Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Infantem Amor

Infantem Amor Niet meer actief

Oh vergeten te zeggen... Ik werk als verzorgende in de thuis zorg, dus kan ook wat schuiven, kan ook zeggen ik blijf thuis overdag en werk de avonden en weekenden de eerst jaren tot ze naar school gaan.

Wil na het behalen van mijn opleiding eigenlijk het liefste de kraamzorg in :) Dat roep ik al sinds de geboorte van mijn zusje bijna 21 jaar geleden...

2. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    Ik ben thuisverpleegkundige ....
    Ik werk in de week enkel tijdens de voormiddag. mijn werkende weekends, werk ik ook in vm, dan ben ik hele namiddag thuis, en werk dan nog eens van 18h00-22h00

3. Megan82

Megan82 Actief lid

30 jun 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden ik mag van het wachtbankje af!!! Heb vanmorgen positief getest!
    Ben zo blij! Nog wel onzeker (steeds licht bloedverlies) maar voelde het dus wel goed!

Iedereen heel veel sterkte met wachten!

4. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Wat is er alweer een hooP gekletst sinds gister avond. Ik heb nu 2 pendels van september. Ik ben benieuwd omdat ik nu nog steeds niet ongi ben.

5. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    hoi meiden, nou vanmorgen weer getest en weer hetzelfde streepje als gisteren:( stond er overigens al heel vaag binnen de tijd. ze zijn alleen zo licht, krijg ze niet op de foto:x anders konden jullie even kijken wat jullie ervan dachten. ik weet niet wat ik hiervan moet denken hoor, kan ook niet zien of ze roze zijn, zo vaag zijn ze. dus feliciteer me nog maar niet, doe dat maar als ik een dikke positieve test heb. wel spannend hoor, zou het dan toch??

@infantum: ja is ook wel fijn ja beetje afleiding tot vanmiddag!

@dolfijntje: nou 2 in september klinkt ook veelbelovend! maar het zou toch ook fijn zijn als je nu duidelijkheid zou krijgen

6. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    megan gefeliciteerd meid en geniet er maar lekker van! hoop voor je dat het bloeden snel op zal houden!

7. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hey Gefeliciteerd!!!!!!
    Geniet er van!!!!

8. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Tis zooo frustrerend...
    Vannacht 2x gedroomd dat ik een positieve test had :( en dan wordt je wakker... 't was maar een droom :( ...
    Zie er zo naar uit....

9. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    haha ik ken het, vannacht ook gedroomd dat ik een duidellijk posi test in handen had, ga ik vanmorgen testen en weer zo'n vaag streepje waar ik niks van kan maken pffff

ik wilde dat het zondag was, dan heb ik misschien wat meer duidelijkheid. denken jullie dat het nut heeft om morgen een cb digitale te gebruiken? die kun je 4 dagen voor nod doen, dus die zou ik evt morgen kunnen doen, maar die dingen zijn zo duur, ben bang dat ie negatief zal zijn en daar vind ik ze toch echt te duur voor.

10. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Zonde van het geld om morgen weer een nieuwe dure test te doen...
    Koop zo´n test voor zondag.... Als je dan niet ongesteld bent geworden (wat ik niet voor je hoop :) )

Pfff het leek net echt in die droom, tot ik wakker werd....
    En dan zit ik nog maar in ronde 1 he....

11. Infantem Amor

Gefeliciteerd!

Vind het wel minder netjes dat je nog nooit mee hebt gekletst en hier kunt lezen dat heel veel mensen in spanning zitten of ze positief testen en je dan alleen komt melden dat je zwanger bent...

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    maar ik dacht als er nou staat niet zwanger, dan weet ik dat het toch valse streepjes zijn geweest en kan ik rustig tot zondag wachten. anders ga ik toch elke dag testen vanaf nu hihi, ik ken mezelf een beetje. dan ben ik uiteindelijk meer geld kwijt

ik ga vanmiddag naar de stad en daar ga ik de keus maken welke test het wordt hihi. oh ja temp was nog steeds 37,0 nu al iets van 5 dagen achter elkaar. weten jullie hoeveel dagen voor je ongi je temp naar beneden gaat? dit is de eerste keer dat ik temp namelijk.

13. Infantem Amor

Jesje en Lotje,
    Die dromen zijn killing!! Had er vannacht ook een en dacht vanmorgen zal ik testen, maar durf het gewoon weg niet... Heb sinds gister eigenlijk buiten meer vocht, hoofdpijn en moe zijn geen klachten meer, nadat ik 5 ontzettend felle pijnlijke steken in mijn buik had.

Jesje, ik zou CB pas doen als je zondag nog een licht positief streepje hebt... Ik neem voor zondag een kruidvat&predictor midstream mee en van zwanger&kids een dipstickje en mijn CB, want die heb ik ook liggen. En dan zullen we wel zien of ik positief test...
    (Althans als de uitslag goed is vanmiddag, anders hoeven ze niet mee)...

Dolfijntje, ik hoop en duim voor deze maand!! Maar 2 pendels voor september is ook leuk toch?

14. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    wanneer is je NOD precies ?En hoeveelste ronde zit je nu ?
    ik heb ook last van duizeligheid overmoeid en snachts slecht slapen en vaker plassen maar sinds gister heb ik ook last van mijn tepels
    onze lichamen kunnen idd veel spelletjes met ons spelen maar onbewust ben je er toch veel mee bezig ook al zou je dat niet willen !!

15. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    het kan ook oudbloed zijn zolang het geen rood is is er nog kans

16. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    spannend ik ga voor je hopen en duimen !!

17. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Natuurlijk :D

18. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    klinkt als blaasontstekking
    dan kun je het beste Cranberrysap drinken en veel water drinken
    ben je volgende dag vanaf dan moet je zoveel plassen dat het weg gaat !!

19. Chocola

Chocola Actief lid

2 apr 2012
    323
    0
    0
    Jeetje heb 1 dag gewerkt en zoooooo veel gemist!

@ Filieentje: Gefeliciteerd!!!! En geniet van je vakantie:D

@ Jesje: Jeetje wat spannend zeg. Maar een dun streepje binnen de tijd is toch echt een streepje hoor! Hoop dat we je snel mogen feliciteren ;)

@ Kelly: Spannende dag vandaag, we hopen natuurlijk op goed nieuws vanavond. En die steken klinken wel als innesteling, dus dan zou je over een paar dagen weer symptomen moeten krijgen...

20. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Mag ik hier mijn ei ff kwijt???
    Godverdorie.... Ik wilde een goede uitvaartverzekering afsluiten.
    Ik ben een ADHD'er :D en ik ben er trots op... Het is soms al moeilijk genoeg om met zo'n stempel door het leven te gaan.
    Nu heb ik dus gezegd dat ik INDIEN NODIG soms een periode 2xdgs 15mg methylfenidaat (ritalin) slik...
    Kreeg ik gelijk post moest ik 3 formulieren invullen en als ik tekenden mochten zij gewoon ff naar 't GGZ bellen naar de psychiater vragen of het klopt...
    Ik ga het niet doen... Mijn hele verleden wordt zo al opgerakeld als ik alle hulpverleners op moet schrijven....

Ik vind het zo gemeen, dus als je ADHD hebt, heb je meer kans om sneller dood te gaan of wat willen ze hiermee... Oja of mijn premie kan hoger worden... Slaat toch nergens op dit???

Ik functioneer prima als ADHD'er!!!!

Men!!!! Het kwetst me zo!

Deel Deze Pagina