Bibi je maakt het spannend meis! Kel mooi buikje! Nu gaat die kleine echt groeien! Wen heb je ook buikfoto foto's? Hier heel de dag knallende koppijn!
ik had bibi nog een privebericht gestuurd op fb aan het eind van de middag. ze had hem wel gelezen, maar niet gereageerd....hoop dat alles wel goed gaat...
Ik hoop idd ook dat het allemaal goed gaat met dr!! Flientje, hierbij mijn foto van vandaag De kleine is momenteel radslagen aan t maken volgens mij, hihi..
onze zoon roan is vanmorgen om 943 geboren na heftigen bevalling waar van de weeen en ontsluiting niet doorzetten die bijna 20 uur duurde dus is er een spoed ks gekomen .
Gefeliciteerd met je zoon. Jeetje moet wel heftig zijn geweest allemaal meid. Geniet maar lekker van hem en rust goed uit!!
bibi nogmaals gefeliciteerd! moet idd wel heftig zijn geweest zeg! probeer nu maar lekker uit te rusten en ga maar lekker genieten van je mannetje! wendy: mooi buikje meid!
Nogmaals gefeliciteerd meis! Wat super heftig! Geniet lekker van roan! Wen mooi buikje word het al!!!
Wendy mooie buik meid. Kel bij jou ook ff gespiekt mooie buik. Gaan jullie het thema winnie the pooh doen op de kinderkamer? Bibi gefeliciteerd met jullie zoontje klinkt als een heftige bevalling neem de tijd om het te verwerken en om te herstellen. De schoonfamilie is ook op de hoogte het wor nu steeds iets echter
Leuk dat de schoonfamilie het nu ook weet. Had je ook bij mijn babykamer/uitzet gekeken, ja wil winnie the pooh terug laten komen.