Mooi meis!!! Ik doe morgenochtend nog een testje, dan maak ik wel van hun samen een foto En daarna ga ik niet meer testen! Als het fout gaat kan ik het toch niet tegenhouden..
Wendy dat is helemaal waar. Ik doe testen om de 1-2, 2-3 en 3+ te hebben Had goedkoop de CB's gekocht haha
Haha, dat is ook wel leuk ja! Maar ik ben bang dat ik mezelf dan alleen maar ongerust maak.. Dus ik hou t lekker zo.. 19 juni eerste echo! Spannend!
Mooi rijtje Kelly Wendy benieuwd naar jou rijtje morgen.. Hier nog steeds hetzelfde harde buiken en weeën, menstruatiepijn en het gevoel dat mijn onderkantje inclusief schaambot een hele grote blauwe plek is. Voelt niet lekker dus.
@wen: jaaaa meid gefeliciteerd!!! @kel: mooie testjes meid @mama en masami: hoop dat jullie niet lang meer hoeven te wachten... Inleiden: ik ben bij noa ingeleid, is bij mij heel snel gegaan toen. Had wel een weeenstorm en heb toen wel een ruggenprik gehad. Is mij niettegen gevallen.
Hier gaat alles trouwens nog steeds heel goed, al is noa al een week ziek. Vandaag naar de ha geweest en ze heeft zware oorontsteking. Fay heeft spruw, dus nu zitten allebei mn meisjes aan een kuur. Vandaag voor het eerst gewandeld, maar was iets te ver gegaaan, was helemaal duizelig en misselijk toen ik thuis kwam. Kraamhulp zei dat dat met het bloedverlies te maken heeft. Dus volgende x toch maar een korter stukje wandelen hihi
hoi dames hoe gaat het? hier niet zo pfff eerst drie weken geleden had ik een infectie op luchtwegen en nu hoest ik nog steeds moest naar dokter heb ik longontstekking als donderdag nog niet over is moet ik terug komen echt om gek van te worden.
Daar is ie dan Alleen jammer dat de controle streep bij deze test lichter is, nou valt het verschil minder op.. Maar goed, ik ben blij en ga niet meer testen We gaan voor een goede afloop voo ons, Kel! en Girl, jij komt ons volgende maand maar gezellig vergezellen
Wendy mooie testen meid. En was kan ik tekenen dat ik bij jullie mag aansluiten Gaap wekker ging om kwart voor 6 kwart voor 7 op het werk en helaas zijn de kids beide wakker. Al breng ik de jongste zo weer naar bed
Ohh dat is balen.. Nou hier smste gisteren de moeder van mn stiefzoonin paniek dat haar vriend onverwachts vanmorgen geopereerd moest worden aan zn ogen, of Dylano hier naartoe mocht komen. Dus die stond om 7 uur op de stoep, op mn vrije dag Misschien hebben die shatavari capsules toch hun werk gedaan!? Misschien kan jij ze ook een keer proberen? Ze zijn zowieso goed voor je en als het helpt is het alleen maar mooi mee genomen, toch? Je weet maar nooit!
mooie testen wen! en we gaan er gewoon vanuit dat jij en kel mooie plakbeebs hebbenwie weet komt het wel door de pillen idd hihi. girl: als kel bij jou net zo goed heeft gependeld als bij mij heb ik goede hoop voor deze maand voor jou meid echt alle pendels van kel zijn bij mij uitgekomen! ik dacht eerst dat de pendel voor de bevalling niet zou gaan uitkomen, maar toch wel hihi bibi: wat balen meid dat je een longontsteking hebt doe maar rustig aan meid! en let je wel op dat je niet teveel harde buiken hebt? anders even vk bellen hoor!
Wendy jij dus ook vroeg je bed uit. Hier lig de jongste er vanaf half 9 weer in zijn bedje kon ik maar mee en over die pillen zal eens naar info kijken Jes zou mooi zijn als de pendel van kel uitkomt bij jou was alles goed
Shatavari van de Tuinen, maar je kan ze ook bij bol.com bestellen. Ik ben er niet op dag 1 mee begonnen (toen had ik ze nog niet ) ik geloof op dag 5 of 6.. Maar ik nam er ook maar 1 per dag (geloof dat 3x op het potje staat). Maar ben licht begonnen
Zit nu al op dag 6 misschien bestellen als het deze ronde niet raak is. Heb jij ze na je eisprong ook nog geslikt?
Ja heb ze gewoon door geslikt. Ik heb gisterenochtend (voordat ik wist dat ik zwanger was) de laatste genomen. Nu neem ik ze niet meer Maar ik denk dat je er best al mee kunt beginnen hoor! Baad het niet dan schaadt het niet Voor de zwangere dames(of de net bevallen dames): Misschien stomme vraag, maar wanneer begonnen jullie iets aan je buik te merken? Niet dat het meteen voor andere zichtbaar werd, maar dat je zelf iets merkte.. Broek wat strakker ofzo.. ? Liefs