb afgelopen weekend eisprong gehad, dus zitten niet veel van elkaar af.

@Mijn symptomen:
    • Moe, maar vervolgens niet kunnen slapen
    • Misselijk en oprispingen
    • Hoofdpijn
    • Dingen niet meer lusten (waar ik dol op ben)
    • Behoefte aan melk en vet
    • Rommeldarmen
    • Ongi krampen --> tot soms erg felle steken
    • Beurs gevoel van onder

11. Infantem Amor

Ik kreeg gister 2 foto's doorgestuurd van mijn nichtje (overigens een ander nichtje als waar op gestemd kan worden, ze schelen wel maar een week) haar eerste fruit hapje en zwemmen. Vind dat zo mooi, maar ook confronterend, wij zijn een maand na mijn schoonzus gestopt met de pil. Hun weten dat niet, maar hun kleintje is dus al geboren en dat vind ik soms wel moeilijk...

Hopen dat de klachten geen geintjes van mijn lijf zijn. Dan schelen mijn nichtjes maar 13 maanden met ons kleintje...

Oh en de symptomen, vreemde is mijn borsten zijn niet meer gevoelig en doen ook geen pijn meer, dit had ik voorheen als ik geen fatsoenlijke eisprong had wel...

12. dolfijntje1985

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Nog steeds geen zere borsten. Maar nu wel misselijk en steeds meer krampen maar nog niks van ongi te bekennen. Het zijn ook geen ongi krampen. Was het maar al zondag.

13. Infantem Amor

Ja he, dat wachten duurt zo lang!!!

14. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Volgens Y-test ben ik hier op het juiste adres...
    Ik wacht op mijn eerste menstruatie sinds ik gestopt ben met de pil dag 18 van mijn cyclus... Voor dat ik aan de pil was een cyclus van ongeveer 30 dagen...
    Het gaat voorspoedig het lijkt er op dat mijn oude cyclus zich redelijk herpakt :) ...

En afgelopen dagen de vruchtbare dagen...
    Ga van niks uit, ja alleen er vanuit gaan dat ik wel gewoon eerst ongesteld word... Eerste ronde raak is al uniek op zich toch...

15. Infantem Amor

Haha ja dat zou wel uniek zijn, maar het kan wel degelijk...
    Dus je zit op het wachtbankje... De meiden hier zitten allemaal op het wachtbankje en hebben zwangerschapssymptomen... Om gek van te worden... Daarom had ik het onderwerp gestart, even samen delen ;)

16. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    OOH sorry, ik heb geen symptonen... Maar ga er vanuit dat ik of over 2 weken ongesteld moet worden, of dat ik bevrucht ben :D ...
    Althans, als het ontpillen mijn menstruatie niet uitstelt... Maar zoals ik al eerder schreef, de cyclus verloopt voorspoedig en heb geen last meer van ontpillingsverschijnselen... Vorige week wel trouwens poeh!!!

17. Infantem Amor

HAHA misschien krijg je die symptomen nog wel :p

18. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hopelijk niet al te snel want dan word ik echt een beetje gestoord denk ik :D

19. Infantem Amor

I know ;) De eerste 3 maanden had ik het heel erg... Daarna is mijn cyclus heel raar gaan doen... En wist ik dat het niks werd, dus ook geen symptomen :p (hoezo het zit echt tussen je oren ;))
    En nu heb ik sinds 11 maanden weer een hele goede kans!! En jawel ik heb symptomen... Ben dus ook erg bang dat het weer een list van mijn lijf is!!

20. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    WOESAAAAAA.... kalm aan... gewoon beide beentjes op de grond proberen te blijven...
    Even helemaal zen worden (onee dat kan niet met beide voetjes op de grond muwhahaha :p )

Deel Deze Pagina