@wendy: wat leuk een zoon meid @kel: wat vervelend dat je zo ziek bent hopelijk trekt het snel weg meid. ze zeggen ook iets licht eten voordat je uit bed stapt. dus bv een beschuit of plak ontbijtkoek naast je bed leggen en in bed opeten. @bibi: ja dat gevoel herken ik wel hoor. dat had ik ook bij fay. had echt zoiets van: laat me maar lekker bevallen dan zijn de meeste kwalen tenminste gelijk weg. uiteindelijk kon ik na de bevalling de eerste dagen nog niet goed slapen, omdat ik zulke buikpijn had van het duwen op mijn buik en ik had best flinke naweeen door de medicijnen. maar hoop voor jou dat jij lekker snel mag bevallen ik krijg net bericht dat mijn nichtje vannacht is bevallen van een zoontje
Heb biscuitjes langs me bed met een fles water, maar helpt niet Heb alles al geprobeerd Maar word gelukkig minder, dus komt wel goed...
Nou meis ik hoop dat je eigen snel beter voelt of even andere vragen medicatie vrage ze hebben nog andere bij mijn hielpen ze ook niet meer. Ja hier is het echt wachten tot uk zich meld van mijn mag het elk minuuut van de dag hihi.
Hier is alles goed echt de dagen aftellen dingen proberen te ondernemen anders duren de dagen ontzettend lang heb ontzettend last van voorweeen en harde buiken en buik begint echt ontzettend te hangen naar beneden normaal zitten liggen is niet fijn.nesteldrang is ook ontzettend aanwezig haha haha
laat ik het hopen van ons mag het eindelijk kids worden ook steeds onrustiger elke x vragen of ik niks voel hihi straks naar de controle van de vk.
Wendy wat leuk een zoon. De vakantie is voorbij ben weer aan het werk. De wekker ging om half 6 beetje jammer dat ik vanaf kwart over 3 al wakker was.
Nou Girl dat is wel erg vroeg!! Hier zometeen spullen pakken en wat boodschappen halen en dan op vakantie!!!
kom net van de vk af en alles was goed bloeddruk en niks aangekomen (8kilo) hele zwangerschap nu kindtje ligt met ze hoofdje vast in de bekken afwachten wanneer de baby komt nu .
Was inderdaad vroeg moest om kwart voor 7 beginnen. Wendy fijne vakantie meid. Bibi fijn dat uk goed lig hopen dat het snel komt.
@wendy: fijne vakantie meid! @bibi: fijn dat alles goed was meid, nu is het echt afwachten. ik vond de dagen toen ook zoooo langzaam gaan he hahaha
ja die duren lang zeg maar heb veel last van voorweeen (buik en straald uit naar onderrug ) doet zo pijn enig wat helpt is warme douche of bad daarna wordt ik zo moe of heeftviemand nog tips want moet het weg zuchten puffen kan mijn zit lig houding niet vinden .