Op het wachtbankje en nu al te veel symptomen..?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Infantem Amor, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @girl: en is je piek alsnog gekomen?

@kel: wat leuk de 20-weken echo op je verjaardag:D ik snap wel dat je eerst over die weken heen wilt hoor, maar gaat helemaal goedkomen!

@wen: joehoe de magische grens is een feit:D

@bibi: is altijd wel leuk he de tilburgse kermis, ik moet even kijken of ik daar nog tijd voor heb, krijg namelijk nog kraamvisite deze week en noa is dinsdag niet thuis, dus misschien donderdag dan. wij hebben ook plat dak, vreselijk die hitte in huis. gelukkig hebben we een zonnescherm bij de woonkamer dus daar komt heel de dag geen zon binnen, dus die is vrij koel.

wat een weer he meiden? ik vind het echt heerlijk haha. ik ben echt een mens dat dit weer echt heerlijk vind:D
    fay had woensdag haar prikjes gehad en ze heeft er echt helemaal geen last van gehad gelukkig! ze was ook weer goed gegroeid, vooral met haar gewicht haha. haar gewicht zit boven de bovenste lijn hahaha. ik zeg altijd, fay is mijn speklapje haha

2. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Jesje, haha als ze maar gezond is toch, baby spek is toch goed :D
    Hou niet van magere baby's :p
    Pff dat zomer weer trek ik nu niet zo heel erg, word er misselijk van :(
    Al vind ik het wel lekker, maar hier is het meestal graad of 5 meer dan voorspeld...

Haha ja ach die grens is er bijna ;)
    Komt wel goed allemaal, al heb ik nu spierpijn in mijn buik en vind dat eng. Kan niet meer op mijn buik slapen en voel soort golfje in mijn buik...

3. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

26 apr 2012
    2.598
    0
    0
    Heey meiden

Nog even snel een berichtje geen idee of me ei geweest is laatste dagen wel een 2e streepje gehad maar zeker niet positief. Vannacht gaan we op vakantie dus tot over ongeveer 3 weken.

Doeggg

4. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    woow 3 weken op vakantie?! Lekker hoor! Veel plezier!! We gaan gewoon voor een vakantie baby!! :)

Ja kel, klopt precies een week! Ik mag donderdag weer voor een echo! :D

5. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Dames,
    sorry dat ik laatste tijd niet op iedereen reageer
    of beetje kortaf reageer maar ik lees wel mee :)
    maar de warmte en laatste loodtjes breken me op
    ben dit weekend ook niet naar de kermis geweest
    ons huis zo warm dat onze vrienden belde
    of we geen duik wilde nemen in hun zwembad
    in dectuin.en.gedaaan

6. Parelbloesem

Girl, fijne vakantie... Een vakantie baby is een strak plan van Wendy

Wendy, pff nog lang wachten dus. Ik mag 9 september was weer.
    Niet nu woensdag maar die er na weer naar de VK

7. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Hee lieverds!

Erika fijne vakantie!

Kelly ik trok vorig jaar die hitte ook niet hor! Deed liever helemaal niks! Wat leuk trouwens dat jullie de 20 weken echo op je verjaardag hebt! Extra speciaal!

Bianca snap je helemaal vooral nu met de laatste loodjes! Je kan dan amper wat verdragen!

Jes wat super dat fay negens last van heeft gehad! Trekt ze het een beetje met deze hitte?
    Naomi heeft het er soms wat moeilijk mee!

Meidennik duik me bed in! Ik schrijf morgen de rest! Xxxx

8. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @girl: fijne vakantie meid!

@kel: ik kon op een gegeven moment ook niet meer op mijn buik liggen hoor, er zit toch wat in he;)

@bibi: logisch dat je het zwaar hebt meid met dit weer, als niet zwangere heb je er al last van, laat staan hoogzwanger.rustig aan doen meid;)

@flieentje: fay heeft ook last van de warmte hoor, ze drinkt haar flesjes heel slecht en is wel wat onrustig nu. je kunt extra water geven he!

even ego hoor. sommigen hebben het misschien al op fb gelezen maar zet mijn verhaal hier ook ff neer.

pfff hier was gisteren even flink stress! we hadden een hele leuke dag gehad, zus was met haar gezin naar ons gekomen en hebben we lekker gezwommen in onze tuin daarna met zn allen bbq. mijn zus was nog geen uur weg toen vl begon te klagen over benauwdheid en pijn op zijn borst en een tintelend gevoel in zijn arm. hij begon ook te zweten en raakte helemaal in paniek. op een gegeven moment kon hij niet meer normaal praten omdat zijn kaak op slot zat en stonden zijn vingers helemaal krom. ik zat ondertussen al meet 112 aan de tel, die waren er echt binnen 2 minuten, want het zh is bijna bij mij om de hoek. toen de ambulance kwam ging het iets beter en alles was goed gelukkig. het bleek een hyperventilatie aanval te zijn, maar dan echt een flinke. omdat vl niet echt rustig werd toch maar even meegenomen naar het zh, maar ook daar was alles goed dus mochten we toch weer naar huis. vl werkt altijd erg veel(heeft eigen bedrijf) en waarschijnlijk is dat de reden. (stress enzo) de arts zei dat hij een soort van burn-out heeft, dus even rust voor hem. ben me wel helemaal lam geschrokken hoor en hij ook. hij ging ook allemaal roepen dat ie zoveel van mij houdt enzo, omdat hij bang was dat ie dood zou gaan, zo bang was hij.

9. Parelbloesem

Jesje, ja schrikken zeg. Dan weet je meteen hoeveel je ook al weer van diegene houd!

Ja maar met 12 weken (want kan al week niet meer op mijn buik slapen) is wel vroeg denk ik. Voel ook golfjes en plopjes in mijn buik, ze zeggen dat dit ons kindje al kan zijn :( Ik weet het niet.

10. flieentje

flieentje Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.225
    0
    0
    Hollandia
    Jeetje jes! Das schrikken! Ik las wel zoiets op fb maar niet zo uitgebreid als nu!
    Gaat het nu weer beter met hem?

Geef jij gewoon water?

11. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @kel: ik voelde bij noa de eerste bewegingen met 15 weken en bij fay met 14 dus zou makkelijk kunnen:D je moet ook niet vergeten dat dit wel gewoon je tweede zwangerschap is he

@flientje: ja gewoon water op de temperatuur waar ik normaal de fles mee maak. dat mag je gewoon onbeperkt geven.
    fay heeft ook zo'n last van de hitte joh, slaapt overdag bijna niet nu, aleen in de ochtend.

ik had niet zo'n behoefte om het hele verhaal uitgebreid op fb te zetten hihi, maar wilde het graag even met iemand delen dus dacht dan zet ik het hier wel neer haha

12. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    oh ja noa heeft vandaag voor het eerst op het potje geplast tot 2 keer toe, ben zooo trots op haar! morgen maar even een cadeautje kopen als beloning hihi

13. Parelbloesem

Ja dat is ook wel waar indd. Vind het heel apart. Maar wel heel leuk. Van de week komt mijn AngelSound, kan ik af en toe een keer luisteren, wil hem niet te veel gebruiken ;)

14. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    ik had die ook. vond het wel fijn om hem te hebben als ik een beetje ongerust was als ze niet zoveel bewoog. heb hem nu aan een vriendin gegeven die zwanger is

15. Wendy88

Wendy88 Fanatiek lid

3 mei 2012
    3.316
    305
    83
    Kinderdagverblijf
    Jesje, dat is zeker schrikken zeg! Mijn vriend heeft 2 jaar geleden precies getzelfde gehad! Dacht ook dat ie een hartaanval kreeg.. bleek later int ziekenhuis idd ook hyperventilatie te zijn.. maar je schrikt je kapot! Hij heeft het nu nog heeel soms wel eens, maar ksn zichzelf nu makkelijker rustig krijgen omdat ie nu weet wat het is..

16. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Heey meiden sorry voor mijn lange afwezigheid.
    Ik ben eindelijk wat herstellende en begin weer wat fut te krijgen.
    Met Devlin gaat het goed gelukkig, last van de warmte, maar verder gelukkig alles goed.
    Hier ook af en toe water tussendoor, al was de eerste keer wel lachen die uitdrukking van wat is dit :D

Jess, dat is schrikken he, ik heb het zelf ook eens gehad. Even een stap terug voor hem en zijn rust nemen.
    En een dikke pluim voor Noa topper :)

Kel, ik voelde Savannah al met 14 weken, kan prima dus. Geniet ervan.

Bianca, alles op een slakkengang nu meid deze warmte is voor een gewone situatie al niet prettig, maar zeker niet als je hoogzwanger bent.

Erika fijne vakantie, geniet ervan.

17. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Kel ,ik voelde deze kleine uk ook met 14 weken dus kan
    makkelijk !!

jes dat is schrikken zeg.

masami ik doe momenteels
    niks ander

18. Parelbloesem

Hihi leuk te merken dat jullie ze ook vrij snel voelde :D

Bibi hoe gaat het, veel last van de warmte las ik.

Marja, haha ja dat zal wel anders zijn indd... Fijn dat nu goed gaat.

19. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Kel hoogzwanger zijn met deze hitte
    is echt niet fijn ,vandaag gelukkig fijner!!

20. Parelbloesem

Bianca, ja dat geloof ik lieverd, ik trek het al niet :(

Yeah vandaag met de AngelSound het hartje van onze Uk gehoord :D
    Ligt helemaal rechts in mijn buik...

Deel Deze Pagina