Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    Masami; jij hebt een pendel van een tweeling ...haha ..succes

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Natasha wij krijgen beide een boy uit augustus :D

3. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ja klopt, dan wordt het druk hier :D heb ook al het geluk dat ik 2 meiden mocht krijgen. Als die pendel klopt, heb ik 3 meiden en een jongen :)

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Als de pendel van infantum klopt bij jou, dan heb je over een paar dagen een mooie positieve test. Ik duim mee :)

5. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Haha ik ben nog met je tarot bezig, maar mijn pendel voor jou is ook wel lachen :p

6. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    @natascha, is wel logisch en helemaal niet erg dat je een dubbel gevoel hebt. Zeer menselijk lijkt mij en hopelijk zijn jullie zo meteen samen zwanger.

7. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Haha je maakt me helemaal nieuwsgierig :D:D

8. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Poeh, dr wordt idd veel gekletst hier:D
    Zijn er meer dames die voor nod last hadden van zere en gespannen borsten en dat dit aanhield tijdens ongi? (ik niet nml en nu wel)

Liefs!

9. Infantem Amor

Moet nog 1 kaart uit werken :p Van de 3 ;)

10. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    De spanning stijgt hier :D

@wendy, nee daar heb ik zelf geen last van. Gelukkig maar, want heb normaal elke maand na de eisprong 2 weken last van mijn borsten. behalve nu, heel licht maar vele malen minder dan normaal.

11. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Jeetje wat gaat het hier hard zeg.

Leuk he die pendels allemaal ik heb er 4 voor deze maand ben dan ook erg benieuwd of het ook echt zo zou zijn;)

Infantem Amor had al een pendel van je gekregen maar ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de tarot kaarten ik stuur je even een pbtje als je dat goed vin. Mocht het niet uitkomen ook geen probleem hoor dan wacht ik gewoon:)

12. Infantem Amor

Je hebt 2 PB's paste niet in 1 enne lach je ziek zou ik zeggen :p met de pendel

13. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Nou dat doe ik :D :D 2 jongens en deze maand een positieve test :D, zou toch mooi zijn.
    Ik heb je pb gestuurd over de tarot.

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    Haha mooie pendel vaninfatum masami!:D
    Ik lig nu lekker in bed op de i-pad, heb besloten om morgen toch maar og een testje te wagen, ben toch te nieuwsgierig! Keek net nogmaals op de test en nu ie is opgedroogd zie je het streepje iets beter hihi spannend hoor!

Wat doen jullie eigenlijk voor werk? Ik ben bewust thuismoeder, lekker heel de dag aandacht voor mijn meisje, op zondag gaat ze wel naar mijn schoonzusje, die dag is dus voor mijzelf, maar meestal ga ikdan poetsen, want met zo'n kleintje de hele dag over de vloer kan je niet zo grondig poetsen, doe danmeestal alleen het zichtbare en in de avond stofzuigen. Wat een nutteloze info he haha

15. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ik ben ook thuisblijf moeder, mijn oudste is al 12 en mijn jongste 4. Tot voor een anderhalf jaar terug wel altijd gewerkt, als adm. med. maar vl en ik hadden allebeide liever dat ik thuis bleef voor de kids en nu dus kijken of het lukt voor een derde/vierde :D

16. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Ik ben benieuwd naar je test morgen! Hihi, altijd leuk om te weten ;)
    Ik werk in de kinderopvang, erg leuk! Heb ook nog geen kinderen.. Of naja, 1 halve ;) ik heb een stiefzoon van bijna 8, die doordeweeks 1 dag bij ons slaapt en om het weekend is hij bij ons :)

17. Infantem Amor

Jesje en Eertje, jullie krijgen morgen de tarot... Mijn energie voor vandaag is op hihi...

En Jesje, morgen vind ik het juist fijn, even afleiding...
    Ben benieuwd naar je test morgen...

haha Masami, nog ff wachten dan weten we het :D

Mijn kindjes (als ik ze ooit mag krijgen) zullen de ochtenden dat ik werk opgevangen worden door mijn moeder, dit is woe, don en vrijdag tot 12.00 hooguit 13.00 en de rest doen we zelf... Ik ben dan bijna klaar met mijn opleiding dus dan heb ik niet meer om de week 2 dagen school, maar ook dat zou allemaal moeten kunnen :D

18. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Wel goed dat je het nu al allemaal hebt geregeld, zit je daar straks iig niet mee. En jij test zondag gewoon positief :D

Ps hoop heel erg dat je pendel uitkomt bij mij :)

19. Infantem Amor

Oh was bij jou er vergeten bij te zetten of je mijn gebruikersnaam af wilt korte ;) Bijv IA, in verband met mensen die boos worden als ze buiten tijden PB'en en ik niet reageer :(

20. Infantem Amor

En ik hoop dat we beide dit weekend positief testen!!!

Deel Deze Pagina