leuk kamertje kel en wat een lieve kleertjes heb je al gekocht noa heeft nu een hello kitty kamer hihi. bij fay heb ik geen thema, gewoon lila met wit girl: wat leuk dat je schoonfamilie het nu ook weet nog een paar weekjes dan kun je het wereldkundig maken pfff ik wordt hier een beetje gek. ben sinds ik de spiraal heb laten plaatsen constant aan het vloeien en nu ben ik weer ongi, nu dus al 4 weken aan een stuk, bah. ik hoop dat het snel een x ophoudt:x
Jesje, ons kamertje zelf is Groen en dan die lak van de kozijnen is zeegroen, maar valt wat blauw uit. Alleen heb ik winnie the pooh spullen zoals een klok en lamp en lakentjes om het aan te kleden.
leuke kleertjes wendy! wacht maar tot de kleine er straks is en je kbs krijgt haha. die gaat bij mij elke x weer op hoor! veel te verslavend al die leuke kleertjes! maar ja ik vind kbs is daar ook voor bedoeld kel: ja dat heb ik bij noa ook. haar muren zijn wit en dan 1 muur is roze en dan heeft ze een dekbed, klok en kleed van hello kitty. hier gaat alles goed zoals gewoonlijk, hoewel noa de laatste dagen wel een beetje slecht luistert, maar ja, misschien weer een fase ofzo. morgen komt de fysio voor fay voor haar voorkeurshouding, ben benieuwd of het helpt!
Denk vooral een fase omdat ze jullie moet delen, ondanks dat ze lief is voor Fay Oh ik krijg echt soms wurg neigingen van mijn schoonvader. Ben vandaag even tegen hem uitgevallen. Hij begon weer dat we het nu onderhand maar eens moesten vertellen tegen schoonzus. Dus heb hem gezegd, "Dan moet die muts terug reageren, wij nodigen haar uit bij ons en ze zou langs komen, dit is al weer week of 4 geleden en we hebben nog niks gehoord of gezien" waarop K zegt "Is lekker makkelijk praten dat ze wel hier heen komt, maar dat ze niet even naar ons kan komen, dat ze het uitzoekt" Daarop heb ik gezegd, "Ik wil er NIKS MEER OVER HOREN zolang ze zelf geen stappen onderneemt" en toen zijn we gegaan. Hij heeft voor haar alsnog de kinderwagen betaald en begint nu tegen K, ja het geld is op. Ik wil zijn geld niet, maar dit is altijd zo geweest. Als K niet rookte tot zijn 18de dan kreeg hij zijn rijbewijs. Toen het zover was, was het geld op want zijn zussen hadden al een rijbewijs gekregen. Nu had hij geld genoeg om het zelf te betalen, maar toch ze beloven van alles en hij krijgt er niks van en zijn zussen dus alles en dan moet hij ook nog doen wat hun zeggen zoals het tegen haar zeggen. Hij zegt vandaag ook, ja heb geen geld voor jullie kinderwagen hoor, terwijl hij dat wel beloofd heeft, ik kan daar slecht tegen, niet om het geld, maar om de beloftes zonder ze waar te maken.
ik snap heel goed dat jij daar heel boos om wordt hoor! zou ik ook zijn. ouders horen het ene kind niet voor te trekken op de ander
Nee en dat is al 21 jaar zo en was even weg toen die doos weg was en nu weer terug. En daarbij ze doet het gewoon om het geld En dan MOET ik vertellen dat ik zwanger ben, echt niet!! Ik kwam er per toeval achter met 8 maanden bij haar.
je bent nog steeds de baas over je eigen leven hoor kel en als jij geen zin hebt om het haar te vertellen gewoon niet doen. en anders doet je sv het toch lekker als hij het persee wil. ik heb op zich wel een lieve sv, alleen toont hij heel weinig interesse in ons. sm is overleden en hij heeft een nieuwe vriendin. ze zijn allebei heel lief als we ze zien hoor, maar ik begrijp dat niet zo goed...mijn vader kwam elke zaterdag naar mij toe en dan ging ik samen met hem boodschappen doen enzo en we belden elkaar bijna dagelijks. soms steekt dat dan best dat vl nog wel een vader heeft, maar dat hij dan geen interesse in zijn zoon en kleinkinderen toont. sz klaagt er ook veel over, is dus niet alleen bij ons. ik vraag me ook weleens af hoe het zou zijn geweest als sm er nog zou zijn, ik heb haar nooit gekend, maar als ik sz en vl moet geloven was ze echt heel lief...
Ja dat is heel lastig dat zul je nooit weten. Jammer dat hij zo weinig interesse heeft. K heeft hem verboden iets te zeggen tegen sz omdat hij wil dat ze voor hem naar ons komt en niet straks aankomt schijten voor de baby ipv haar broertje.
Het wor inderdaad nu steeds echter al is het soms ook wel beetje onzeker hoor zal blij zijn als het de 23ste is en we weer kunnen spieken. Als dan alles goed is mag iedereen het weten Wendy lief pakje Jes misschien inderdaad een fase van Noa hoop voor je dat ze snel weer iets beter gaat luisteren. Kel wat leuk wij gaan ook een winnie the pooh kamer maken En jeetje kan me heel goed voorstellen dat je het ff zat was met je schoonvader snap dat ook niet alles beloven en niks na komen hou dan gewoon je mond dicht. En dat met je schoonzus gewoon doen op de manier waarop jullie het willen doen. Ze moet inderdaad voor der broertje komen en niet voor de baby.
Kel gefeliciteerd meid en wat ontzettend fijn dat alles goed is met uk. Mooie foto ook. Hier gaat alles goed al heb ik een uur geleden weer moeten spugen bah blijft vies. Gelukkig lucht het wel gelijk op Zaterdag hebben we al een box gehaald zag hem op marktplaats staan helemaal nieuw konden hem voor 25 ophalen
hallo meiden even kort berichtje van mijn Hier gaat het met Roan super goed het is een tevreden manneke ,onze eerste kraamhulp tweede dag weg gestuurd ivm geen klik en alles verplaatsen en ik rust wilde en vl hele week thuis was dus 2 uurtjes hulp gevraagd. sinds donderdag nieuwe die we dus kende en dat is super fijn verder ,kraamhulp is paar dagen verlengt omdat vl werken is sinds vandaag en ik ks heb gehad en nog niet helemaal goed gaat .de verwerken en besef begint nu echt pas te komen zo heftig was de bevalking achteraf hoor je dat ze mijn veel eerder ks hadden moeten geven en mijn langer in zkh hadden moeten houden. Roan heeft momenteel ontzettend last van krampjes en ik mag niet veel lopen dus echt ellende nu slaapt ie ivm warmen kruiken en speen en de bv goed loopt
@kel wat fijn dat je echo goed was meid! geslacht geheim kunnen houden?? @bibi: ja meid logisch dat je even niet jezelf bent na zo'n heftige bevalling. vind het ook nog steeds raar dat ze je pas zo laat een ks hebben gegeven. heb je al infacol geprobeerd voor de krampjes? hielp bij noa heel goed, of fietsen met de beentjes hier gaat alles goed, morgen voor het eerst fysio voor fay, zou eigenlijk vorige week zijn, maar ze was toen ziek, dus had ze het verplaatst. fay doet het verder supergoed, ze groeit echt heel hard! noa is momenteel iets minder makkelijk, om me maar netjes uit te drukken hihi. luistert echt voor geen meter en loopt me echt heel erg te testen. lang leve de peuterpuberteit haha. volgende week een midweek naar cp, heb er echt zin in ff lekker eruit!
hier is de fysio vanmorgen geweest. ze heeft gekeken of haar spieren goed waren en of er geen knopen in haar nekje zitten, maar alles was goed. ze is gewoon heel eigenwijs hihi. ze vond haar wel heel sterk en alert. fay was ook flink aan het kletsen toen ze bij mij op schoot zat haha. ik heb nu oefeningen gehad en tips om fay anders vast te houden waardoor ze verplicht is om de andere kant op te kijken. hoop dat het gaat helpen, want ze vertelde dat er anders kans is dat ze een helmpje moet, en dat zie ik toch niet zitten... 15 okt heb ik een fotoshoot voor 4 personen. had ik op vakantieveilingen gewonnen. ik wil dan voornamelijk fay en noa op de foto en wil er een paar van ons 4en laten maken. heb voor fay zaterdag in de winkel van lief een pakje gekocht en heb deze nu ook voor noa besteld, dan kunnen ze die aan. dan nog een setje voor ieder erbij zoeken. ik hoop wel dat ze een beetje mee gaan werken haha
Hopen dat ze idd geen helmpje nodig heeft!! Dat ze maar mooi de andere kant op gaat kijken Wat leuk een fotoshoot, idd hopen dat ze meewerken