Baal der inderdaad ook heel erg van. Jes jaa geweldig zet hem op meid dat het allemaal goed en snel mag verlopen.
Girl, balen... Jes, en jij nog heel hard roepen dat ze dan wel snel moest zijn, dadelijk zijn AL mijn pendels voor je goed!! Het is in ieder geval begonnen op 20-5 Succes, al zul je dit niet meer lezen...
Jahaa jess zet hem op meid, hopelijk loopt de bevalling soepel. Kel, kun je mij ook pendelen wanneer D. eruit komt
Zal morgen middag even voor je pendelen Marja. Moet er wel bij zeggen dat ik nu zwanger ben, dus dan kan hij niet helemaal naar waarheid reageren. Ga nu ook niet pendelen onder pendel vrouwtje voor het forum Zal het morgen wel even voor je proberen Wel typisch dat ik ALLES goed heb bij Jes
ja kel als je zou willen mag je het voor mij ook proberen voor mij is tot nu toe het merendeel juist van je pendel kijken wel of het uitkomt zoals je zegt omdat je zwanger bent dat het anders uit kan vallen Hoe voel je je verder kel
Ja ik weet dat de uitslag onduidelijker kan zijn Sowieso loopt het bij mij anders omdat ik ga worden ingeleid. Maar vond het zo leuk dat je bij jess alles goed hebt
Zal morgen even voor jullie beide pendelen Het gaat op zich wel goed... Smorgens en tegen het avond eten erg misselijk... Hoofdpijn is nu weg, maar heb wel droge ogen Buikkrampen en dan ben ik meteen bang dat fout gaat Maar verder eigenlijk wel heel goed...
* buddy bericht * om 23.38 is jesje bevallen van een mooie dochter genaamd Fay, ze weeg 3940 gram en doet het heel goed. jesje smste het was een heel snelle en hectische bevalling, en heeft veel bloedverlies gehad. ze liggen nu nog in het zh. als ze is opgeknapt zal ze uiteraard het hele verhaal komen doen. * buddy uit* jesje en jesje man en natuurlijk noa van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter/zusje
Jes en man gefeliciteerd met jullie dochtertje Fay. Noa gefeliciteerd met je zusje. Kom nu maar eerst bij van de bevalling en we zien je snel weer hier.
ohja nog even geen felicitaties op fb tot ze dit zelf bekend heeft gemaakt , nog niet iedereen weet dat ze bevallen is
van harte gefeliciteerd jes met jullie mooie wolk van een meisje fay geniet lekker van jullie kraamtijd
hoi meiden hier even klein berichtje morgenavond vlieg ik weer richting huis alles gaat opzich goed veel moeen harde buiken als ik terug ben in nederland een laten checken zit al bijna op 24 weken.drukke baby en begin al een aardih buikje te krijgen.
Jess, man en Noa, van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Nu eerst maar bijkomen Jess. Ben zeer benieuwd naar het bevallingsverhaal en natuurlijk de foto's. Hoe reageerd Noa op Fay? Fidel, bedankt voor het vertellen en natuurlijk zeggen we niks op fb, zouden dat zelf ook niet leuk vinden Jij ook gefeliciteerd.
Jes super gefeliciteerd hoop dat alles goed met jullie gaat zodat jullie snel naar huis mogen dikke kus ons!!!
Jesje, van harte gefeliciteerd meid! Mooie naam! Lekker bijkomen en genieten nu Hier, vanmorgen (veeeel te vroeg) een testje gewaagd en een heeeel licht streepje. Krijg m niet goed op de foto, maar staat er echt. Morgenochtend nog een doen. Fingers crossed dat ie donkerder is!
Ik heb het geprobeerd, maar hier op de computer zie ik hem niet op de foto. Op mijn telefoon zie ik hem wel heel licht.. Tuurse Ik hoop dat jullie morgen niet meer hoeven te turen