Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Wendy mooie test :D

2. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf

Dankje! :D

3. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    masami: het ging goed hoor fay op haar eigen kamer, al ben ik wel bij elk geluidje gaan kijken bij haar haha

hebben jullie nog plannen voor het weekend? ik niet veel, vanmiddag even naar mijn zus gaan we even met de kids naar de speeltuin en morgen een rustig dagje, noa is dan weer naar haar tante dus denk dat ik de momentjes dat fay slaapt ook even ga bijslapen. ben echt heel moe de laatste tijd

4. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Hier geen plannen, voel me nogal klote zeg maar.
    Veel last van mijn lichaam en nu ook nog hoofdpijn.

5. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    Ik sluit me aan bij je masami
    net pas mijn bedje uit en voel me ook niet top
    voel me misselijk en al de hele nacht buikpijn

6. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Laat die baby's maar gauw komen dan!!

7. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Graag
    Vandaag weer in het zh geweest. ctg (anderhalf uur), bloedprikken en urine inleveren.
    Ik had symptomen van een beginnende zwangerschapsvergiftiging, maar gelukkig waren alle uitslagen goed en is het dat dus niet.
    Maar wat het wel is weten ze ook niet ;)
    Dus weer naar huis en als het niet beter word dan weer bellen, maar dan doen ze niks (ja ctg), want ze leiden liever niet in in het weekend.
    Wel hebben ze een extra afspraak met de gyn ingelast voor aankomende maandag, om te zien wat te doen en een evt. inleiding op dinsdag, maar die van donderdag blijft ook staan. Want de gyn die ik heb is geen voorstander van inleiden, hoe zwaar de moeder het ook heeft.

Sorry voor het ego bericht, maar zit er helemaal doorheen door de pijn.

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @masami: nou jij mag lekker een ego-bericht plaatsen hoor meid. snap goed dat je er helemaal doorheen zit...stom dat ze je niet wil helpen, zij heeft makkelijk praten, zij voelt jouw pijn niet.

wendy en kel: hoe is het met jullie? al lekker veel last van kwaaltjes??

girl: al een ei gevonden meid?

ik baal hier echt. noa zou vandaag naar mijn sz gaan, dus ik dacht dan kan ik ff bijslapen, maar sz heeft afgebeld. nu mag ze woensdag naar mijn zus want mijn energie is echt ver op. kijk nu al uit naar woensdag. slaap al een week elke nacht maar 5 uurtjes ofzo en dan ook nog gebroken. noa is sinds een week elke dag om 6 uur wakker, terwijl ze normaal gesproken altijd om 8 uur of later wakker was, niet echt fijn dus aangezien fay ook nog een fles wil in de nacht:( is toch wel zwaarder net bevallen zijn en ook al een peuter hebben hihi, ach ja ook dat komt wel weer goed;)

9. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Jess, zijn tropendagen zo in het begin. Zeker met meerdere kinderen.
    Sterkte en hopelijk snel een nachtje/dag oppas.

Girl hoe is het nu met jou meid.

Wendy en kel al druk aan het plassen voor MvM :)

Mandy, hoe is het nu, bij jou al wat meer duidelijkheid wat er gaat gebeuren?
    En hoe was deze nacht, ik hoop beter dan die van mij.

10. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Pfff.. Vervelend zeg masami dat je zoveel pijn hebt en ze er nog niets aan doen.. :(

Jesje, ja dat zal wel ff aanpoten zijn met 2 kleintjes!

Vanaf morgen mag ik voor MvM gaan plassen :)
    ik heb niet echt kwaaltjes eigenlijk, behalve wat gerommel in mn buik en zere borsten. Al is het sinds gisteren wel onder in mn rug geschoten, dat is wel een beetje jammer.. :(

11. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    hallo dames
    masami ja ik kan ingeleid worden maar wil ik liever niet dan nog maar even die 2 weekjes uitzingen, op zicht is het heel erg rustig in mijn buik kwa kleintje, dus verwacht dat niet lang meer duurt, heb ook al dgn buikpijn en sinds gister is het veel erger geworden, ook slaap ik een gat in de dag, en totaal geen eetlust meer, maar zoals jij dat ook benoemt het is meer een hele erger menstruatiegevoel, en als ik harde buik krijg heb ik vooral boven in de buik pijn
    jes kan me best voorstellen dat het zwaar is, ik weet nog tussen de eerste 2 van mij zit maar net 13 mnd en ik ervaarde dat ook als heel zwaar, ik was dan ook vaak blij als mijn moeder zich aanbood om de oudste te pakken zodat ik kon bijtanken, let wel goed op je zelf en trek aan de bel als je hulp nodig hebt of echt ff toe bent aan rust, niet verkeerd bedoeld maar ik dacht het ook aan te kunnen maar ben toen wel even heel erg in een put gevallen en gigantisch overspannen/deprie geworden
    wendy klote dat je zo n last van je rug hebt, wel goed dat je wat last hebt van de bekende symptomen is alleen maar goed hoe erger hoe beter zeggen ze
    kel hoe is het met jou kwa kwaaltjes meende te hebben gelezen dat je er ook zo n last van had.
    girl en al bezig met je ei te spotten, ben je al met iets bezig om te proberen zoals die capsules.
    morgen gaat de oudste op schoolverlaterskamp zal wel stilletjes worden, benieuwd of de baby zich dan aankondigt want daar is ze bang voor dat ze op kamp is en dan de baby word geboren, maar we hebben beloofd als de baby geboren word dat we bellen dus dat stelt haar wel gerust

12. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Masami vindt het echt raar dat ze niks
    doen in het zkh,ik hoop voor je dat je
    snel verlos bent van de pijn.!!

Jess ik hoop dat je snel je draai
    gevonden krijgt met twee kleine meiden.

Wendy beterschap met je rug!!

13. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    mama jij houdt het ook spannend zeg
    wat lief dat de oudste zo meeleefd !!!

Hier vandaag de 28 weken vreugdedansje
    baby is goed actief ,moet zeggen heb al
    flinke buik heb idee meer vruchtwater meedraag
    dan baby !!

14. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Vandaag een slaappil gekregen van het zh en morgen dan extra afspraak met de gyn. Vanuit daar plan van aanpak. hoogstwaarschijnlijk slaap en pijn medicatie in het zh dan moet ik daar een nacht blijven.

15. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Heey meiden,

Vandaag alweer dag 18 maar nog geen ei gezien wel al sinds paar dagen een 2e streepje maar nog zeker niet positief we wachten maar rustig af ;)

Nu een week bezig met tarwekiemolie ben benieuwd of het iets gaat doen :)

Wendy mooie test meid en succes met het plassen.

Jes hopen dat je woensdag lekker kan bij slapen.

Bibi alweer 28 weken gaat snel.

Mama15/masami hoop dat de baby's snel komen.

16. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @mama: ja noa gaat woensdag een dagje naar mijn zus dus dan kan ik ff bijtanken. fay is dan wel thuis, maar die slaapt toch heel veel haha. vandaag was het weer 6 uur. gisteren hadden we noa laten opblijven, ging pas 21.15 naar bed, in de hoop dat ze dan vandaag wat langer zou slapen, maar helaas. ik vind het gewoon raar, want normaal was noa altijd pas rond 8 uur wakker en ineens is het 6 uur geworden. ik hoop voor jou dat je kleintje zich snel zal melden!

@bibi: 28 weekjes alweer, gaat ook alweer hard!

@girl: hmm nog geen ei, maar misschien komt ie wel ineens;)

@masami: ik hoop dat de medicatie een beetje helpt meid. succes bij de gyn vandaag!

hier: fay is vandaag alweer 3 weekjes, gaat echt snel!

17. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Jes dat gaat zeker heel snel
    nu ook al best een enorme buik
    als ik mensen spreek haha
    maar ik laat ze lekker lullen !!

Ik ben de dagen aan het aftellen
    naar de groeiecho en of ik teveel
    vruchtwater bij mijn heb!!!

18. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @bibi: ik kreeg ook de hele tijd opmerkingen of het er geen 2 waren, zelfs van mensen op straat:$ tja ik was veel aangekomen, maar fay was ook niet echt bepaald klein haha.

pfff nog 10 kilo moet ik eraf krijgen, maar heb nu nog niet heel veel zin om op mijn lijn te letten. misschien vanaf volgende week maar eens een beetje gaan opletten, pas nu heel veel zomerkleren niet meer, best vervelend als het zo warm is als de afgelopen dagen.

19. mama15

mama15 Bekend lid

29 mrt 2012
    546
    0
    0
    mijn kindjes
    limburg
    Bibi de magische grens ook bereikt van 28 wkn gaat snel he
    ach lekker trots zijn op je buik
    voor mijn doen heb ik ook een flinke buiik maar goed als je nooit een zwangere buik heb gehad is dit voor mijn doen dik
    draag dit keer naar voren voorheen altijd in de breedte
    hier gister weer even flinke weeen gehad maar weer niks doorgezet
    vandaag wel tot nu toe de hele dag door harde buiken maar geen gepuf en dat had ik gister wel
    dadelijk word dit wel een dikke 41 weken kindje met inleiding terwijl ik mijn andere 4 zwangerschappen nooit overtijd heb gelopen
    masami al bij gynaecoloog geweest benieuwd wat ze gezegd hebben en of ze je kunnen verlossen, hoop het zo voor je meid

20. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    jes,ik ben totaal nu niet veel
    aangekomen nu 28 weken
    dus daar kan het niet aan liggen..

mama
    Ik heb idd de magische grens bereikt gelukkig wel
    vindt het echt niet snel gaan te langzaam vindt ik ..
    Maar ik ben ook super trots op mijn buik
    dit keer draag ik ook naar voren vorige x in de breedte

hoop voor jou dat het opschiet...!!

Deel Deze Pagina