Ik merkte het al met 6 weken. Toen kon ik al een paar broeken niet meer aan. Ik droeg ook wel erg strakke broeken van die skinny jeans misschien dat het daar aan lag dat ik snel me broeken niet meer aan kon...
Ohh haha, dat zou kunnen. Ik heb ook altijd skinny jeans aan, dus ben benieuwd hoelang t bij mij gaat duren! Ik eet altijd wel gezond, dus hoef niet veel te wijzigen..
Voor goedkope zwangerschaps broeken kijk is op outletprocent.nl super mooie kleding voor het zwanger zijn!
Ik merkte het ook best vlug de strakke broeken gaven me dan buikpijn en mijn onderbroeken daar merkte ik het ook aan die zaten niet meer prettig girl weet je wat ik gebruikte om zwanger te worden ik had gelezen over pree seed is een glijmiddel dat helpt om de spermacellen beter te zwemmen haha beetje raar om zo te typen ook bleef ik iedere keer 10 min met een kussen onder de kont om hoog liggen hier vandaag me al de hele dag niet lekker voelen vannacht weer slecht geslapen 2 uur weer wakker en niet meer kunnen slapen van de buikpijn nu bek af en dan ga ik zo weer naar bed en lig ik weer de hele nacht te woelen morgen weer vk weer ff naar ons kleintje spieken ze konden vorige week op de echo goed zien dat het hoofdje aardig bedekt was met haartjes ze konden alleen dat zien want was nieuwsgierig of het lange haartjes had vindt het wel leuk dat ik nu ook een baby met haartjes krijg de andere waren of zo goed als kaal of zi licht dat je het niet zag ben benieuwd wanneer het gebeurd want zie er dit x zo tegen op
Wendy ik denk er nog maar even goed over na Mama15 ik blijf altijd al minimaal 15min liggen anders loopt het er gelijk uit hoop voor je dat je vannacht beter kan slapen.
hier zaten mijn eigen broeken niet meer lekker met ongeveer 8 weken. een zwangerschapsbroek zit wat lager en drukte niet zo in mijn buik. die banden waren dan soms wel nog te groot. ik heb me net gewogen en er is pas 9 kilo af van de 21 bij noa was ik er nu al 16 kwijt, maar hield toen wel heel veel vocht vast, dus dat zal wel schelen. mama wat leuk dat ze konden zien dat je kleine aardig wat haartjes heeft, ik wist helemaal niet dat ze dat met een echo kunnen zien. fay heeft echt een hele bos met heel donker haar haha. ik vind dat wel echt mooi hoor! ze hoeft nu ook eindelijk geen mutsje meer op dus kan ik het mooi showen! zal zo eens kijken of ik een foto heb waar je haar haar goed op ziet. hier zit iedereen aan de medicijnen op het moment hihi, heb er onderhand een dagtaak aan om iedereen op tijd zijn/haar medicijnen te geven hihi. fay en noa zitten aan de antibiotica, noa heeft dubbele oorontsteking, fay heeft spruw, vl heeft keelontsteking en ik zit nog met mijn hb-waarde haha. ach ja dan zijn we er straks allemaal tegelijk vanaf hopelijk hihi.
goedemorgen dames dag 3,5 van medicijnen gevoel dat ze wel aan slaan maar ik er ontzettend suf van wordt , totaal geen fut en puf nergens voor !!!! ik ben al 2 dagen met was bezig meestal doe ik er maar dag over vreselijk... Zaterdag gaan we onze ledikantje ophalen voor de kleine ukkie zo begint de kamer steeds meer iets leuks te worden, moeten alleen nog plankjes en klamboe ophangen en wat kleine dingtjes te kopen dan is de kamer klaar
Ja, heb ik ook genomen! De eerste maand dat ik er mee begon was ik meteen zwanger. 's Morgens en 's avonds 1.. Potje kost maar 2,50 bij de kruidvat Heb even op de site gekeken, maar is inderdaad een leuke site!
Zal als ik zaterdag boodschappen ga doen eens langs de kruitvat gaan dan Jes zo aardig wat haar inderdaad. En iedereen medicijnen hopen dat snel beter is. Bibi balen dat je duf wor van de medicijnen.
dank je wel! dat vind ik nou ook haha ik hoop ook dat iedereen hier snel weer opgeknapt is. moet zeggen dat noa vandaag al wel minder hangerig en jengelig is gelukkig.
Zo ben net gebeld door MvM, 7 juni de afspraak! Spannend! 19 juni eerste echo en 26 juni intake bij de vk.. Kel, wel grappig dat jij echt precies een week voorloopt op mij
Naar mijn berekeningen wel idd Maandag weet ik of dat ook klopt MvM komt bij mij 4 juni en heb 3 juni eerste echo al