Ik hoop dat Fay er dan minder last van krijgt.. Met mij gaat het goed, beetje minder op ZP Gisteren een hele goede 12weken echo gehad, dus helemaal blij
hoi meiden wat een hitte zeg ,normaal gesproken kan ik er goed tegen maar nu ik zwanger ben totaal niet ## zucht ## En helaas blijft het zo nog 14,5 week zo. Zo merk ik dat de laatste loodtjes nu echt aangebroken zijn ,zware nachten mijn draai niet kunnen vinden snachts,is kleine ook wakker in buik probeer smiddags te slapen maar kan ik vaak ook niet omdat te warm is op onze slaapk ivm platte dak zon hele dag daarop staat.ben helemaal op red het echt niet om dit nog 7 weken dit zo voltehouden ga ik volgende week ook bij vk melden.
hoi meiden wat een hitte zeg ,normaal gesproken kan ik er goed tegen maar nu ik zwanger ben totaal niet ## zucht ## En helaas blijft het zo nog 14,5 week zo. Zo merk ik dat de laatste loodtjes nu echt aangebroken zijn ,zware nachten mijn draai niet kunnen vinden snachts,is kleine ook wakker in buik probeer smiddags te slapen maar kan ik vaak ook niet omdat te warm is op onze slaapk ivm platte dak zon hele dag daarop staat.ben helemaal op red het echt niet om dit nog 7 weken dit zo voltehouden ga ik volgende week ook bij vk melden.
Jes ik heb inderdaad zaterdag rond half 10 er 1 gedaan en zondag 1 rond half 12. Ik blijf nog even doortesten dan zie ik het vanzelf wel. Succes met Fay hopen niet al teveel last van de prikjes. Kel fijn weer een goede echo. Bibi het is inderdaad warm maar rustig aan doen. Vandaag de uitgerekende datum maar helaas mocht uk niet blijven.
Dat zijn altijd van die rotdagen he Ik duim weer voor je voor deze maand meid!! Heb je qfgelopen weekend wel voor de zekerheid geklust? Hier gaat het wel goed. Gelukkig misselijkheid weer wat minder! Nu al vanaf donderdag niet misselijk geweest, joehoe!! Volgende week donderdag weer een echo, spannend!! Jesje, succes met Fay met dr prikjes!
Hebben vrijdagnacht, zondagochtend en gisteravond geklust dus mocht het wel me ei zijn geweest hebben we gelukkig wel geklust. Inderdaad een rot datum gelukkig aan het werk. En nu maar weer hopen dat het snel raak is. Jij volgende week weer een echo leuk hoor.
@girl: he bah vervelende dag dus voor jou vandaag...nou je hebt dan in ieder geval geklust, dus dat is mooi. @kel: wat fijn dat je weer een goede echo hebt gehad meid? welke datum hebben ze nu voor de uitgerekende dag vast gezet? @wen: wat fijn dat je misselijkheid weg is meid, nu duimen dat het zo blijft en volgende week weer een echo, leuk hoor! @bibi: doe het dan ook wat rustiger aan meid, je bent nog zo actief, je hebt je rust goed nodig nu. misschien een dutje op de bank doen? al ga je maar even op de bank tv kijken ofzo, daar rust je ook van uit he. heb je geen voedingskussen? dat is echt heel fijn om mee te slapen. vl zat er altijd op te schelden haha, maar scheelde echt veel, ik deed die dan tussen mijn benen en onder mijn buik. hier gaat verder alles zijn gangetje, noa zit echt flink in de peuterpuberteit, dus ik ben heel blij dat fay zo makkelijk is haha. het weekend gaat noa naar haar tante van vrijdagavond tot zondagochtend, dus dan heb ik even wat rust haha. ik ben nu een week op mijn lijn aan het letten en er is nu 1,2 kilo af ik had zaterdag niet opgelet want toen gingen we naar de efteling, dus dat vond ik niet gezellig en ik moet echt gaan leren meer te drinken, want ik drink normaal veel te weinig, dus 2 liter water drinken is voor mij best een opgave. toen ik zwanger was dronk ik echt heel veel, maar zodra ik bevallen was, was het over haha
Jes gelukkig viel de dag uit eindelijk wel mee En inderdaad mocht het zo zijn dat me ei toen was wel geklust. En goed bezig met afvallen en genoeg drinken gewoon een kan met water neerzetten. Kel nu ook echt aan het idee gewend of nog niet?
Nog niet echt. Moet denk toch die 14w5d voorbij zijn. Heb al wel 20w echo gepland, op mijn verjaardag
Jes,ik moet helemaal niks onder mijn buik heebben en rusten doe ik genoeg en zoveel doe ik niet zeker met dit weer niet.maar ik ben nu gewoon op zou zo graag slapen maar het lukt gewoon niet op eenn of ander manier niet pfff. voorbeeld geboortekaart binnen zelf ontworpen. zondag al 34 weekjes zaterdag gaan we even naar de tilburgse kermis omdat ikdaar altijd gewoont heb met mijn moeder en stiefbroer staat met spookhuis daar op kermis
Ook heel logisch toch dat 14w5d toch in je gedachte blijft. Maar wel leuk te lezen dat de datum al voor de 20w echo vast staat en ook nog op je verjaardag. Willen jullie het geslacht weten?
De vraag blijft echt nog steeds of me ei al geweest is en ik dus de piek heb gemist of dat die nog moet komen. Heb wel elke keer een 2e streepje maar super vaag. Zal er de komende dagen wel achter komen. Heb tot zondag nog testjes liggen dus we gaan het zien.
Wij willen het geslacht niet weten, is al zoveel wat ik weet. Echoscopist had het maandag als kunnen zien, ze zegt willen jullie het weten want ik zie al wat het word Hmmm raar hoor met je ovu´s normaal ken ik dat soort rare testen alleen van PCO dames
Best kans dat je ei gewoon eerder is geweest deze maand! Had je een foto gemaakt van die test die vrij donker was, of niet?
jes met dit warm weer doe ik helemaal niks dan binnen zitten in ons huis is het al warm zat pfff!! we hebben geen dak in slaapkamers is te warm gewoon.. maar als het wat minder warm word ox savonds laat keuken x schilderen.
Het streepje wor weer donkerder hopen dat hij snel komt me ei Kel het is dus tot het eind afwachten wat het gaat worden leuk hoor. En vorige maanden ging het met de ovu's wel goed gelukkig. Wendy heb er een foto van maar het 2e streepje wor nu weer iets donkerder dus hoop dat me ei er nu aan komt.
Ik ga heel hard duimen voor je... Haha ja nog een hele poos wachten, al ben ik ergens wel benieuwd. Maar nee wil het niet weten...
Hihi jij loopt echt exact week achter op mij. Ik vandaag de 13 weken. Gefeliciteerd!! Wanneer krijg je weer een echo?