Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Hier komt ook al niks uit me handen beetje achter de computer hangen meer niet. Ook al staat er een vaat te wachten en een wasmand met strijk.

2. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Ooooh vervelend is dat ja.. Ik heb gelukkig nog wel een hoofdstuk van zakelijk engels kunnen maken :)

Nog steeds het idee dat je ongi gaat worden?

3. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Wen en girl ik duim voor jullie dat het nu is raak is! ❤❤❤

4. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

wen en girl, hoop dat jullie snel volgen lieverds...

mandy, ja ik merk wel dat mijn lichaam hard bezig is, ben dood op... Het voelt wel steeds beter nu, heb er zelf iedere dag wat meer vertrouwen in...

Ben sinds gister of vandaag ook weer tante...

5. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Vanmorgen ongesteld geworden ervoor balen maar ging er al vanuit. Op naar ronde 10

Wendy gelukkig heb ik gisteren ook nog wel wat gedaan ;)

Kel fijn dat je steeds meer vertrouwen erin krijg. En tante geworden al lijkt het me ook wel dubbel of niet? Je weet er een kindje is geboren maar je zal het waarschijnlijk niet zien

6. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Balen meis dikke knuff

7. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Oooh balen Girl :( Ik had vanmorgen weer hetzelfde stomme lichte streepje, heb er geen vertrouwen meer in. Ik wacht nu mn ongi gewoon af..

8. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Dankje lieve meiden.

Wendy voor jou ook dikke knuffel meid

9. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    hoi dames ,
    ik ben weer terug erg koud hier
    super leuk gehad en lekker weer.

Heb veel last van harde buiken
    alweer bijna 26 weken gaat best snel !!

10. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden hier ben ik ook weer.

Kel: wat fijn dat je er zelf steeds meer vertrouwen in krijgt meid, spannend bijna je echo! wel klote dat je tante bent geworden en hetkindje niet kunt zien...

@girl: balen meid....maar kel kan heel goed pendelen!!:D

@wen: hmm raar dat je vage streepjes blijft houden;)

@bibi: let je wel op meid met je harde buiken?

@mama en masami: hoe gaat het bij jullie?

@flieentje: hoe gaat het met jouw mooie meisje meid?

zet in volgende post even mijn verhaal neer..

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hier mijn verhaal:

maandag had ik heel de dag nergens last van, op de gebruikelijke buik en rugpijn na dan. noa was bij haar tante. om 4 uur ben ik gaan douchen want ik was al de hele dag aan het opruimen en schoonmaken geweest in mijn pyjama haha. na het douchen waren mijn benen erg zwaar en had ik wat meer last van mijn buik en rug, maar ik dacht dat is toch weer voorwerk haha. toen boodschapjes gaan doen en om 5 uur noa gaan halen. vanaf dat moment begon het toch erger te worden en moest ik soms de pijn wegzuchten en ik werd ineens heeeel erg emotioneel. kon overal om huilen. toen toch maar de vk gebeld en van haar moest ik gelijk naar het zh komen, want ze dacht dat het begonnen was. dus wij snel noa weg gebracht en mijn zus gehaald en om half 8 waren we in het zh. ik ben nog zelf naar de afdeling gelopen, want toen was het nog niet heel heftig. om 8 uur toucheren 2-3 cm. ze hebben toen wat gerommeld van binnen om de weeen wat krachtiger te maken. dat werden ze toen wel iets, maar nog steeds goed te doen, hoefde nog niet te puffen. om 10 uur kwamen ze weer kijken, 4 cm. toen had ik echt zoiets van: ohhh dit gaat een hele lange nacht worden! ze hebben toen mijn vliezen gebroken om de weeen nog krachtiger te maken en nou dat heeft geholpen haha. binnen no-time had ik zulke heftige weeen en kwamen ze zo kort op elkaar dat ik me om half 12 echt geen raad meer wist en riep ik hou het niet meer!! vk toucheren en ja hoor 10cm!! dus in 1,5 uur tijd van 4 naar 10 cm gegaan mocht gelijk gaan persen dat was om 23.31 uur en om 23.38 uur was ze er. dus 7 minuten geperst! had een klein scheurtje en een schaafwondje, verder niks. maar toen begon de ellende...
    ik kreeg allemaal stolsels en verloor erg veel bloed, uiteindelijk was ik 2 liter bloed kwijt...gelukkig sloegen de medicijnen goed aan en stopte het op tijd zodat ik niet naar de ok hoefde.
    gisteren ben ik thuis gekomen, maar moet nog wel opletten, want ben erg snel duizelig en moe. mijn hb-waarde is ook heel laag, dus moet nog wel medicijnen slikken daarvoor. ik zie ook nog best geel hihi.

al met al vanaf ik in het zh aankwam en tot fay er was dus maar 4 uurtjes geduurd.

fay is een superlief, schattig, mooi en makkelijk meisje!! wel een flinke meid haha 52 cm en 3940 gram! noa reageert ook super op haar, is erg zorgzaam en helpt graag mee met dingetjes. wij zijn helemaal in de wolken!!!

12. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    jes dat is idd lekker vlug gegaan
    wat fijn dat noa het ook zo leuk vind
    ze zal wel graag willen helpen
    hier gaat het wel blijft rommelen
    en een zh geloop
    slaap slecht al 3 nachten nauwelijks geslapen
    begin me ook steeds slechter te voelen en kan niks meer hebben
    de gynaecoloog zag ook aan me dat ik op ben maar ze doen pas wat met 37 wkn
    dus nog 1 week en 4 dgn vol houden
    maar ik hoop echt dat het vanzelf doorzet en ik vlug beval
    geniet lekker van je meisjes jes en je kraamtijd je weet hoe vlug het gaat

13. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Mooie vlotte bevalling Jess, maar wel heftig met het bloedverlies.

Mandy, jij zit er dus ook helemaal doorheen, snap je helemaal.
    Mijn gyn zei ook woensdag ik kan je nog niet helpen, 36 weken is nog te vroeg, aangezien D. nog wel wat is gegroeid.
    Maar ik hoop zo dat hij aankomende woensdag een datum wil afspreken voor de inleiding, slaap niet meer, kan bijna niet lopen, hypergevoelige bm helpt ook niet mee.
    Heb woensdagnacht huilend op de wc gezeten omdat ik dus verging van de pijn en niet kon slapen.
    D. word nu 2550 gram geschat, dus 120 gram erbij, maar in de lengte is er eigenlijk niks bij gekomen, gyn zei al dit word een kleintje. Voldoende vruchtwater en de navelstreng gaf genoeg voeding gelukkig.
    Heb gisteren het kraambed gekregen, eerder omdat ik dus rusten moet, zodat de kleine optimale groei kan krijgen in deze situatie.

14. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jes een snelle bevalling geweest maar wel schrikken van het bloedverlies.

mama15 en masami nog heel even en dan is het voor jullie ook zover.

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    jeetje masami ik hoop dat ze je snel kunnen helpen...

hier gaat alles heel goed. fay is echt een droomkind! noa was al makkelijk, maar fay overtreft haar echt! je hoort haar echt de hele dag niet. ik zei gisteren nog tegen vl, je zou onderhand vergeten dat ze er is soms hihi. ze heeft vandaag de gehoortest en hielprik gehad en dat ging ook al helemaal goed. gehoor is goed gekeurd en tijdens het prikje sliep ze gewoon door hihi

16. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jes een dochter om trots op te zijn dus. Geniet lekker van je gezinnetje.

17. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    #4037 flieentje, 24 mei 2013
    Laatst bewerkt: 24 mei 2013
    Wat fijn jes dat ze zo makkelijk is!
    Je bevalling is indd super snel gegaan! Hopelijk knap je zelf snel op van het vele bloed verlies!

Girl wat rot dat de rode duivels weer om de hoek zijn komen kijken!! Had zo gedacht dat het raak zou zijn!

Mar wat rot dat je zon last heb! Hopelijk spreken ze snel een datum met je af! Gelukkig krijgt jullie kleine wel genoeg binnen!

Mama nog even doorbijten! ❤

Wen en al nieuws?

Kelly voel je je al helemaal zwanger! Vind het zo leuk dat je nu zwanger bent na onwijs veel maanden! Lekker snel al een echo bn benieuwd hoe ver je dan ongeveer bent

Bibi wat heerlijk dat jullie een goeie vakantie gehad hebben! Alleen jammer dat je dan weer terug komt in de kou!
    Voel je je verder goed?

Hier gaat het goed. Naomi is alweer 6cm gegroeid vanaf de geboorte! We hadden d'r gemeten met een meetlintje
    Ze is en blijft een heerlijk kindje! Ben zo verliefd op d'r! Zal straks even een fotootje plaatsen van de kleine. Voor de gene die me op fb hebben zullen vast al veel foto's langs hebben zien komen.

Fijne avond lieverds!!!

18. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Flientje, had de foto's al gezien op fb, maar extra is nooit weg hoor :D altijd bijzonder om baby's te mogen zien, zo klein en mooi.

19. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @flieentje: ja ze zeiden dat het wat langer duurt om op te knappen als je zoveel bloed hebt verloren. ik moet gewoon echt opletten dat ik niet te veel doe en niet te snel loop en opsta, dat soort dingen. anders wordt ik echt duizelig. ach ja komt allemaal wel goed, heb er ook medicijnen voor.
    naomi is ook echt een mooi meisje hoor! ik zie regelmatig foto's voorbij komen op fb:D

fay doet het nog steeds super! ik heb nog nooit zo'n rustig babytje gezien haha. noa was al heel makkelijk als baby, maar fay slaat echt alles! ik was heel bang dat ik een huilbaby ofzo zou krijgen nadat noa zo makkelijk was, maar het is juist omgekeerd haha.

20. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Volgens mijn berekening ben ik dan 6w1d ;)
    Dus ik ben ook wel benieuwd. Ik voel me wel zwanger, moet vooral wennen aan het feit dat ik voortaan veel eerder moe ben met alles :$
    Soms vind ik dat ook wel heel lastig ;)
    Gister met de kleine van een vriendin van mij gespeeld en dan ben ik ´s avonds gesloopt en krijg ik wat krampjes... Ben meteen rustig aan gaan doen gister :)

Deel Deze Pagina